2023-02-22, 16:31
Medlem
En trevlig förmiddag på landets framsidan.

Gula febern är tillbaka, kunde inte hålla mig när jag var i krokarna där det ligger en bra salong som brukar vara bra på det mesta
Hittar parkering och går in och uppför trätrappan, och plingar på.
Jajjemen samma gamla tjej som sist, och hon har tid direkt, bokar en timme som vanligt.
Hon visar mig till rummet, pratar är glad och fnittrig, stannar kvar när jag näckar, hon ler.
Tar plats på britsen och får en härlig massage av ben rygg och rumpa, hon pratar och skojar, (bra svenska)
Frågar vad jag gillar och blir mer närgången mellan skinkorna, mmm skönt stönar lite och visar att det är bra.
Härliga smekningar hela vägen mellan skinkorna och ner mot pungen, masserar roten bakifrån och frågar om jag vill ha mer, allt erbjuds fast inte min rumpa sa hon och pillade mig i skåran runt anus
Då vill jag ha allt inkl bom bom, snabb förhandling, det blev standardpriset för FS
Kommer strax ska bara hämta kondom sa hon.
Hon tar av sig allt och fortsätter massagen och smekningar av rumpa pung och rot.
Så härligt att få massage av en helt naken massös, me like. Hon hade fått lite mage sedan sist, inte blivit yngre heller, men det har ju inte jag heller...
Vänder mig om, hon oljar in sina bröst och lägger sig på mig och börjar en härlig B2B, jag stönar lite när hon tuttknullar mig. Nu är jag väldigt kåt, och hon säger själv - sakta nu, du måste hålla dig tiden ut Då flög fan i mig och jag sa att annars får jag väl komma två ggr hon log och frågade vart jag ville spruta, jag hann inte svara förrän hon tog soldaten i munnen sög utan gummi och smekte mig runt anus.....wow exploderade i ett härligt sprut. Frågade om hon ville ha lite massage hon får lägga sig på mage och jag börjar med hennes rygg rumpa och lår, blir snabbt mer krävande och särar hennes ben, smeker henne fitta bakifrån hon stönar lite, och vänder sig om. Knådar hennes bröst med ena handen och den rakade musen med den andra, hon stönar och tar mig i munnen igen och suger upp ett härligt stånd, två fingra i en plaskvåt mus hon stönar och får fontänorgasm, (om hon inte pissar) haha luktar i alla fall inte piss
På med en kondom och hon tar plats på rygg på bänken med särade ben, perfekt höjd får ståknull, klämmer på ett par hyffsade tuttar och masserar klittan lite.
Vänder henne om och avslutar bakifrån, med utsikt av en härlig fast och fin liten rumpa.
60 min blev dryga 90, dricksade ett par hundra för den extra halvtimmen

Ibland är det bra att bli igenkänd, och framför allt ha turen att även hon är på humör och kåt, fantastiskt när det händer.

En hyffsad lillördag i träsket
Citera
2023-02-27, 12:03
Avslutad
För en tid sedan när jag var ute och såg jag den kallsiska flagan och gulafebern gjorde sig påmind. Sagt och gjord gick jag ner och ringde på, blev insläppt av en kvinna som såg ut att va runt 38-39 med bra figur och med små välgjorda tuttar som gömde sig under tröjan.

Jag visades in i ett av rummen, hon försvann ut och jag klädde av mig, tog av kalsongerna och lade mig till rätta.

Det blev en skön, härlig massage...med mycket teasing i stjärtskåran och lite tafsande på snoppen som växte sig stor...efter vändningen fortsatte den härliga massagen och när snoppen väl vuxit sig stor och vajade i alls in prakt kom frågan om massage även där. Efter lite förhandlande började hon så massera den hårda kuken, skönt och härligt stönande som svar. Efter vad som kändes som en evighet dök hon så ner på den bara kuken och tog den i sin härligt varma mun. Därefter följden ett härligt sugande och masserande om vartannat med den slutliga följden av en sprut rätt upp i munnen...mycket härlig massage!

För inte så länge sedan var jag på väg till en favorit, men väl på plats var hon inte där och jag vände och gick till ett annat ställe som jag hört om.

Väl framme visades jag in i rummet klädde av mig och tog den sedvanliga duschen. Tillbaks i rummet lade jag mig till rätta och tjejen kom in för att starta massagen...hon såg okej ut, lite större bröst som doldes under kläderna. Hon masserade förs ryggen och armar för att sedan övergå till benen...nu kom det mycket teasing i stjärtskåran och snudd av kuken...när hon hörde mig stöna teasade hon ännu mer och tog till och med några runktag om kuken som vuxit sig stor...frågan kom direkt (hade gärna fått mer teasing...!) och men bara HJ som erbjudande med bra överkropp...För att bara vara HJ var det bra med en bra tömning.
Citera
2023-02-27, 14:16
Medlem
FindAways avatar
Söder om söder i dag

Skulle till ett ställe där jag trivs väldigt bra, min favvo öppnade och såg skibesviken ut för att hon precis blivit upptagen
Åkte därifrån till annan salong som bjöd på en härlig överraskning.
En mycket petite varelse med naturliga lökar släpper in mej, visas till ett litet rum men väldoftande och rent
Hon kommer in ,lägger handen på lillolle och ler med frågan vad han önskar sej i dag?
Rubbet blir svaret, ingen massage då paltorna genast åkte av, en mycket liten välartad sammetsmjuk historia uppenbarade sej, vilt gången följs av " gå i gryt" till hon kom, hon började tafsa efter en kådis vilket jag sa att det behövs inte, jag vill bara leka lite med sammetssnippan, ett stort leende och leken kom igång och naturligtvis åker han in i gudomligheten utan någon som helst protest.
Restenvar gudomligt kan jag säga vilket betyder att jag returnerar så snart tid. Ges

