2023-03-08, 09:46
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag surfade, som av en händelse härom dagen, in på en artikel som postats på tryneboken, där en mängd svenska kvinnor mellan 15-20 och 55-65 satt och ondgjorde sig över mäns porrkonsumtion, och hur den resulterat i att unga tjejer "måste gå med på strypsex och analsex".

Jag tror att problemet minst lika mycket är "Tone" och "hennes" vänner. Förmodligen mer, då unga tjejer lär tycka att Tone är coolare och mer efterapansvärdig än diverse halvnarkomaner till porrstjärnor.

Det som är mest sorgligt med detta är att tjejer, med lite tur, hade kunnat komma undan med att vara såhär i ett land befolkat med 98% svenska unga män. I dagens samhälle är det dock mer eller mindre att leka med döden att bete sig som "Tone" och hennes kamrater tycker att tjejer tydligen bör bete sig.

Hela den här postmoderna feminismen, woke-ideologiträsket och genusvansinnet producerar unga tjejer, men även unga killar, som är helt oförberedda på det samhälle samma personer de facto har skapat.

För...

Det är ju, dessvärre, så att de här människorna som springer runt med sina regnbågsflaggor, kvittrar om "allas lika värde" och "fri uppfostran" samt hur unga pojkar och flickor behöver lära sig om sex på det sätt som artikeln ovan beskriver, är samma människor som i stor mängd har tryckt in främst män med en medeltida syn på manligt, kvinnligt och sexuella avvikelser i det svenska samhället.

Samtidigt som man lär unga flickor om rövspolning inför analsex och hur "heteronormativt är dålig" medan möten med mångkulturen är bra och uppbyggligt, så stoppar man svenska orter fulla av unga män som tycker att kvinnor i allmänhet är horor som man bör slå och våldta, att bögar bör avrättas genom att kastas från hustak och att Islam är tillvarons rättesnöre.

Vi går mot något jag inte tror att vi vill uppleva. Det som hittills skett i vårt samhälle, en gång så tryggt och falurött, är en mild västanfläkt gentemot vad som kommer.

Fas 1 är färdigt, vi har allt för många medeltida avarter här för att vi ska kunna ändra på det under någon rimlig tidsram och samhället har redan börjat anpassas efter dem. Fas 2 kommer nu. Jag är livrädd för mitt syskonbarn, som är en 2-årig flicka idag.

Instämmer. Vår plan är att lämna landet för att ge barnen en bättre framtid än kaoset, misären och eländet som väntar här. 2033 kommer man att blicka tillbaka på 2023 som en oskyldig tid, innan det verkligen hade gått åt helvete för Sverige.
Citera
2023-03-08, 09:47
Medlem
Draklusts avatar
PK Trans apparaten går 💯
Citera
2023-03-08, 09:50
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Instämmer. Vår plan är att lämna landet för att ge barnen en bättre framtid än kaoset, misären och eländet som väntar här. 2033 kommer man att blicka tillbaka på 2023 som en oskyldig tid, innan det verkligen hade gått åt helvete för Sverige.

Förståeligt.

Själv är jag i full färd med planer för att flytta hem, efter snart 11 år i Norge. Av andra anledningar, förvisso, men det har knappast varit något enkelt val.
Citera
2023-03-08, 09:54
Medlem
-Ines-s avatar
Så transpersoner snackar om att dom vill bli inkluderade men så hör man hur hatfulla dom är mot som dom som inte är som dom själva. Väldigt fina signaler Tone sänder till barnen. För att inte tala om analsköljningsnacket. Om ens fans till stor del är barn får man ta ansvar för vad man babblar om, samma gäller för Pontus Rasmusson (även om han är i en liga för sig själv).

Trans och drag borde vara en subkultur för vuxna män eller manskvinnor eller vad dom nu identifierar sig som. Då är det bara att snacka på om analsköljning och kuksugande och whatever. Men tro inte att ni sen kan sätta er med barnböcker för småbarn och tro att alla föräldrar ska gilla denna twist. Ja nu blandar jag trans och drag fast det inte är samma sak. Men man kan se att fixering vid sex är vanligt hos dom båda. I England gjorde dragartister iklädda strip kläder uppträdanden för 2-åriga barn, men nu har showen tillfälligt lagts ner p.g.a negativa reaktioner.

