2023-03-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Vad är det för stalker? Jag följer inte henne så missar rätt mycket.

När, var och hur? Är det någon som stalkar henne online eller som gör kontaktförsök?

Hon la själv upp sitt telefonnummer vid något tillfälle och efter det så ringer det oftast medan hon sänder live.

Tror hon kallade honom Adam vid något tillfälle, han kanske presenterade sig så.
Citera
2023-03-05, 20:42
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
De enda som blir provocerade av vad jag skriver är de som antingen medvetet väljer att misstolka mig eller de som inte klarar av att se fler dimensioner av detta. Man kan förstå att Pia är sjuk, men samtidigt tycka att det är förjävligt att hon tillåts trakassera grannar och exman och allt vad det är. Förstår man inte att någon kan hålla båda de sakerna i huvudet samtidigt så är man en väldigt simpel människa.

Nu avslutar jag den här diskussionen här. Ha det fint.

Varför avsluta? Dina åsikter här här ju varit bra!❤️
Citera
2023-03-05, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Diskussionen med Pia/trollen/de som letar någon här att få tjafsa med Den diskussionen
Citera
2023-03-05, 21:06
Medlem
SuicidalButHappys avatar
Citat:
Du trodde väl inte att remidgrus skulle ge upp det han älskar mest att göra?
Citera
2023-03-05, 21:57
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Sök och du ska finna. TT, YT. Om du missat.

Kvinnan har även en fast tfn,som en annan galning ringer till och uttalar att han ska käka hennes barn. Hon har förlorat dem.
Hon är oftast full,drar ut kontakten då. ”Äter rå köttfärs ,super vin och ska ta pendel till stan för att hitta ett ragg.
Hon är 48, klär sig som en ”flicka”, men ser ut som den härjade Tant hon är.
Jag vet vem Gräddrumpan/Pia är, inte hennes stalker. Jag känner till henne, däremot har jag missat att någon blivit besatt av henne
Citat:
Hon la själv upp sitt telefonnummer vid något tillfälle och efter det så ringer det oftast medan hon sänder live.

Tror hon kallade honom Adam vid något tillfälle, han kanske presenterade sig så.
Okej jag förstår, tack. Finns det med någonstans? Kollar aldrig hennes lives.
Citera
2023-03-05, 22:06
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Jag vet vem Gräddrumpan/Pia är, inte hennes stalker. Jag känner till henne, däremot har jag missat att någon blivit besatt av henne

.

Tror man kan hitta på YT.
Citera
2023-03-05, 22:07
Medlem
Citat:

Menar du hennes nummer? Det vet jag inte, har inte sett någon video där hon sagt det. Om du menar där hon kallar honom ”Adam” så finns en kanal på tiktok (rolig af förövrigt) som heter typ Babidoknen som lägger till texter till hennes videor. Där säger hon att det är Adam som ringer vid ett tillfälle, men kan vara ett namn hon bara hittar på.
Citera
2023-03-05, 22:09
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Menar du hennes nummer? Det vet jag inte, har inte sett någon video där hon sagt det. Om du menar där hon kallar honom ”Adam” så finns en kanal på tiktok (rolig af förövrigt) som heter typ Babidoknen som lägger till texter till hennes videor. Där säger hon att det är Adam som ringer vid ett tillfälle, men kan vara ett namn hon bara hittar på.
Nej, hennes nummer vill jag inte ha. Jag menar klipp där stalkern är med.
Citera
2023-03-05, 22:25
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAvDemVettiga
Du vet att det har börjat pratas om dig i hennes i kommentarsfält på hennes videos av? och alla är överens att du är psyko och obehaglig.
Fast det har du såklart koll på, du vet allt om henne.
Säkert du som ringer henne hela tiden din obehagliga jävel.

Kan du länka? För jag hittar ej i några kommentarsfält? Om någon ” psyko och obehaglig,som all är överens om” . Så,länka gärna!
Citera
2023-03-05, 22:46
Medlem
SuicidalButHappys avatar
Citat:
Kan du länka? För jag hittar ej i några kommentarsfält? Om någon ” psyko och obehaglig,som all är överens om” . Så,länka gärna!
Jag såg att det började skrivas om remidgrus i hennes senaste video som nu är borttagen. Det ringde i hennes telefon och nån skrev att det säkert är han som ringer och då var det flera som skrev om hur besatt och sjuk han verkar vara.
Citera
2023-03-05, 23:02
Medlem
Citat:
Nej, hennes nummer vill jag inte ha. Jag menar klipp där stalkern är med.

Tror inte hon svarat och pratat med honom på ett tag så försök hitta någon äldre live som någon lagt upp.

Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalButHappy
Jag såg att det började skrivas om remidgrus i hennes senaste video som nu är borttagen. Det ringde i hennes telefon och nån skrev att det säkert är han som ringer och då var det flera som skrev om hur besatt och sjuk han verkar vara.

Det var 2st

Jag är dessutom kvinna och stalkern en man.
Citera
2023-03-06, 12:54
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalButHappy
Det är verkligen sinnessjukt hur bra koll remidgrus har på Pia och alla hennes videos, alla kommentarer på hennes videos, exakta barnens åldrar och när de fyller år och verkligen ALLT om henne. Även om remidgrus känner Pia på riktigt så är det sjukt att ha så mycket koll på allt på det sättet.
Jag tror att remidgrus mår sämre psykiskt än vad Pia gör.
Du verkar fixerad vid remidgrus, vilket inte verkar sunt . Tycker remidgrus har sagt många vettiga saker här i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in