2023-03-02, 19:33
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Och här kommer "Tangentinkontinens" och går fullständigt bananas, som vanligt.

Som om inte påhittade drev och icke existerande kulter var nog så passar han på att slänga in behandlingen av jägare, olämpliga poliser (kvinnliga såklart) som han skådat med sina egna ögon, snippogate och slutligen toppar det med olovlig kårverksamhet i Stockholm.

Detta är dock inget jag håller emot dig. Det är ju sedan länge konstaterat att livets hårda skola inte lär ut att begränsa, hålla sig till ämnet. Som det så kul heter på engelska "kill your darlings".

Trams igen, otippat.
Det abstrakta "patriarkatet" är än så länge den mest spektakulärt påhittade kulten hittils i mänsklighetens historia.

Nu ser vi resultatet av vad ni gjorde med tramset.
Denna tråd reflekterar polisens radikalfeminiserade haveri.

I min värld öppnar det dörrar för oss som inte trivs i passivisering.
Ni skapade era problem och korrumperade sönder er egen värld. Grattis.
Citera
2023-03-02, 19:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Trams igen, otippat.
Det abstrakta "patriarkatet" är än så länge den mest spektakulärt påhittade kulten hittils i mänsklighetens historia.

Nu ser vi resultatet av vad ni gjorde med tramset.
Denna tråd reflekterar polisens radikalfeminiserade haveri.

I min värld öppnar det dörrar för oss som inte trivs i passivisering.
Ni skapade era problem och korrumperade sönder er egen värld. Grattis.

Domedagsprofeten har talat.
Citera
2023-03-03, 12:37
Medlem
Citat:
Domedagsprofeten har talat.

Näe, domedagsrunkaren kanske. Han som myser över hur ni saboterar er egen verksamhet.

Jag gissar att Löfving offrades för att han var den minsta "apparatchiken" av de tre huvudfigurerna detta specifika radikaliserade drama. Det är vad det är.

Varför? För att två för stunden mer passande "apparatchiks" skall komma undan.
Konsekvenserna kommer dock att bli enorma och det är främst de svaga grupperna som kommer att få bära den huvudsakliga bördan.

Titta bara på konsekvenserna av det ljugande horetablisemanget kring vår kraftförsörjning, eller varför inte fastighetssfären. Ljugande apparatchiks som slipper bära sitt eget ansvar och de som inte är starka eller väl förberedda lastas med mer börda genom livet.
Tänk dig de som är yngre nu och helt bortlurade från "banan"... De ligger inte bara lite efter i livet, de är t.o.m. på väg åt fel håll
Samtidigt får sådana som jag massor av tusenlappar i kompensation och ändå har jag tjänat mer än någonsin på era konstruerade problem. Jag behöver bara lyfta på hatten och runka medelst tangentbord här.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2023-03-03 kl. 12:55.
Citera
2023-03-03, 13:07
Medlem
Oseans avatar
Hemskt asså fy fan. Ska inte folk få knulla ifred
Citera
2023-03-03, 14:51
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Näe, domedagsrunkaren kanske. Han som myser över hur ni saboterar er egen verksamhet.

Jag gissar att Löfving offrades för att han var den minsta "apparatchiken" av de tre huvudfigurerna detta specifika radikaliserade drama. Det är vad det är.

Varför? För att två för stunden mer passande "apparatchiks" skall komma undan.
Konsekvenserna kommer dock att bli enorma och det är främst de svaga grupperna som kommer att få bära den huvudsakliga bördan.

Titta bara på konsekvenserna av det ljugande horetablisemanget kring vår kraftförsörjning, eller varför inte fastighetssfären. Ljugande apparatchiks som slipper bära sitt eget ansvar och de som inte är starka eller väl förberedda lastas med mer börda genom livet.
Tänk dig de som är yngre nu och helt bortlurade från "banan"... De ligger inte bara lite efter i livet, de är t.o.m. på väg åt fel håll
Samtidigt får sådana som jag massor av tusenlappar i kompensation och ändå har jag tjänat mer än någonsin på era konstruerade problem. Jag behöver bara lyfta på hatten och runka medelst tangentbord här.

"Tangentinkontinens" - mannen som gick sin egen väg............men som hängde kvar en liiiten stund till för att hinna tala om för alla hur smart och rik han är.

Har aldrig riktigt fattat vem du talar till eller med, eller vilka dina "ni" syftar på. Svenska folket? Människor överlag? Eller är det Djävulen i väggen på LVM-hemmet du sitter och pratar med? Isåfall förstår jag dina "ni" mycket väl.
Citera
2023-03-03, 14:58
Medlem
Citat:
"Tangentinkontinens" - mannen som gick sin egen väg............men som hängde kvar en liiiten stund till för att hinna tala om för alla hur smart och rik han är.

Har aldrig riktigt fattat vem du talar till eller med, eller vilka dina "ni" syftar på. Svenska folket? Människor överlag? Eller är det Djävulen i väggen på LVM-hemmet du sitter och pratar med? Isåfall förstår jag dina "ni" mycket väl.

Jag gör det enkelt. Ni är neokommunister i min bok.
Er identitetspolitik bär alla kommunistiska komponenter. Bara att byta ut ord som t.ex. "klass".

Jag tänker ofta i termer av konsekvenser, action-reaction mm. I.o.m. det kan man se ungefär vartåt det bär, framförallt när man räknar med era kommunistiska reaktioner på era egenkonstruerade samhällsskador. I den kontexten jag försöker spåra vart ifrån saker kommer, för att se riktningen; så tänker jag sällan längre bakåt än ca. "68".

