Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-07, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad ska vi göra med ditt skräp, och vad får dig skriva skräp och nonsens, är ett åtal mot trumpen på väg???
Du behöver inte göra något alls med fakta, står det dig helt fritt att ignorera dem, och att ignorera mig. Jag tar inte alls illa upp, tvärtom skulle jag föredra om du inte citerade mig alls eller läste mina inlägg. Någon i tråden hänvisade till en undersökning gällande valet 2020, jag valde då att länka till undersökningen ifråga, mer än så är det inte. Att president Trump skulle åtalas för att 13% av väljarna säger att de inte hade röstat på Biden om de visste att hans son var under utredning av FBI känns osannolikt, men who knows.
Citera
2023-03-07, 15:50
Medlem
Efraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Absolut, och direkt hittade jag denna video som debunkar skitsnacket i första länken, men vettig hänvisning. https://www.youtube.com/watch?v=MnYbnrnkKUY

Kollade igenom din historik lite och det är så galet att se vilket hål du fallit ner i med Trump, covid och annat. Vi kan omöjligen mötas i nån gemensam grund. Jag hoppas bara du mår bra och inte för vidare dina ideologier till någon avkomma.
Fast det är lögn att påstå att det inte finns bevis, precis som att det inte är en rak sanning att säga att valfusk hände.

Den faktuella sanningen är att det skedde en massa skit, det finns mycket som pekar mot problem och suspekta valsedlar i stora mängder. Däremot kan du inte bevisa för eller emot att det är på grund av valfusk, det kräver en djupare undersökning och få definitiva svar på varför problemen skedde. Att Arizona hade tio tiotusentals problematiska valsedlar t.ex. bör undersökas. Att bevisa valfusk kräver att man hittar avsikt, att saker gjordes med ett mål i tanke och det är inget du "hittar" vara genom att räkna om valsedlar eller ens genom att undersöka maskiner.

Det enda du kan hitta är problem och suspekta saker som kan möjligtvis förklaras via misstag eller maskinproblem men även valfusk. Fast grejen är ju att det sätts många käppar på hjulet att dra det djupare och istället sp låtsas man om som att en möjlig förklaring är bevis nog trots att man inte bevisat något alls
Citera
2023-03-07, 16:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Så visade det sig att "statskuppen" bara var vänsterns lögner.

Vilken överraskning.
Jepp, när man ser hur "Shamanen" blir eskorterad runt i Capitolium av polisen, som visar honom runt & ser till att öppna dörrar för honom osv. För detta fick han 41 månaders fängelse. Hela Jan 6th-narrativet har fallit samman.

https://www.youtube.com/watch?v=M7UlskMrr68

Att shills & psykfall sitter i den här tråden & dillar om "statskupp" är så djupt patetiskt.

USA är en korrupt bananrepublik.
Citera
2023-03-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efrath
Fast det är lögn att påstå att det inte finns bevis, precis som att det inte är en rak sanning att säga att valfusk hände.

Den faktuella sanningen är att det skedde en massa skit, det finns mycket som pekar mot problem och suspekta valsedlar i stora mängder. Däremot kan du inte bevisa för eller emot att det är på grund av valfusk, det kräver en djupare undersökning och få definitiva svar på varför problemen skedde. Att Arizona hade tio tiotusentals problematiska valsedlar t.ex. bör undersökas. Att bevisa valfusk kräver att man hittar avsikt, att saker gjordes med ett mål i tanke och det är inget du "hittar" vara genom att räkna om valsedlar eller ens genom att undersöka maskiner.

Det enda du kan hitta är problem och suspekta saker som kan möjligtvis förklaras via misstag eller maskinproblem men även valfusk. Fast grejen är ju att det sätts många käppar på hjulet att dra det djupare och istället sp låtsas man om som att en möjlig förklaring är bevis nog trots att man inte bevisat något alls
Det där var ett väldigt långt inlägg för att förklara varför det inte finns bevis.
Det finns bara en sida som inte vann och deras ledare som tjänar oerhört mycket pengar på att låta dem tro det.
Citera
2023-03-07, 16:42
Medlem
Efraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det där var ett väldigt långt inlägg för att förklara varför det inte finns bevis.
Det finns bara en sida som inte vann och deras ledare som tjänar oerhört mycket pengar på att låta dem tro det.
Ett långt inlägg för att förklara varför även du har fel i hopp om att idiot påståendet att "det är debunkat" slutar.

Båda sidor har mycket att tjäna på det beroende på vad den faktiska sanningen är. Jag låtsas bara inte om som att det är ensidigt
Citera
2023-03-07, 16:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efrath
Ett långt inlägg för att förklara varför även du har fel i hopp om att idiot påståendet att "det är debunkat" slutar.

