Citat:
Ursprungligen postat av
Efrath
Ett långt inlägg för att förklara varför även du har fel i hopp om att idiot påståendet att "det är debunkat" slutar.
Båda sidor har mycket att tjäna på det beroende på vad den faktiska sanningen är. Jag låtsas bara inte om som att det är ensidigt
Vad ska tomma ord på en rad och nonsens ändra nått vi redan vet skett?
Ni verkar inte fatta detta är FOX narrativ att byta fokus ifrån att de är sketna lögnare.
Ingen går på det utan svagbegåvade inser man.
Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Du behöver inte göra något alls med fakta, står det dig helt fritt att ignorera dem, och att ignorera mig. Jag tar inte alls illa upp, tvärtom skulle jag föredra om du inte citerade mig alls eller läste mina inlägg. Någon i tråden hänvisade till en undersökning gällande valet 2020, jag valde då att länka till undersökningen ifråga, mer än så är det inte. Att president Trump skulle åtalas för att 13% av väljarna säger att de inte hade röstat på Biden om de visste att hans son var under utredning av FBI känns osannolikt, men who knows.
Ja, vi vet alla att trumpen förlora valet och INGET valfusk existerade, så trumpen försökte sig på en statskupp istället:
Detta vet du redan och det tror du går låtsas bort?
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Jepp, när man ser hur "Shamanen" blir eskorterad runt i Capitolium av polisen, som visar honom runt & ser till att öppna dörrar för honom osv. För detta fick han 41 månaders fängelse. Hela Jan 6th-narrativet har fallit samman.
https://www.youtube.com/watch?v=M7UlskMrr68
Att shills & psykfall sitter i den här tråden & dillar om "statskupp" är så djupt patetiskt.
USA är en korrupt bananrepublik.
Det finns en enklare förklaring och att han gav upp och följde med självmant
Det är inget narrativ ens, utan fakta att bananrepublikaner i spetsen med trumpen försökte begå statskupp.
Och det berättade ni alla med oops var det så tydligt med eran Den Stora Bedövande Tystnaden, där det gick ifrån försök till saklighet, till detta som nu sker och nonsens.