Det fungerar förvånansvärt bra. Hade jag haft fel, så skulle jag vara luspank. För jag investerar rätt stort kapital i sektorer och fenomen som ni dikterar/korrumperar villkåren för.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2023-03-03 kl. 15:07.
Citera
2023-03-03, 15:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag gör det enkelt. Ni är neokommunister i min bok.
Er identitetspolitik bär alla kommunistiska komponenter. Bara att byta ut ord som t.ex. "klass".

Du sitter väl inte och kallar mig för kommunist? Eller är det svenska folket du kallar för kommunister? Eller är det Vänsterpartiet du kallar för kommunister? Eller Djävulen i väggen på LVM-hemmet du sitter på? Där kan jag faktiskt hålla med dig. Om Djävulen någonsin tagit mänsklig skepnad så torde det ju vara i form av Stalin.
Citera
2023-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Du sitter väl inte och kallar mig för kommunist? Eller är det svenska folket du kallar för kommunister? Eller är det Vänsterpartiet du kallar för kommunister? Eller Djävulen i väggen på LVM-hemmet du sitter på? Där kan jag faktiskt hålla med dig. Om Djävulen någonsin tagit mänsklig skepnad så torde det ju vara i form av Stalin.

Bara ditt LVM-trams är en resonans från ert älskade och efterlängtade Sovjet.

Keep it up. Jag blir inte ens förolämpad, om du förstår innebörden av första meningen.
Citera
2023-03-03, 15:49
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Han var misstänkt för tjänstefel. Nog så allvarligt för honom.

I övrigt verkade det inte finnas så mycket ont att säga om honom.
Ja, det är vad maninister och jämställdister skulle säga, men eftersom det är en stackars kvinna som drabbats av fusket, så hade det lett till absolut noll och intet om det inte var så att han var lite "gramse" på henne för att hon gjorde slut efter allt han gjort för henne.
Sluta inbilla dig att det handlar om något petimeterövertramp som otillbörligt gynnande från en person i maktposition.
Sånt förekommer precis hela tiden.
Se Dan Eliasson och samtliga s-kvinnor som fått kliva av efter sina övertramp och sen sparkats uppåt till toppjobb inom SIDA, FN, Europeiska centralbanken eller som ordförande för kommissionen.

Våra skattepengar är sossarnas pengar och får nån s-politiker inte förlängt förordnande för t.ex migrationsverket blir det ett jävla hallå.
Citera
2023-03-03, 15:59
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Tack för att du gav källa till ditt påstående, även om du inte besvarade någon av frågorna.
Jag besvarar flera av dina frågor och de mest relevanta skulle vara någonstans i stil med: "vill man ha jämställdhet, ska statliga medel fördelas rättvist mellan kvinnor och män".
När det gäller hemlöshet i feminazi-Sverige, räcker de statliga medlen bara till att se till att inga kvinnor sover där ute.
Det finns alltid några som vägrar foga sig i t.ex härbärgens regler om drogfrihet, osv men Sveriges kvinnolobby har sett till att alla pengar går till dem och männen får klara sig bäst de kan.

Sovandes utanför Burger King på pappkartong i sopsäck från närmaste container är inte ens ovanligt.
De med dåligt samvete brukar bjuda på en tias cheeseburgare i alla fall.
Citera
2023-03-03, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, det är vad maninister och jämställdister skulle säga, men eftersom det är en stackars kvinna som drabbats av fusket, så hade det lett till absolut noll och intet om det inte var så att han var lite "gramse" på henne för att hon gjorde slut efter allt han gjort för henne.
Sluta inbilla dig att det handlar om något petimeterövertramp som otillbörligt gynnande från en person i maktposition.
Sånt förekommer precis hela tiden.
Se Dan Eliasson och samtliga s-kvinnor som fått kliva av efter sina övertramp och sen sparkats uppåt till toppjobb inom SIDA, FN, Europeiska centralbanken eller som ordförande för kommissionen.

Våra skattepengar är sossarnas pengar och får nån s-politiker inte förlängt förordnande för t.ex migrationsverket blir det ett jävla hallå.
Jaa precis, sånt förekommer hela tiden. De flesta orkar inte bry sig och det har de inte gjort i det här fallet heller. Däremot kan rättsväsendet gå in och undersöka och arbetsgivaren starta ett personalärende.

Detta är naturligtvis en jobbig process för den som anses ha gjort fel. Får man inte rätt stöd kan det kännas nattsvart.

Men på det stora hela verkar inte många ha haft nåt ont att säga om Löfving, även om du försöker smeta på honom annat. Helt utan respekt varken för honom eller hans anhöriga.
Citera
2023-03-03, 16:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaa precis, sånt förekommer hela tiden. De flesta orkar inte bry sig och det har de inte gjort i det här fallet heller. Däremot kan rättsväsendet gå in och undersöka och arbetsgivaren starta ett personalärende.

Detta är naturligtvis en jobbig process för den som anses ha gjort fel. Får man inte rätt stöd kan det kännas nattsvart.

Men på det stora hela verkar inte många ha haft nåt ont att säga om Löfving, även om du försöker smeta på honom annat. Helt utan respekt varken för honom eller hans anhöriga.
Du och jag verkar vara lika långt ifrån i den här frågan som vi är generellt om vad feminismen faktiskt gör och har gjort över tid mot förhållandet mellan män och kvinnor.

Vi har aldrig varit längre ifrån varann, trots att vi aldrig varit friare.

Fundera på vad det betyder om det finns någon sanning alls i påståendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in