Båda sidor har mycket att tjäna på det beroende på vad den faktiska sanningen är. Jag låtsas bara inte om som att det är ensidigt
Vad ska tomma ord på en rad och nonsens ändra nått vi redan vet skett?

Ni verkar inte fatta detta är FOX narrativ att byta fokus ifrån att de är sketna lögnare.
Ingen går på det utan svagbegåvade inser man.
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Du behöver inte göra något alls med fakta, står det dig helt fritt att ignorera dem, och att ignorera mig. Jag tar inte alls illa upp, tvärtom skulle jag föredra om du inte citerade mig alls eller läste mina inlägg. Någon i tråden hänvisade till en undersökning gällande valet 2020, jag valde då att länka till undersökningen ifråga, mer än så är det inte. Att president Trump skulle åtalas för att 13% av väljarna säger att de inte hade röstat på Biden om de visste att hans son var under utredning av FBI känns osannolikt, men who knows.
Ja, vi vet alla att trumpen förlora valet och INGET valfusk existerade, så trumpen försökte sig på en statskupp istället:
Detta vet du redan och det tror du går låtsas bort?
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, när man ser hur "Shamanen" blir eskorterad runt i Capitolium av polisen, som visar honom runt & ser till att öppna dörrar för honom osv. För detta fick han 41 månaders fängelse. Hela Jan 6th-narrativet har fallit samman.

Att shills & psykfall sitter i den här tråden & dillar om "statskupp" är så djupt patetiskt.

Det finns en enklare förklaring och att han gav upp och följde med självmant

Det är inget narrativ ens, utan fakta att bananrepublikaner i spetsen med trumpen försökte begå statskupp.

Och det berättade ni alla med oops var det så tydligt med eran Den Stora Bedövande Tystnaden, där det gick ifrån försök till saklighet, till detta som nu sker och nonsens.
Citera
2023-03-07, 17:50
Citat:

...vem vet, Shamanen kanske även av "kommittén" i det fördolda blev lovad X-antal miljoner på sitt konto om han medgav och avtjänade sitt straff, så de kunde avstyra allt för starka protester eller utläggningar från Shamanen... inget skulle förvåna längre. jag såg Jan 6 direktsänt och har sedan dess förklarat för åtskilliga att det inte såg ut som annat än att de flesta på någon slags given signal började släppas in. Kort därefter kom bilder av "turister" strosandes i korridorerna. Sekvenser som sedan snabbt plockades ned och inte setts sedan dess.
Citera
2023-03-07, 18:18
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nej, man kan inte bara släppa det. Det måste utredas till botten vilken roll FBI spelade i ”upproret”. USA har utvecklats till en polisstat där polisen har mycket stor makt. Den utvecklingen måste rullas tillbaka.
-
Exakt. Det handlar noll om Trump utan vilken roll djupastaten har i det hela.
Det är uppenbart att de var med och skapade situationen för att med polisen ta ännu mera makt.
USA är öppet fascistiska och det borde bekymra alla.
Citera
2023-03-07, 18:41
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Om McCarthy ville ge allmänheten tillgång till videomaterialet från Jan 6 hade han gett allmänheten tillgång till videomaterialet från Jan 6.

Han kunde, likt januari 6 kommitten, lagt ut allt material på kongressens hemsida för vem som helst att ta del av.

I stället gjorde han tvärtom. Han gav det till Tucker Carlsson att sitta och klistra med vilket gör allt till en fars.
-
Hoppas materialet kommer ut.
Att ge det till Tucker som är en av världens mest sedda TV hallåor för att få det sett av så många som möjligt är bara logiskt.
Citera
2023-03-07, 18:43
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Visste inte att Biden ljugit om att flera poliser blev mördade...
Det är uppenbart att de i J6 kommiteen har ljugit för det Amerikanska folket och skall arresteras. Börja med häxan Pelosi.

Sammanfattning för de som pallar med Tim Pool.
https://www.youtube.com/watch?v=he_j7abAiDc

Breaking Points sammanfattning.
https://www.youtube.com/watch?v=1GKoXevqrw0
Senast redigerad av CrackerPower 2023-03-07 kl. 18:55.
Citera
2023-03-07, 19:06
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
svammel svammel och åter svammel

När skall Poliserna som guidade runt terror shamanen och hjälpte till under "statskuppen"
bli föremål för åtal? Tjänstefel samt medhjälp till statskuppsförsök måste väl vara allvarliga saker?
Konstigt vad slappa åklagarna är i Washington DC.
Citera
2023-03-07, 19:10
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Åååååå Tucker. Vår sanningsgud.
Låt oss få en liten enkel sammanfattning av något han uttalat sig om.
https://www.politifact.com/factcheck...tucker-carlson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in