2023-03-02, 13:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han verkar tagit bort sin Facebook nu. Kan inte hitta den längre. Ångesten måste vara total. Lägger till honom på listan "Fallhöjder vi minns.."
Mjo, man förstod direkt att han var ett högdjur. Undrar hur koreaners relation är till seppuku/harakiri...?
Citera
2023-03-02, 13:45
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Tror jag hittat honom, finns på facebook.
Förnamnet sägs i videon.
Efternamnet är ett träd av samma typ som tjuren ferdinand gillar+e+det som kebnekajse är, dvs motsatsen till dal.

Haha snacka om hjärnsläpp när jag satt och sökte på efternamnet Korkeberg
Citera
2023-03-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
En annan gädda som också hade en trovärdig förklaring var MarkBigBone. Han hävdade att han bara spelade med pedofilmamman för att få träffa henne och få sex med henne. Jag hävdar att det är trovärdigt. Personligen var jag tillsammans med en oerhört vacker tjej med lågt mörkt hår och stora vackra ögon och en underbar kropp som var gyllenbrun. Dessutom var hon underbar i sängen och fick lätt orgasm. Hon tackade aldrig nej till sex. Men, hon var helt tom i skallen men jag spelade med och sjönk ner till hennes nivå enbart för hennes kropp och det underbara sex vi hade. Så visst kan vi killar bete oss svinigt och bete oss som kameleonter för lite sex. Precis som MarkBigBone gjorde men hans förklaring skrattade bara Sara åt.

”Spela med” = ingående beskriva hur man ska våldta spädbarn.

Absolut grabben.
Citera
2023-03-02, 15:00
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Haha
Snabbt hittat Straightballin, måste vara rekord - känner du karln?
Ja gärna mer info om vem han är, förutom en sjuk individ?
Citera
2023-03-02, 16:29
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Haha snacka om hjärnsläpp när jag satt och sökte på efternamnet Korkeberg
Haha jag sökte också på Korkeberg.
Citera
2023-03-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
En annan gädda som också hade en trovärdig förklaring var MarkBigBone. Han hävdade att han bara spelade med pedofilmamman för att få träffa henne och få sex med henne. Jag hävdar att det är trovärdigt. Personligen var jag tillsammans med en oerhört vacker tjej med lågt mörkt hår och stora vackra ögon och en underbar kropp som var gyllenbrun. Dessutom var hon underbar i sängen och fick lätt orgasm. Hon tackade aldrig nej till sex. Men, hon var helt tom i skallen men jag spelade med och sjönk ner till hennes nivå enbart för hennes kropp och det underbara sex vi hade. Så visst kan vi killar bete oss svinigt och bete oss som kameleonter för lite sex. Precis som MarkBigBone gjorde men hans förklaring skrattade bara Sara åt.

Har du slagit i skallen eller nått? Alltid vettiga inlägg tidigare men nu skriver du sån här smörja?
Citera
2023-03-02, 21:21
Medlem
Asiaten har överträffar rektorn med den största sociala fallhöjden bland gäddorna
Citera
2023-03-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Asiaten har överträffar rektorn med den största sociala fallhöjden bland gäddorna

Isabel Adrian sa upp bekantskapen, och mer än så hon fick det att låta som allt handlat om affärer och nu var det slut med det. Vem fasen var det mer då?
Citera
2023-03-03, 02:28
Medlem
Ytterligare en legend; den sluddrande pedofilmorfar.

https://dumpen.se/2021/12/15/annu-en-morfar-ute-och-jagar-barn-napp-igen/
Citera
2023-03-03, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drcagliari
Ytterligare en legend; den sluddrande pedofilmorfar.

https://dumpen.se/2021/12/15/annu-en-morfar-ute-och-jagar-barn-napp-igen/

Blä vilken sjuk människa! En återfallsförbrytare!
Citera
2023-03-03, 10:42
Medlem
Ingen som vet hur det gått för han F.H. (Napp #194)? Han som var forskare i Kemi. Han finns fortfarande kvar på Ri.se. Känns som han kom lätt undan pga bombnedslaget #195 som kom direkt efter.

Skadeglädjen är ju extra stor när gäddornas udda fetisher och preferenser blir blottade. Inte nog med att alla vet att F.H ville våldta en pojke, utan nu vet alla också att han gillar att gå runt i stringtrosor.

En annan man inte glömmer är badbollsgäddan (#179). Han som hade hela lägenheten fylld med uppblåsbara badleksaker. Vilken jävla skam han måste känna. Vad tror ni han tycker är värst att ha blivit uthängd för? Försök till barnvåldtäkt eller badleksakerna?
Senast redigerad av vanexa 2023-03-03 kl. 10:47.
Citera
2023-03-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Ingen som vet hur det gått för han F.H. (Napp #194)? Han som var forskare i Kemi. Han finns fortfarande kvar på Ri.se. Känns som han kom lätt undan pga bombnedslaget #195 som kom direkt efter.

Det vore förjävligt om han tillåts jobba kvar. Dumpen har väl kontaktat hans arbetsgivare? Han är fortfarande skriven på samma adress som sin fru och son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in