2023-03-07, 13:08
Medlem
Men ååååhhh..... kan de inte texta när Emil pratar, förstår verkligen inte vad han säger?
2023-03-07, 13:10
Medlem
Det är så pinsamt, självklart har killarna ställt klockan på ringning och gjort detta för sin partner (eller så var de produktionen som ringde), och de kan absolut vara så att dom kom på detta själva kvällen innan, de står ju några hundra tusen på spel och de gäller att charma tittarna mer än sin partner. Men de blir ju så genomskinligt att ingen köper de. Och där försvann dom roliga tävlingarna, för mig att han sa att de även var den sista tävlingen, så avsluta på topp låg inte i produktionens intresse. Och de va ju synd att sminka sig INNAN tävling (som vanligt) men dom har ju all tid i världen att göra de igen. Och är de bara jag som kollar på programmet eller, varje gång jag får chans att rösta så blir de det jag röstat på haha. Alla tjejer vill ha ett stort bröllop utomlands med flera hundra pers, vet dom om att de är deras fäder som ska stå för bröllopet enligt tradition, kan riktigt se dom framför mig när dom kollar just nu skrika, NEJ lova nu för fan inte för mycket, vi fick en jävla elräkning precis och äter nudlar!
2023-03-07, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Jag uppfattar inte att han är manipulerande men vad vet jag ))))) vi har ju ingen aning om något egentligen, vi ser inte ens en timme av ett dygn. De som vet bäst är de själva

Jag har sett honom på den 24 live streamen i BB så har ju säkert min uppfattning om honom därifrån. Tycker den håller i sig lite
2023-03-07, 14:01
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag har sett honom på den 24 live streamen i BB så har ju säkert min uppfattning om honom därifrån. Tycker den håller i sig lite

Det är det fler som tycker!
2023-03-07, 16:03
Medlem
DjPuttes avatar
Nåja då är alla där för pengarna och inget annat om vi nu ska hård dra så, Frida inget intresse av Emil utan pengarna hägrar och då gör vi maximalt för ro hem kapitalet!

Nicci gåtan är varför ni inte klarar av se igenom henne för mer falsk person är inte i huset sedan så såg man i dag då barn kom in i bilden var det ick nej tack men jag måste lira med Nicci, Adrian har varit nära hoppa av två ggr och senast var då Lisa försökte snacka skit om han men produktionen fick han stanna kvar samt Celine ville inte lämna Love Island då stannade han där inne!

men den som vinner är Frida & Emil det är konton som pushar dem till max, Nicci hon är inte ens nära ta sig till den nivån Frida är på just nu!

Dem som får lämna är Jonas & Wilma nästa gång!
2023-03-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Adrian mådde inte bra det sa han själv med och sen att tv vinklar det och verkligen har riktat in sig på honom är beklagligt. Tänk också på att 40-45 min avsnitt absolut inte visar allt.
2023-03-07, 17:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Adrian mådde inte bra det sa han själv med och sen att tv vinklar det och verkligen har riktat in sig på honom är beklagligt. Tänk också på att 40-45 min avsnitt absolut inte visar allt.
Det var en kombo av solen och lite vätska då kommer reaktionen som han fick, Har haft den själv det är en klubba i skallen och sedan är det dricka som gäller
2023-03-07, 19:33
Medlem
Älskar att Wilma vill ha ett bröllop för 300-500 pers, hon kan ju inte ens tänka på vad det skulle kosta 😂
2023-03-07, 19:35
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javalover
Lite udda att hon har så dålig ögonkontakt Frida. Så stelt jämt

Många har svårt med ögonkontakt, vanligt med folk som har autism men också folk som inte har det. Jag ser verkligen på henne att hon tycker det är jobbigt med ögonkontakt.
2023-03-07, 19:44
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavat6698
Produktionen gör verkligen allt för att Celin och Adrian inte ska vinna. De får lite TV- tid och de lilla som visas är negativt.

Tänkte på exakt samma, hur går finalen till? Är det tittarna som röstar ut ändå tills det är två par kvar? Även om tittarna röstar på Adrian och Celine som vinnare så lär tv4 "tappa" några röster så nicci och Andreas vinner.
2023-03-07, 20:14
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nåja då är alla där för pengarna och inget annat om vi nu ska hård dra så, Frida inget intresse av Emil utan pengarna hägrar och då gör vi maximalt för ro hem kapitalet!

Nicci gåtan är varför ni inte klarar av se igenom henne för mer falsk person är inte i huset sedan så såg man i dag då barn kom in i bilden var det ick nej tack men jag måste lira med Nicci, Adrian har varit nära hoppa av två ggr och senast var då Lisa försökte snacka skit om han men produktionen fick han stanna kvar samt Celine ville inte lämna Love Island då stannade han där inne!

men den som vinner är Frida & Emil det är konton som pushar dem till max, Nicci hon är inte ens nära ta sig till den nivån Frida är på just nu!

Dem som får lämna är Jonas & Wilma nästa gång!

Haha, vad är det du skriver i andra stycket? tror jag förstod?

Nä, men känns som Spoiler bruden (Nessa) kommer fucka upp röstningen för "Frida är sååå söt och förtjänar att vinna" (nyckelord: Frida förtjänar att vinna, inte paret).
2023-03-07, 20:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Haha, vad är det du skriver i andra stycket? tror jag förstod?

Nä, men känns som Spoiler bruden (Nessa) kommer fucka upp röstningen för "Frida är sååå söt och förtjänar att vinna" (nyckelord: Frida förtjänar att vinna, inte paret).
Nicci är där bara för pengarna då hon gick bom på Adrian två ggr!

Nåja av två onda ting tar jag Frida före Nicci alla dager i veckan.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in