Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Det har varit mycket ”ställ frågor till mig” på sistone. Det känns nästan lite desperat. Var hon svårt att skapa annat content? Har behovet av bekräftelse växt? Är hon rädd att bli bortglömd? Alla influensers kör frågor och svar emellanåt men nu har det som sagt varit ovanligt mycket senaste veckorna.
Hon kan inte ha mycket att skriva om? Det är faktiskt ganska intressant att gå tillbaka i hennes blogg till Ts första år i livet (eller för den delen så kort bakåt som Js första år. Då hade hon ju uppenbarligen saker att dela med sig av iaf.
Hennes frågestunder är ju totalt innehållslösa? De hade ju kunnat vara intressanta och frågan är ju om hon inte får några frågor alls (vill man inte bli blockad så bör man akta sig för att ställa fel fråga vilket kanske hindrar folk) eller om hon på riktigt väljer bort frågor till förmån för ”hur gamla är barnen”?
Jag har svårt att se att hennes konto kommer kunna överleva med det innehåll hon kör med nu. De enda som kan tycka att innehållet är intressant är personer som jag som tycker det är intressant att se ”cirkusen”