Sexualiseringen av samhället är för gränslös. Man kan väl älska sex men ändå ha nån form av integritet? Men framförallt inte involvera barn i det.
Citera
2023-03-08, 09:55
Medlem
maxatdunders avatar
LQBT-rörelsen har givetvis börjat fetischerna samt sexualisera allting och t.om på dagis ser man helt sjuka eskapader man aldrig såg för 20 år sedan. Det är ännu värre i väst, men som ni förstår så tar Sverige efter och Tone är praktexempel på det. Det är såklart vuxnas ansvar att stoppa när det gått för långt, men svensken är konflikträdd och således rullar tåget på i högsta hastighet.
Citera
2023-03-08, 10:06
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Tones intention är nog knappast att skada någon men det han livnär sig på är toxiskt.
Tone slänger sig säkert ur sig diverse floskler om att man duger som man är osv.
Men faktum är att hennes Youtube-kanal mest verkar handla om smink,mode,skönhetsingrepp och"könskorrigerande kirurgi" mm.

Man får vara bra jäkla korkad om man inte tror barn och unga påverkas av detta när hon är deras idol och utgör basen för henens "vloggande".

Det finns idag mängder med studier som visar hur barn (som lägger mycket tid på sociala medier) får sämre självkänsla.
Jag tror knappast att Tones arbetsinsats är av godo för samhället eller vad tror du ?

Om man som förälder tycker att just Tone utgör ett hot mot ens barn kanske man ska tänka över om ens barn ska ha tillgång till internet över huvud taget.

Med det sagt vänder jag mig emot att sparka på henne av sexualmoraliska skäl. Utöver det har jag inga åsikter om henne.
Citera
2023-03-08, 10:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
Kränkt? jag är traumatiserad!

Men sluta kolla då va fan.
Citera
2023-03-08, 10:26
Medlem
Men då är ju

Staken-I-Baken-Folket rätt benämning för Thomas/Tone

DEN har ett bolag som omsätter 3 mkr o gör +1 mkr i vinst
Citera
2023-03-08, 10:31
Medlem
Ralseis avatar
Jag fattar inte riktigt. Så Tone är med i Mello i år, och hon var även med i Lilla Aktuellt och SvD Junior och sådant. Nämnde hon någonsin hennes podd på de här ställena avsedda för barn? Om inte vet jag inte varför detta är något problem om de är tydligt separerade. Namnet "Mikrofonkåt" fattar vem som helst att hon inte direkt pratar om blommor och rosa moln, så man borde nog veta vad det är man kommer in på när man lyssnar på den. Alltså, inget vidare barnvänligt.

Däremot känns det alltid lite obekvämt när en MtF-trans pratar om sitt sexliv som om de vore en homosexuell man...
Citera
2023-03-08, 10:47
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Att knulla en kvinna i pruppen är fan i mig smygbögigt ändå. Det är samma princip som att göra dito på en man rent praktiskt. Ett sätt att förbereda sig för att komma ut ur garderoben.

Oj här har vi en osäker jävel du mår inte bra.
Citera
2023-03-08, 11:26
Medlem
Fattat inte riktigt, kom han ut som bög först och det gav inte tillräckligt av uppmärksamhet och då kom transan fram eller har jag missat nåt?
Citera
2023-03-08, 11:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Kuken är ett viktigt argument för att könsklassa Tone som inte 100% kvinna, i detta håller jag med.

Men faktiskt så ser jag inte kroppen som det primära där. Känner man sig som en kvinna har man inte de aggressioner som Tone har mot män bara för att de är heterosexuella. Det är inte normalt alls.

Tvärtom är det sånt bögar känner när de inte kan acceptera att de är bögar och att normala män inte vill ha sex med dem därför att de inte åtrår män som skryter om sin rena anal och sina random avsugningar.

Fröken snusk skriver liksom inte sina texter själv och har den där luvan på skallen av en orsak.

Det är inget man vill ha på tjejmuggen.

Finns ju manshatande feminister som också hatar män och då främst heterosexuella män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in