2023-03-06, 13:22
Medlem
SuicidalButHappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Du verkar fixerad vid remidgrus, vilket inte verkar sunt . Tycker remidgrus har sagt många vettiga saker här i tråden.
Du menar hennes fascistiska åsikter om hur sjuka människor borde bli behandlade?
Nått säger mig dessutom att det där är självhat som hon tycker är skönt att rikta mot någon annan än sig själv för engång skull. Engagemanget hon har är lite för stor för att man ska tro att det handlar om nått annat än henne själv.
Hon tror att hon själv går fri genom att starkt rikta anklagelser mot någon annan som henne själv. Ett tyvärr ganska vanligt fenomen. Precis som en mobbad som vill bli mobbaren.
Senast redigerad av SuicidalButHappy 2023-03-06 kl. 13:26.
Citera
2023-03-06, 15:08
Medlem
Tomatsteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
De enda som blir provocerade av vad jag skriver är de som antingen medvetet väljer att misstolka mig eller de som inte klarar av att se fler dimensioner av detta. Man kan förstå att Pia är sjuk, men samtidigt tycka att det är förjävligt att hon tillåts trakassera grannar och exman och allt vad det är. Förstår man inte att någon kan hålla båda de sakerna i huvudet samtidigt så är man en väldigt simpel människa.

Nu avslutar jag den här diskussionen här. Ha det fint.

Ja det är faktiskt otroligt löjligt hur Pias lilla fanclub vrider på allt du säger.

Jag tycker också synd om Pia OCH tycker samtidigt att hennes beteende många gånger är rent vidrigt OCH önskar henne vettig hjälp för att få ett drägligt liv inte minst för barnens skull trots att jag även tycker att hon var en osympatisk person redan innan hon taopade greppet. Hennes lilla svans har svårt att förstå att man kan ogilla ett beteende och tom en person utan att vilja skada den eller straffa den
Citera
2023-03-06, 23:19
Medlem
qups avatar
Jag vill inte hänga ut nån oskyldig här men jag undrar så vem hennes ex är. Är han också halvfinne? Nån som vet nåt om honom?
Citera
2023-03-07, 14:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Jag vill inte hänga ut nån oskyldig här men jag undrar så vem hennes ex är. Är han också halvfinne? Nån som vet nåt om honom?

Vet inte mer än det Pia delat om honom i sina videor. Även om hon är bitter på honom,så verkar han vara en fullkomligt normal och ansvarstagande pappa. Lever tydligen ett välordnat liv med jobb och partner.
Citera
2023-03-07, 18:18
Medlem
Nu har Gräddis skaffat OnlyFans.
Citera
2023-03-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1

Undrar om hon har koll på skattereglerna kring of eller om Skatteverket kommer vara efter henne igen.
Citera
2023-03-07, 18:47
Medlem
Tomatsteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Undrar om hon har koll på skattereglerna kring of eller om Skatteverket kommer vara efter henne igen.

Hon kände till att hon behövde betala vinstskatt också, men tyckte inte hon hade råd med det. Hon pratade om det i nån live. Så hon har nog koll, men skiter i. Hon är i grunden intelligent även om mkt fallit bort de senaste kanske 2-3 åren. Det verkar mer handla om det sociala och vardagliga som fattas.
Citera
2023-03-07, 19:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1

Oj! Länk! Tråkigt att det kommer vara bakom betalvägg, Lennart Bladh fick man helt gratis utan att man ens bad om det. :/
Citera
2023-03-07, 19:06
Medlem
Sonny00s avatar
Vem tusan var det som betalade in 150 000 kr till Kronofogden så att de ställde in lägenhetsförsäljningen? Kan det ha varit hennes stackars föräldrar? Att någon utomstående skulle ha gjort det verkar osannolikt.
Citera
2023-03-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vem tusan var det som betalade in 150 000 kr till Kronofogden så att de ställde in lägenhetsförsäljningen? Kan det ha varit hennes stackars föräldrar? Att någon utomstående skulle ha gjort det verkar osannolikt.
Det var det det ryktades om, så att hon slapp bli hemlös, åtminstone tillfälligt. Fortsätter hon som hon gör är hon snart ute på gatan. Tror knappast grannarna uppskattar gallskriken dagarna i ända.
Citera
2023-03-07, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Oj! Länk! Tråkigt att det kommer vara bakom betalvägg, Lennart Bladh fick man helt gratis utan att man ens bad om det. :/

Hon heter Graddrumpan1 där. Hon berättade att hon även kommer att lägga upp lite material gratis (vilket hon redan gör idag) men vill börja samla in lite pengar på det sättet.

Tyvärr så tror jag inte att hon kommer att ha koll på att skatta osv... För pengar kommer hon säkerligen tjäna ihop under en period iallafall.
Citera
2023-03-08, 12:45
Medlem
poddofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qup

Han heter Christoffer har jag för mig. Hittat honom på facebook men profilen är väldigt intetsägande, av förståeliga skäl. Tror han är helsvensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in