2023-03-07, 19:58
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Mådde lite illa när jag läste det. Anal sex är trevligt men inte kille kille.
Kille och tjej ska det vara.
Barn ska inte titta på dessa människor dom lider av psykiskt ohälsa och försöker normalisera ett felbeteende.

Jag är kanske gammaldags men jag tycker att man ska låta bli rövhålet på tjejerna också.
Citera
2023-03-07, 20:07
Medlem
Ganonitos avatar
Borde man inte kunna anmäla transäcklet för HMF? Det är ju tydlig missaktning mot heterosexuella män.
Citera
2023-03-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Jag är kanske gammaldags men jag tycker att man ska låta bli rövhålet på tjejerna också.
Säger sig självt... ingen vettig person vill ha bajs på kuken. Rövhålet är en avföringsplats - håller man på och pumpar med kuken där så blir det bajsinkontinens som väntar för den som tar emot. Det accepteras inte av någon normal.

Snuskgubben "Tone Sekelius" hör hemma på dårhus.
Citera
2023-03-07, 20:44
Medlem
Vem fan ger han rätten att kränka mig som heterosexuell man, vad fan har jag gjort honom?
Citera
2023-03-07, 21:06
Medlem
SaboMuggades avatar
Jag tror att många läsare i denna tråd inte har en aning om hur kända dessa influencers är hos barn.
Jag blev själv varse om detta när en bekant till mig visade en klipp med influencern Amir Akrouti.

Detta verkar vara någon form av event där influencer träffar sina följare.
Om ni spolar fram till 19.30 i denna video https://www.youtube.com/watch?v=X-sLQnlh2NM så ser ni när Amir och Tone (då Thomas) träffar sina följare.
(Barnen ser ut att vara mellan sju och tolv år gamla)
Den stora frågan är som sagt vet föräldrarna vad det är för personer som de träffar och tycker de att dessa är sunda förebilder?
Senast redigerad av SaboMuggade 2023-03-07 kl. 21:12.
Citera
2023-03-07, 21:23
Bannlyst
När barnidoler tipsar om att köra upp duschslangen i arslet och sedan skita ut det, så vet man att förfallet är långt gånget.
Citera
2023-03-07, 21:44
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?
Nu är inte mina barns favoritartist, men hade det varit det så hade jag varit mer upprörd över deras dåliga musiksmak än att en transa sitter i en podd och äcklar sig.

Citat:
Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn?
Nej, men det samma gäller många andra artister inom svensk musik.

Citat:
Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag?
Nej, vi kommer kolla på melodifestivalen. Barnen tycker det är kul och jag uppskattar spektaklet, oavsett rövtvättande transor, dansbandstöntar som utom-äktenskapet-knullar och får sin älskarinna på smällen eller tjocka farbröder som sjunger Stad i ljus och som drar i sig massor med kokain, eller andra mindre lämpliga avsteg från moral och etik.

Citat:
Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?
Jag vet inte om du är gammal, men du borde sluta läsa altright-onlinetidningar som trålar trans-poddar.
Citera
2023-03-07, 21:49
Medlem
Min unga dotter skulle aldrig lyssna på hans pod för varje gång hon ser honom i mello så skriker hon "det är ingen tjej, han fuskar, han ska inte vinna" hon gillar inte denna artist kan man lugnt säga
Citera
2023-03-07, 21:54
Medlem
Twitterturkens avatar
Självklart bör 5 åringar lära sig hur man förbereder anus för analsex, du är väl inte homofob?
Citera
2023-03-07, 21:58
Medlem
Ytterligare ved på brasan för dem som hävdar att transor är psyksjuka. Och bara det att SVT lyfter fram en sådan människa och låter den vara med i melodifestivalen säger ju en hel del om dem som jobbar där.
Citera
2023-03-07, 21:59
Medlem
OrmurinLanges avatar
Vi bevittnar verkligen civilisationens fall. En person med fans som är mestadels barn, pratar offentligt om sånt här. Men ingen rycker ens åt axlarna. Man normaliserar total dekadens som nånting progressivt. En behöver knappast vara moralist för att förstå att personen inte borde vara nära barn.

Vad är det för fel på folk...
Citera
2023-03-07, 22:10
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
"Influencern, programledaren och artisten Tone Sekelius deltar på lördag för andra året i rad i Melodifestivalens final. Samtidigt som transkvinnan profilerar sig som en barnidol poddar denne om analsexförberedelser, tillfälliga sexuella förbindelser och om hur äckliga och ”privilegierade” heterosexuella män är".

Mer från artikeln.

"Senare i samma avsnitt berättar Tone om hur man kan förbereda sig inför analsex genom att skruva av munstycket på duschslangen och trycka denna mot rektum – sedan gå på toaletten och – sedan upprepa duschslangsprocessen ytterligare en gång.

– Sen så basically kör du upp vatten i din analöppning och sköljer ur den. Så du sköljer liksom inte ut dina tarmar inifrån och ut utan bara där någonting ska föras upp så att det är rent.

– För mig så är det vatten – toalett – vatten. Jag är klar på fem minuter… Jag personally likes a clean asshole on my self and on the one i am interacting with."

https://nyadagbladet.se/kultur/transsexuell-barnidol-poddar-om-analskoljningar-och-oralsex/

Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?

Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn? (Hennes fans är ju ofta dagisbarn)

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?

(Mod får gärna flytta tråden om den är lagt i fel forum men jag gjorde så gott jag kunde)

Jag anser kanske inte att det som Tone sysslar med är så fruktansvärt men att hon/han kanske nog skall ta det lugnt med sina tips, eftersom den grupp som begagnar sig av dessa trick redan är fullt utbildad på området. Att hon hatar mig som heterosexuell man tror jag inte ett dugg på. Hon skulle suga min kuk inom 30 sekunder om hon fick chansen.

Tone, Låt barn vara barn och lämna dem ifred. Vi vuxna tål dock det mesta. Analsex har de flesta haft. Vad är den upprörande sensationen i det liksom?
Senast redigerad av trancas 2023-03-07 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in