Utseende 9 massage noll sex 10
Citera
2023-03-05, 12:00
Medlem
Söder om söder vet jag ej var jag hittar, men Malmö är söder för mig.
Bakom div bråte hittade jag en salong dold, och om jag inte varit där förut hade jag nog aldrig hittat in. Tjejen som öppnade var upptagen, men hon ville gärna massera senare, och efter att ha sett henne så var jag mycket angelägen av att boka en tid med denna Thai Madame.
Väl på plats så får jag en hel ok massage. Småprat och allmänt flirtig. En skön stund med andra ord. Känns av någon anledning inte helt som det skall så när frågan kommer vet jag inte vad jag skall svara. Blir typ gör vad du känner för. Får en behandling som jag blir nöjd med och allt till ett bra pris. Kanske en variant jag borde testa fler gånger.
Citera
2023-03-06, 11:56
Medlem
Var på en ny salong i gbg.

Hon som öppnade var väl inte den yngsta eller finaste men ok var mest där för massagen ändå.
Hon var kanske 40-50 men väldigt smal såg ut som en pinne.

Började bra och hon kunde massera men det klagades väldigt mycket på andra kunder under tiden.

Efter vändningen kom frågan som vanligt och allt var på menyn men ja 2000 för B2B och 3000 för BOM BOM var lite väl saftigt plus att jag var inte så sugen på det heller.
Skall tilläggas att hon ändrade sig inte på priserna heller.

Är det bara jag eller har extra priser gått upp det med, är väl inflationen 😀.

Var ett tag sedan jag var på thaimassage innan detta.

Har ni upplevt liknande eller var det bara jag som drog en verklig nitlott.
Citera
2023-03-06, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logbg

Har samma erfarenhet, att de vill ha mer betalt. Några av mina senaste besök har slutat med bara massage. Dock har dom bara velat ha 1500 för bombom. Tackat vänligt nej, men får väl se om jag är välkommen i framtiden.
Citera
2023-03-06, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logbg
Var på en ny salong i gbg.

Hon som öppnade var väl inte den yngsta eller finaste men ok var mest där för massagen ändå.
Hon var kanske 40-50 men väldigt smal såg ut som en pinne.

Började bra och hon kunde massera men det klagades väldigt mycket på andra kunder under tiden.

Efter vändningen kom frågan som vanligt och allt var på menyn men ja 2000 för B2B och 3000 för BOM BOM var lite väl saftigt plus att jag var inte så sugen på det heller.
Skall tilläggas att hon ändrade sig inte på priserna heller.

Det var att ta i, några försöker smyghöja, men de vet liksom vi var priserna ligger, men 3K för FS då vill hon ju inte ha mer pengar än vad massagen kostar isch 500:-
Håll ut håll igen ska inte kosta mer än en lusentapp
Citera
2023-03-06, 20:25
Medlem
gbg001s avatar
Jo, det har varit någon fråga om höjt pris, allt blir dyrare...
Min lön har inte fått någon 50 % ökning dock.
Och vara stammis och kunna hänvisa till senaste gång hjälper
Citera
2023-03-07, 11:19
Medlem
Jag var på besök i en ganska nyöppnad salong i en stad i Mellansverige. Första besöket där.
Blev erbjuden FS för 1500kr men hon gick direkt med på 1000kr
Det blev både B2B och BJ och det hela avslutades med en ridtur.
Mycket för pengarna där och hon var en av de sötaste thai tjejer jag sett på länge.
Laddar för återbesök snart!
Citera
2023-03-12, 12:26
Medlem
Besöker ett ställe söder om söder i Stockholm. Får en blonderad thai-massös, och en halvdan massage. Efter vändningen funderar jag på om jag ska ta extra eller inte. Plingar intensivt på ytterdörren och min massös går ut och pratar med killen som vill in.

När hon kommer tillbaka låser hon dörren till rummet, och börjar direkt klä av sig. Inget snack om pris, det är ändå första gången hon masserar mig. Vad som sen hände kan ni gissa.
Citera
2023-03-13, 08:23
Medlem
Jag var på besök på västra sidan av vår huvudstad och tänkte att varför inte unna mig ett massage besök.

Mitt första besök på denna salongen betygen var bra så varför inte.
Helt ok massage och efter vändning så kom frågan, allt som fanns på menyn var HJ och det skulle kosta 1000:- (gick inte med på lägre)

Jag frågade varför så dyrt och svaret jag fick var att hon var så trött i armen efter kunden innan.

Tackade nej och kommer inte göra återbesök...
Citera
2023-03-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalmas27
Jag var på besök på västra sidan av vår huvudstad och tänkte att varför inte unna mig ett massage besök.

Mitt första besök på denna salongen betygen var bra så varför inte.
Helt ok massage och efter vändning så kom frågan, allt som fanns på menyn var HJ och det skulle kosta 1000:- (gick inte med på lägre)

Jag frågade varför så dyrt och svaret jag fick var att hon var så trött i armen efter kunden innan.

Tackade nej och kommer inte göra återbesök...
Haha vilket lysande argument 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in