2023-02-24, 14:28
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Springpojke? Den klassiska grejen man får höra när man påstår att ni konspirationsteoretiker yrar i nattmössan. Bara för att få nåt perspektiv kring hur du uppfattar det, i vilken utsträckning ”vet” de styrande ordförande mästarna om denna masterplan i en typisk svensk kommun som Västerås, Örebro eller Helsingborg? Finns det nån lokalt som sitter inne med den kunskapen? Hur många kan det tänkas röra sig om? Eller är det här bara något man känner till i Provinsiallogerna eller kanske endast i Stockholm? Hur föreställer du dig detta?

Du kommer märka när dom börjar gripa folk. Militären vill bara låta den större allmänheten få en bättre bild av läget först

Men ni ska ner. Toppen har man redan tagit hand om. Det blev snaran för dom flesta. Dom som samarbetade fick livstid. Du ser mycket CGI och masker på TV nu bara så du vet

Sen kommer man exponera all kunskap man gömt inom frimureri i syfte att hålla ner allmänhetens medvetande och förståelse kring verkligheten och vad som är möjligt.

Du kan ju förklara vad en "odd fellow" är? Eller är du en springpojke trots allt?

Att få ha varit delaktig i att sänka er och exponera lögnen kring Sverige kommer vara mitt livsverk. Och att jag införskaffade ca 400 miljarder kr i guld av det man tog under Buckingham Palace och Vatikanen.

Vid det laget kommer du veta vem jag är.
Senast redigerad av 369Q 2023-02-24 kl. 14:36.
Citera
2023-02-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Om folk förstod vinsten med det hade alla i den stora massan försökt öka sitt medvetande. Men frimurare har gjort sitt yttersta för att deras slavar inte ska förstå.

Frimurare har lärt sig kunskapen och sett till att resten fördummas. Det är själva nöten i det här. Istället för att bilda sin medmänniskor väljer man att tänka "dom kan inte hantera sånt" enbart för att kontrollera massan. I slutet av dagen är vi samma energi, en person. Något dom verkar ha glömt bort. Istället har de sålt ut sina egna i hopp om makt och mer kontroll och nu gick allt åt helvete.

Folk som trodde dom satt säkert kommer snart tillbringa resten av sitt liv i en cell och få se på när resten av världen utvecklas ljusår på ett decennium. Allt dom trodde dom skulle få åtnjuta kommer nu slavarna som de gjort allt för att plåga och kontrollera ta över istället samtidigt som dom nu förlorar allt och exponeras för vad dom är inför resten av världen.

Snart slut med dessa eld-dyrkande ormar. och då pratar jag om folk lokalt i tex Svenska städer. Toppen har fått ett skott mellan ögonen sen länge. Synd om för många av den lägre graden förstår det bara.

Det ska bli kul när dom burar iväg alla korrupta poliser, läkare, rektorer, handlare etc. Vi lär få se på tårar när dom inser vad som väntar dom.

Toppen av den här skiten har opererat mot krafter de inte ens förstår och nu är det "karma-time".

2023, pass på.
Svamp är gott, inte många rätt där inte 😊
Citera
2023-02-24, 14:42
Medlem
Citat:
Du kommer märka när dom börjar gripa folk. Militären vill bara låta den större allmänheten få en bättre bild av läget först

Men ni ska ner. Toppen har man redan tagit hand om. Det blev snaran för dom flesta. Dom som samarbetade fick livstid. Du ser mycket CGI och masker på TV nu bara så du vet

Sen kommer man exponera all kunskap man gömt inom frimureri i syfte att hålla ner allmänhetens medvetande och förståelse kring verkligheten och vad som är möjligt.

Du kan ju förklara vad en "odd fellow" är? Eller är du en springpojke trots allt?

Att få ha varit delaktig i att sänka er och exponera lögnen kring Sverige kommer vara mitt livsverk. Och att jag införskaffade ca 400 miljarder kr i guld av det man tog under Buckingham Palace och Vatikanen.

”Ditt livsverk” 😂,
400 miljarder i guld, kan du gå ut i garaget och väga guldet, har alltid undrat hur många kilo 400 miljarder är i guld?
Citera
2023-02-24, 15:02
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:

En odd fellow är en medlem I organisationen Odd fellow. Det är en orden med liknande motiv som frimurarna. I mina ögon är den lite ytlig och jag tycker det verkar supas lite för mycket där för min smak. Min fru är Rebeckasyster och tycker det är ganska trist. Känner många som är med i båda ordnarna.

