Så regisserat av produktionen och redan där tappade man det sista intresset för såpan. Vad är det mer som dom styrt upp? Helt sjukt och dom förlöjligar ju oss som tittar då endast någon enstaka går på det där. Samma när dom slog sönder möblerna och eldade upp bilderna. Tror inte dom 3 torparna kom på det själva.
Nej, är helt övertygad om att det är produktionen som talat om för dem att göra så. Typ: "Kom igen nu & skapa lite drama här. Sparka gärna sönder möbler & dyl. Folk som tittar gillar sånt!"
Likadant regisserat som detta med det löjliga inslaget om att det finns Vättar på Torpet!? Där dumförklarade produktionen hela tittarskaran av svenska folket.
Viktor tillåts göra lite som han vill med uppdrag och tävlingar. I dagens tävling "Tången" så tilläts Viktor skita i tången att plocka bort märlorna med och istället dra upp märlorna genom att slita i kättingen. Då blev det ju inte tävlingsmomentet "Tången" utan "Kättingen" som utfördes av Viktor medan de andra två höll sig till "Tången".
Grabbarna hade tråkigt och ville supa till så produktionen gick med på att ge dem alkohol som de egentligen inte hade förtjänat genom uppdrag så de gjorde en liten rolig grej av det hela..
Det är inget att bli sur över för att de har producerat den lilla biten, de försökte ju inte luras utan gjorde hela grejen uppenbart. Jag tyckte hela grejen var lite småroligt.
Det var bra att de skicka in alkohol, det borde de göra oftare.
Jag hade velat se Sandra full och arg, det hade varit intressant.
Jättekul att sitta och glo på något som TV4 regisserat då och att dom själva utsett vem som ska vinna? Själv tappade jag det lilla intresse som fanns kvar och kommer koncentrera mig på den norska farmen nu. Spännande att du inte ställer några krav alls och sväljer vad som något stolpskott i produktionen hittat på. Normala personer borde avsky att förlöjligas.
Nej, är helt övertygad om att det är produktionen som talat om för dem att göra så. Typ: "Kom igen nu & skapa lite drama här. Sparka gärna sönder möbler & dyl. Folk som tittar gillar sånt!"
Likadant regisserat som detta med det löjliga inslaget om att det finns Vättar på Torpet!? Där dumförklarade produktionen hela tittarskaran av svenska folket.
Det där med vättar anser jag hamnar bättre i ett barnprogram. Likadant med spöken och annat skit. Jag hatar TV4 sen lång tid tillbaka och undviker den kanalen i den mån det går. Som tur är kan man snabbspola nu för tiden så man slipper plågas av deras reklam och den skit dom serverar. Dom som sitter och röstar i deras olika program har ingen aning om hur blåsta dom blir då produktionen redan har klart för sig vem som vinner Idol, Talang och all annan smörja. Har aldrig bidragit med en krona i telefonröstning.
Vafan är det nu för fel på Tv4 Play?
Det gpr inte att kolla dagens avsnitt via mobilen (android om det har med saken att göra).
Någon som vet vad som är fel?
Sandra har blivit medveten om att hennes svaghet är att hon saknar empatiförmåga, därför har hon bestämt sig att med Nebil som mentor lära sig hur man fejkar att man har empati. Och hon har två veckor på sig vilket enligt henne borde räcka. Tjejen är lite mer självmedveten än jag trodde. Idag bjöd hon på sig själv och gick hon ner några snäpp i min hatlista.
Sebbe the hutt har kommit på att han gillar fysiskt arbete, men tydligen inte så mycket att han skulle bära lika mycket som en tjej: https://imgur.com/a/KZciJR8
Satfläsk! spanade Sebbe in Sandras stringhäck på bryggan där? är han mottaglig för omvändelseterapi tror du?
kittlade det i hans pung? som det gör när sädecellerna ansamlade sig för attack i blindo
Sebastian budade på dagstidningen Post & Inrikes, vad säger det om honom?
Jag förstår verkligen inte var Sandra ska ta bort för hår på sig själv.
Gutta-Vincent budade ut en madrass, och visade stolt upp
3 kandiater i Karin, Julia & Cia & deras smala chans att få återkomma till tävlingen
Sandra har lärt sig av frånvarande pappa Nebba hur hon ska bry sig om andra människor, hur det ni går ihop med bekräftelsebehov
Asiato är riktigt lättklädd idag, hon visar benen t.o.m
men jag såg att det doldes en maffig häck
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-07 kl. 20:06.
Sandra har lärt sig av frånvarande pappa Nebba hur hon ska bry sig om andra människor, hur det ni går ihop med bekräftelsebehov
Asiato är riktigt lättklädd idag, hon visar benen t.o.m
men jag såg att det doldes en maffig häck
"Satfläsk!" är det nya svarta!
"Who's your Daddy, Sandra?" Disch-disch! låter det när han smiskar hennes stenhårda skinkor. Och sedan snortar han koks ur hennes stjärtskreva. Nebil aka Keyser Söze!
Asiato kör "commando". Jag såg att det doldes en maffig...
Senast redigerad av GregersWerle 2023-03-07 kl. 19:58.
Vafan är det nu för fel på Tv4 Play?
Det gpr inte att kolla dagens avsnitt via mobilen (android om det har med saken att göra).
Någon som vet vad som är fel?
FEL AV MIG!
Jag glömde bort att jag kollade dagens avsnitt imorse. Boooomer!