Citat:
Ursprungligen postat av
Kuggarn
Springpojke? Den klassiska grejen man får höra när man påstår att ni konspirationsteoretiker yrar i nattmössan. Bara för att få nåt perspektiv kring hur du uppfattar det, i vilken utsträckning ”vet” de styrande ordförande mästarna om denna masterplan i en typisk svensk kommun som Västerås, Örebro eller Helsingborg? Finns det nån lokalt som sitter inne med den kunskapen? Hur många kan det tänkas röra sig om? Eller är det här bara något man känner till i Provinsiallogerna eller kanske endast i Stockholm? Hur föreställer du dig detta?
Du kommer märka när dom börjar gripa folk. Militären vill bara låta den större allmänheten få en bättre bild av läget först
Men ni ska ner. Toppen har man redan tagit hand om. Det blev snaran för dom flesta. Dom som samarbetade fick livstid. Du ser mycket CGI och masker på TV nu bara så du vet
Sen kommer man exponera all kunskap man gömt inom frimureri i syfte att hålla ner allmänhetens medvetande och förståelse kring verkligheten och vad som är möjligt.
Du kan ju förklara vad en "odd fellow" är? Eller är du en springpojke trots allt?
Att få ha varit delaktig i att sänka er och exponera lögnen kring Sverige kommer vara mitt livsverk. Och att jag införskaffade ca 400 miljarder kr i guld av det man tog under Buckingham Palace och Vatikanen.
Vid det laget kommer du veta vem jag är.