Det börjar bli mer klart att du är mer än en konspirationsteoretiker utan snarare antingen en narkoman eller psykiskt sjuk. Men bara för sakens skull kan du väl berätta vilka höga frimurare som gripits hittills?
Citera
2023-02-24, 15:03
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
”Ditt livsverk” 😂,
400 miljarder i guld, kan du gå ut i garaget och väga guldet, har alltid undrat hur många kilo 400 miljarder är i guld?

Skrattar bäst som skrattar sist.
Citera
2023-02-24, 19:56
Medlem
Citat:
Skrattar bäst som skrattar sist.
Jag skrattar inte (jag är redan ekonomiskt oberoende), vad vikten jag undrade över, hur mycket väger dina 400 miljarder guldföremål?
Citera
2023-02-24, 20:00
Medlem
Citat:
Toppen har man redan tagit hand om. Det blev snaran för dom flesta. Dom som samarbetade fick livstid.
Kan inte komma på en enda broder som blivit avrättad eller fått livstid (Allande blev väl iofs mördad), vilka tänker du på?
Citera
2023-02-26, 22:52
Medlem
Citat:

Lite roande hur ni påverkats av Hollywood och tror att Frimurare är övermänniskor med magiska krafter och dessutom att de är Ond. Men visst, förstår att du är grinig eftersom du inte uppfyller deras krav på medlemskap. Kan inte vara lätt att vilja vara med i en gemenskap och veta att man inte mår upp till kraven.

Men du behöver ju inte fara med desinformation och ren a stollerier för det...
Citera
2023-03-03, 05:22
Avstängd
Ärligt talat, ren besvikelse i mina möten med friumare. Antar att folk tror att det ska var något viktigt och unikt man finner hos dem. Tänker framförallt att det verkar ta en halv livstid att ta sig till de högre nivåerna och då hade man ju förväntat sig att det vore folk som stod lite nära sanningen med stort S.

Min erfarenhet är att det är folk som kanske inte mått så bra i livet alternativt upplever att livet börjar bli grått och inbillar sig att de får någon "uppenbarelse".

Om man verkligen pressar en frimurare på vad de vet så brukar det till slut landa i ett genant "ja men det är inte kul att avslöja hur vi gör", vilket antyder att de egentligen inte vet så mycket mer än gemene forskare eller expert inom valfritt ämne.

Är det viktigt? För lätt förvirrade människor kanske. Jag menar, titta på frimurare med offentliga positioner. Ramlar ni av stolen av deras briljans? I praktiken mannen på gatan som nätverkar.

En sak som borde redas ut är att de INTE är kristna, särskilt de svenska då som menar att de har det som grund. Med grund menas någon slags historisk förståelse om att kristendomen varit inflytesrik inte att tron är så viktigt. Det här sistnämnda kan jag nästan svära på, för det finns ju redan kristna församlingar så varför bygga ett eget babylonskt torn?
Citera
2023-03-03, 05:32
Medlem
Urinterapeuts avatar
Tror mest att frimureriet är som en täckmantel för mörkare förehavanden som pedofili och homofili.
Citera
2023-03-03, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Ärligt talat, ren besvikelse i mina möten med friumare. Antar att folk tror att det ska var något viktigt och unikt man finner hos dem. Tänker framförallt att det verkar ta en halv livstid att ta sig till de högre nivåerna och då hade man ju förväntat sig att det vore folk som stod lite nära sanningen med stort S.

Min erfarenhet är att det är folk som kanske inte mått så bra i livet alternativt upplever att livet börjar bli grått och inbillar sig att de får någon "uppenbarelse".

Om man verkligen pressar en frimurare på vad de vet så brukar det till slut landa i ett genant "ja men det är inte kul att avslöja hur vi gör", vilket antyder att de egentligen inte vet så mycket mer än gemene forskare eller expert inom valfritt ämne.

Är det viktigt? För lätt förvirrade människor kanske. Jag menar, titta på frimurare med offentliga positioner. Ramlar ni av stolen av deras briljans? I praktiken mannen på gatan som nätverkar.

En sak som borde redas ut är att de INTE är kristna, särskilt de svenska då som menar att de har det som grund. Med grund menas någon slags historisk förståelse om att kristendomen varit inflytesrik inte att tron är så viktigt. Det här sistnämnda kan jag nästan svära på, för det finns ju redan kristna församlingar så varför bygga ett eget babylonskt torn?
Ser att du inte känner några frimurare, du svamlar och famlar, varför är det viktigt för dig att ha åsikter om frimurare?
Citera
2023-03-03, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Tror mest att frimureriet är som en täckmantel för mörkare förehavanden som pedofili och homofili.
Ja man kan ju tro vad man vill, en del tror jorden är platt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in