Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Vad är det som du tycker är sakligt fel i mitt inlägg? Är det inte så här som SE blivit presenterad som GM? Jag har gjort en saklig sammanställning i punktform och om tonen inte passar alla med ömma tår får jag väl be så hjärtligt om ursäkt då!
Men kan du försöka förklara vad studier i MEs fotoalbum skulle kunna styrka angående SEs skuld? Gärna på ett sätt som inte sårar någon hur lättkränkta de än må vara.
Du är inte intresserad av att forska vidare i saker som kan ge mer klarhet i SE som GM. Du vill bara titta på saker som handlar om vittnet SE.
Premisser.
1. SE är GM
2. GM-SE byter ut sina kläder pga av krutstänk och signalement.
3. GM-SE är begränsa av bytet då han är sedd av väktarna och kan inte byta till nått helt annat.
Accepterar man dessa tre premisser i en hypotes med SE som GM är det inte märkligt om man skulle vilja kolla i ME fotoalbum.... eller?
Jag tycker det är mycket logiskt att vilja kolla upp detta om man hade möjlighet.
Är du inte intresserad av dessa 3 premisser förstår jag inte varför du måste raljera och göra sig lustig över andra som ser fallet på ett annat perspektiv.