2023-03-06, 19:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojje211
Att alla deltagare vill ha sex varje dag?! Hur mycket fritid har de 😅😅😅
Vill JA men dem får inte ha det!
2023-03-06, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Efter att ha läst en Q&A på Lisa S instagram så känns det som deltagarna är väldigt hårt hållna av produktionen. Bara ett glas bubbel var när det är "fest" och om de skulle vilja ha sex i Hideaway så måste båda parter meddela produktionen, annars får dom inte.

Har det blivit så här jävla tråkigt efter allt som hände i PH? Det blir ju inte ens kul att titta på!
Och på tal om Hideaway, varför har det bara vart öppet tre gånger under denna säsong?
Är det någon annan än jag som snabbspolar igenom programmen?
Nä, produktionen har misslyckats med den här säsongen helt klart..
Även om jag kan tänka mig att det som hände i PH säkert spelar in hur deltagarnas förhållningsregler är, så tycker jag aldrig att det har varit så mycket fylla och sex i LI.
2023-03-06, 21:16
Medlem
Är det bara jag som tycker Celine verkar lite efter?
2023-03-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Som kommer inte kommer hålla hur än mycket du vill det, Han kommer hoppa i säng med andra tjejer innan Nicci ens insett det tyvärr!

Sedan lära sig saker om tjejen jag hade fan problem veta vad som var vad hos exet mitt under de 6år jag var tillsammans med hon, Så det där var bara svammel vissa har koll medans andra skiter i vad dem har för namn och annat liksom men det haka du dig upp på

Andreas är iaf bättre än Adrian som bara är där för pengarna. Adrian har ju flera gånger tydligt visat att han är beredd att gå över lik och ljuga folk rakt upp i ansiktet för att vinna, och detta i oskyldiga lekar. Tänk hur långt han är beredd att gå för en stor summa pengar. Stackars, stackars naiva Celine
2023-03-06, 22:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Andreas är iaf bättre än Adrian som bara är där för pengarna. Adrian har ju flera gånger tydligt visat att han är beredd att gå över lik och ljuga folk rakt upp i ansiktet för att vinna, och detta i oskyldiga lekar. Tänk hur långt han är beredd att gå för en stor summa pengar. Stackars, stackars naiva Celine
Ja du..
Du lyssnar inte på vad dem säger eller kanske du fantiserar i hop saker nu mer också, Så Andreas är så bättre som har en skev kvinnosyn han var otrogen mot sitt ex 6månader innan Love Island och det var flera ggr innan ytterligare innan han gick in i Love Island och han har sagt åt sina ex tidigt han vill inte ens ha barn.....
Ta reda på lite fakta innan du forts hata folk.....
Senast redigerad av DjPutte 2023-03-06 kl. 22:45.
2023-03-06, 22:27
Medlem
Bara jag som tänker att Celine och Adrian känns totalt omaka? Viben är ibland att han känns mer som hennes äldre bror än partner? Tror ni dom kommer hålla på utsidan?
2023-03-07, 00:59
Avslutad
Har ni märkt att bromancen mellan Adrian och Andreas i princip slutat. Efter Carbonara- gate så verkar det hänt nåt, Andreas ville verkligen inte förlora mot Adrian i hyllbyggningen idag heller.
2023-03-07, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Murmeldjuret1998

Nej jag håller med.

Såg förövrigt en bild på hennes pappa, hon är hans kopia haha.
2023-03-07, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murmeldjuret1998

Åh men tack, så har jag tänkt länge. Det är nåt som inte riktigt stämmer där. Jag skrev för längesen i denna tråd att hon verkar lite "dum-naiv-korkad" eller liknande... kommer inte ihåg vad jag skrev. Men som sagt, har tänkt på det. Adrian har insett det och spelar på att hon är lättlurad och han har störst chans att vinna med henne. INTE en chans att det "paret" håller på utsidan. Skulle inte ens kalla dem par faktiskt.
2023-03-07, 07:43
Medlem
Har svårt att tro att något par håller på utsidan faktiskt. Det jag tror isåfall, till skillnad från många andra att Adrian och Celine kan hålla pga av att de verkar båda down to earth och verkligen vill något seriöst. De är ju inte det första paret med 10 års åldersskillnad så om de finns andra som klarar det varför skulle inte A och C kunna göra det. Det är ju inte så att de är en nyhet för dom.
2023-03-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojje211
Att alla deltagare vill ha sex varje dag?! Hur mycket fritid har de 😅😅😅

Det roligaste var att Adrian hoppades in i det sista att en gång i veckan var Celines önskan, eftersom han inser att han inte kommer kunna dumpa henne på en gång när de kommit hem om han vill vara fortsatt omtyckt hos småtjejorna a.k.a hans största fans. Tycker han borde ta steget och komma ut ur garderoben i samma veva som han kommer ut ur villan. It's about time!
2023-03-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Även om jag kan tänka mig att det som hände i PH säkert spelar in hur deltagarnas förhållningsregler är, så tycker jag aldrig att det har varit så mycket fylla och sex i LI.

Kollar vi på samma program? Fylla? Sex? När???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in