2023-03-03, 10:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nu har det varit lite inlägg på rad om juvelia. Äntligen får den lilla sötnosen den kärlek och uppmärksamhet hon förtjänar! Hoppas hon menar det oxå! Eller har Linn börjat med ”månadens favorit barn” 🥿

Hon har väl läst här att du bland annat tycker att j verkar åsidosatt
Citera
2023-03-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
Var inte avundsjuk på att hon attraherar killar och får söta barn. Jobba på dig själv så kan du också nå dit. Man får börja med att byta ut chipsen mot en nyttig charkbricka och tids nog blir smalare och mer fertil.

Charkbrickor är fulla av salt, man går upp i vikt av salt
Citera
2023-03-03, 12:10
Avslutad
Jag har en bekant som ganska direkt efter att hon bett om fler frågor frågade henne om hon går på WR ihop med Simon. Den verkar inte ha besvarats va?
Citera
2023-03-03, 16:28
Medlem
Nu har T Wickman svarat att hon kör inte WR66 lika fullt ut denna gång, då det är andra gången hon kör det. Därför har hon inte samma behov...

Okej ett plus för att hon är ärlig. Känns mest som hon körde en andra gång på grund av samarbetet med WR.

Undrar om Simme kommer att vara lika ärlig?!
Citera
2023-03-03, 22:23
Medlem
En bebis gillar inte att ha spa. Herregud
Citera
2023-03-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Undra hur mycket Simon drar in på sin senaste havregrynsgröt och kvarg reklam, Arla är nog stolta. Och nåt retard har kommenterat och bett om receptet 😀.
.
Hahahaha ja men så avancerat att koka gröt
Citera
2023-03-04, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
En bebis gillar inte att ha spa. Herregud
Alla andra människor förutom Linn kallar det för att bada. Men Linn ska vara så speciell och märkvärdig, så hennes unge har minsann spa, och då duger inte vatten utan det ska badas i mjölk, sugas på en citronskiva (!) och fotograferas av en professionell fotograf 😄
Citera
2023-03-04, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Alla andra människor förutom Linn kallar det för att bada. Men Linn ska vara så speciell och märkvärdig, så hennes unge har minsann spa, och då duger inte vatten utan det ska badas i mjölk, sugas på en citronskiva (!) och fotograferas av en professionell fotograf 😄

Ja det ska vara extra allt, rosa, blommigt och gulligull och pluttinutti
Citera
2023-03-04, 16:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Linn har "köpt" ny säng till t tror jag det var från Eskilstuna möbler, länken går till fittja bazar. Ser ut att vara tvättäkta turkmöbler där allt ska vara extravagant, pråligt och dyrt.
Citera
2023-03-04, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Linn har "köpt" ny säng till t tror jag det var från Eskilstuna möbler, länken går till fittja bazar. Ser ut att vara tvättäkta turkmöbler där allt ska vara extravagant, pråligt och dyrt.
Mm fick också syrianvibbar av sänggaveln.
Citera
2023-03-04, 16:49
Avslutad
Jag är förvånad över att hon vågade ta kort på sitt brutala ”släng in skit kaos rum” o la upp för oss alla, intressant!
Citera
2023-03-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Den är inte speciellt fin. Plus att det är sytt snett på ena sidan. Linn gör verkligen samarbeten med alla lågvatten som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in