Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Får se hur länge tyskarna vill skicka sina vapen till ukraina samtidigt som man försöker överleva sin energikris.
Bäste
salad, dina inlägg andas desperation.
Hade vi hört dig i verkliga livet så skulle vi ha konstaterat att du sagt det med gråten i halsen.
Håller Tyskland på att dö?
Tycker du inte att det är bra att vi i Europa gör oss fria från Rysslands energi?
Tycker du att det skulle vara bra att vi fyller Rysslands stridskassa?