2023-03-08, 11:31
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nja om hen ser sig som kvinna är väl denna straight?
Dock med kuk mellan benen.

Det där får dom utreda på Beckomberga dårhus.

Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Fattat inte riktigt, kom han ut som bög först och det gav inte tillräckligt av uppmärksamhet och då kom transan fram eller har jag missat nåt?

Ja, det slår inte så högt längre att komma ut som fjollhomo, så då svidar en del bögar om i kvinnokläder och börjar svamla.
Citera
2023-03-08, 11:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Sjukt ändå. Han kommer säkert då aids om han inte redan har det. Då hjälper det inte att stoppa en duschslang i rumpan.

Förhoppningsvis går det snabbt. Den där sortens missfoster klarar sig världen utan.
Citera
2023-03-08, 11:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Tror nog inte att podden hon gjorde de där uttalanden i var menade för små barns öron precis. Är ni som klagar på Tone lika kritiska mot andra, heterosexuella kändisar som talat om sitt sexliv och även är populära bland barn?

Jocke Lundell är en straight blond svensk kille som tidigare spelat in porr med sin fru. Många barn följer de båda men detta är det få som har några synpunkter i jämförelse med transkvinnan. Undra just varför

Samtidigt så gör inte Jocke Lundell poddar där han spyr galla över bögar och säger hur äckliga de är. Hade han gjort det så hade han garanterat åkt fast för HMF.
Citera
2023-03-08, 11:34
Medlem
Jag har inte uppfattat att Tone är en speciell "barn idol".

Kiana är poppis i melodifestivalen eller han den unga ljusa killen Theo samt Marcus och Martinus.
Citera
2023-03-08, 11:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Jag vet inte men om hon nu har valt att se sig som en kvinna så respekterar jag detta genom att använda rätt pronomen.

Kvinnlighet sitter nog inte bara i könet.

Om jag väljer att se mig som kung, har jag då rätt att kräva att andra kallar mig "Ers majestät" och att få flytta in på slottet och uppbära apanage?

Nej, har man en kuk är man givetvis ingen kvinna. Konstigare än så är det inte. Sedan får han låtsas att han är vad han vill, men det är bara ett tecken på att han behöver låsas in på psyket.
Citera
2023-03-08, 11:41
Avslutad
Vi måste lära barnen att det här är det nya normala, sex mellan män och kvinnor kan leda till allvarliga komplikationer, kvinnan kan känna sig kränkt, utnyttjad o våldtagen bl.a, någon sådan risk föreligger inte här, då alla bögar är väldigt fina människor.
Citera
2023-03-08, 11:56
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Fattat inte riktigt, kom han ut som bög först och det gav inte tillräckligt av uppmärksamhet och då kom transan fram eller har jag missat nåt?

Det är väl ett ganska naturligt steg för någon som tassar fram att först komma ut som homosexuell och senare våga ta steget fullt ut?

Tone är fräsch och har ett feminimt kroppsspråk, inte märkligt att män attraheras av henne.
Citera
2023-03-08, 11:58
Medlem
Bassplays avatar
Alla som håller på med sånt här djävulsarbete borde bli klassade som sexualförbrytare och stängas in på livstid.
Citera
2023-03-08, 11:59
Medlem
howdie11s avatar
Är hens pod riktad till barn? Om inte, varför får ni panik? Flashback:are är tydligen inte förtjusta i yttrandefrihet.
Citera
2023-03-08, 12:08
Medlem
F.Hansens avatar
Ja om man är en barnartist samt inne i pkvärmen kan man ju podda om detta, dock är det ju inte så smart för ens framtid.
Citera
2023-03-08, 12:24
Medlem
Vadå? Det här visade gympaläraren oss i skolan. Fick vi alltid göra efter ett pass ända fram i högstadiet. Sen hade vi ju rectum och penis inspektion var 6e månad. Inget konstigt det hade väl alla?
Citera
2023-03-08, 12:28
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Är hens pod riktad till barn? Om inte, varför får ni panik? Flashback:are är tydligen inte förtjusta i yttrandefrihet.
Har lyssnat nu på några avsnitt och hon är verkligen frispråkig Tone. Men att den skulle rikta sig till barn? Knappast!

Glöm inte bort att detta är Flashback där många röstar på SD för de tycker muslimer är förtryckande men de själva är så långt ifrån liberala som man bara kan komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in