Kul tråd! Och då menar jag "ytterligare en aspie som ragar över att han inte får 100.000 i månaden och dagliga avsugningar av en blondin för att spela WoW".
"Facken säger att jag skall ha så här mycket, REEEEEE!", ja, jo, de säger det. Och alla vi andra begriper att det är ett spel för gallerierna.
"Jävla snålkukföretag som inte ger mig massor av hög lön, REEEEEE!", från någon som (i stort sett) saknar utbildning, har inte ens matte B. Saknar dessutom (i stort sett) arbetslivserfarenhet och tycker han är märkvärdig för att han kan "återställa lösenord". Jaja
"Jävla företag som inte har sitt huvudkontor runt hörnet från mig, REEEE!", just det, för det är ju alla andra som skall anpassa sig till var du behagar bo, mhm, sure. Du har aldrig funderat på... varför... kontoren ligger där de ligger? Eller det kanske är en del av...
"Den jävla sossekonspirationen! De suger ut oss med sina skatter! RAAAAGE!", där har vi det, det är de absurda skatterna som berövar dig chansen att ha ditt drömyrke som telefonsupport på ICA, tjäna 50.000 i månaden, och ha jobbet om hörnet. Mhm. Så är det.