2023-03-07, 11:14
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kollar vi på samma program? Fylla? Sex? När???

Läs igen
Det är ju det det inte har vart hehe
2023-03-07, 11:16
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Även om jag kan tänka mig att det som hände i PH säkert spelar in hur deltagarnas förhållningsregler är, så tycker jag aldrig att det har varit så mycket fylla och sex i LI.

Må så vara!
Men nog får de väl ändå mer än endast 1 glas per person i de andra ländernas LI
2023-03-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Även om jag kan tänka mig att det som hände i PH säkert spelar in hur deltagarnas förhållningsregler är, så tycker jag aldrig att det har varit så mycket fylla och sex i LI.

Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Läs igen
Det är ju det det inte har vart hehe

Ah, tolkade fel. Hehe! My bad! Men håller med dig om att det är mer av bådadera i andra upplagor av Love Island. Inte minst UK!
2023-03-07, 11:49
Medlem
Produktionen gör verkligen allt för att Celin och Adrian inte ska vinna. De får lite TV- tid och de lilla som visas är negativt.
2023-03-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavat6698
Produktionen gör verkligen allt för att Celin och Adrian inte ska vinna. De får lite TV- tid och de lilla som visas är negativt.

Ja det var väldigt tydligt i dagens avsnitt!!
2023-03-07, 11:55
Avslutad
Citat:

Bra att Adrians rätta sidor visas upp!

Heja Andreas & Nicci och Emil & Frida
2023-03-07, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Har svårt att tro att något par håller på utsidan faktiskt. Det jag tror isåfall, till skillnad från många andra att Adrian och Celine kan hålla pga av att de verkar båda down to earth och verkligen vill något seriöst. De är ju inte det första paret med 10 års åldersskillnad så om de finns andra som klarar det varför skulle inte A och C kunna göra det. Det är ju inte så att de är en nyhet för dom.

Fast down to Earth? Det är snarare han som vill hon ska va lugn i allt hela tiden, dvs manipulerande. De har ju noll passion. Jämför med Andreas och Nicci, Emil och Frida har tillochmed kommit ikapp dom.. Adrian orkar inte, han är för gammal och vill inte engagera sig om det inte är värt det. Han är orolig att han ska förlora nu så inte lönt att engagera sig mer i sitt fejk relationship
2023-03-07, 12:03
Medlem
Citat:

Citat:
Ja det var väldigt tydligt i dagens avsnitt!!

Måste vara bekvämt att skylla på vinkling och styrning från produktionens sida så fort den person man själv hoppas på beter sig töntigt och unlikeable..
2023-03-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Måste vara bekvämt att skylla på vinkling och styrning från produktionens sida så fort den person man själv hoppas på beter sig töntigt och unlikeable..

Jag hoppas inte på något speciellt par men det är ju tydligt att man har klippt mot Adrians nackdel i dagens avsnitt.

Han betedde sig löjligt men de har ju klippt från att han ligger på golvet, till att Nicci & Andreas ligger där istället tillbaka till att Celine fortfarande väntar på honom.

Det är ju inte bara mot det paret som det har klippts konstigt under säsongen.
2023-03-07, 12:15
Avslutad
Citat:
Jag hoppas inte på något speciellt par men det är ju tydligt att man har klippt mot Adrians nackdel i dagens avsnitt.

Han betedde sig löjligt men de har ju klippt från att han ligger på golvet, till att Nicci & Andreas ligger där istället tillbaka till att Celine fortfarande väntar på honom.

Det är ju inte bara mot det paret som det har klippts konstigt under säsongen.

Det kan ju vara att de visar sanningen, han har ju börjat visa andra sidor
2023-03-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fast down to Earth? Det är snarare han som vill hon ska va lugn i allt hela tiden, dvs manipulerande. De har ju noll passion. Jämför med Andreas och Nicci, Emil och Frida har tillochmed kommit ikapp dom.. Adrian orkar inte, han är för gammal och vill inte engagera sig om det inte är värt det. Han är orolig att han ska förlora nu så inte lönt att engagera sig mer i sitt fejk relationship

Jag uppfattar inte att han är manipulerande men vad vet jag ))))) vi har ju ingen aning om något egentligen, vi ser inte ens en timme av ett dygn. De som vet bäst är de själva
2023-03-07, 13:02
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Har svårt att tro att något par håller på utsidan faktiskt. Det jag tror isåfall, till skillnad från många andra att Adrian och Celine kan hålla pga av att de verkar båda down to earth och verkligen vill något seriöst. De är ju inte det första paret med 10 års åldersskillnad så om de finns andra som klarar det varför skulle inte A och C kunna göra det. Det är ju inte så att de är en nyhet för dom.

Håller med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in