Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Ok, nä jag har ingen aning och koll på de, de är inget jag brukar fokusera på, men tyckte de va förvånansvärt många som lämnat frivilligt denna säsong, men sen har jag inte gått tillbaka genom Farmens historia och kollat om de är ett rekord eller ej
Vet att de var ett gäng som lämnade om de var Paulo Robertos första säsong, vet att han fick springa som en yr höna till Farmen flera gånger ett tag för att folk ville lämna och till slut fick han säga till på skarpen och ta ett snack med hela gruppen och meddela dom hur livet på Farmen är och om dom var medvetna om vad dom sökte in till. Men kommer inte ihåg hur många som lämnade under den säsongen
Siffror har jag lättast att minnas, kanske beror på att jag gillade matte i skolan.
Den säsongen då lämnade 4 stycken. En märklig säsong. Jocke som kom på andra plats, många som vill skydda honom från att åka ut. Antingen så valdes han till storbonde. Eller när någon som var storbonde & ville skydda honom, då valdes en person till förstakämpe som ej skulle välja Jocke till andrakämpe.
En märklig deltagare från samma säsong: Amanda hon hamnade på fjärde plats, hon sökte till Farmen för att hon ville vinna & ha råd att laga sin bil. Kan undra vad hon hade för bil (hon kanske äger den bilen fortfarande). Då jobbade hon som lagerarbetare, ett jobb med bra lön (vet ej om hon är kvar på de jobbet).