2023-02-04, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
De vet ingenting. Ett gäng förlegade människor som tror dem är viktiga för de har ett litet scout sällskap Vill se sig lite finare och mer mystiskt än din lokala Rotary förening. Nackskott.
Och hur vet du det?
Har du något exempel på en frimurare som tror han är mer och viktigare än andra?
Du vet vad scouterna är va? Vad är det du menar är likheten mellan scouterna och frimurare?
Kan du beskriva vad som är förlegat med frimurare?
Är du så rädd för ”förlegade scouter” så du tycker de bör få ett ”nackskott”?
Citera
2023-02-06, 14:59
Medlem
Vill man som utomstående ta reda på mystikernas idéer så finns det att hämta för den som är villig att göra resan. Resan skulle bli lång och utmana dig inom väldigt många områden. Att gå ensam in i detta område skulle innebära att du ger dig på det svåraste du någonsin gjort, för de skulle kräva väldigt mycket av dig. Är du inte en viss typ av person (dvs. någon som har kapacitet att vara objektiv samt kunna ta till sig information utan förhastade slutsatser. Skulle du dessutom gå in ensam inom detta ämne så bör du ha bra intellektuell då den enda personen du har att bolla idéer med är dig själv, vilket gör det ännu mer tydligt att man bör vara varsam), så rekommenderar jag inte att gå in på detta område då det är väldigt lätt att ta fel väg och ge sig in på banor som leder dig på villovägar väldigt snabbt och kan göra mera skada än nytta.

Beroende på vart du börjar och hur länge du spenderar på din research gällande området så kan det ta år (flertalet). Är du inte villig att lägga den typen av tid och energi, så kanske det inte är något för dig.
Citera
2023-02-22, 13:15
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sueht1emorp0
Vill man som utomstående ta reda på mystikernas idéer så finns det att hämta för den som är villig att göra resan. Resan skulle bli lång och utmana dig inom väldigt många områden. Att gå ensam in i detta område skulle innebära att du ger dig på det svåraste du någonsin gjort, för de skulle kräva väldigt mycket av dig. Är du inte en viss typ av person (dvs. någon som har kapacitet att vara objektiv samt kunna ta till sig information utan förhastade slutsatser. Skulle du dessutom gå in ensam inom detta ämne så bör du ha bra intellektuell då den enda personen du har att bolla idéer med är dig själv, vilket gör det ännu mer tydligt att man bör vara varsam), så rekommenderar jag inte att gå in på detta område då det är väldigt lätt att ta fel väg och ge sig in på banor som leder dig på villovägar väldigt snabbt och kan göra mera skada än nytta.

Beroende på vart du börjar och hur länge du spenderar på din research gällande området så kan det ta år (flertalet). Är du inte villig att lägga den typen av tid och energi, så kanske det inte är något för dig.

Om folk förstod vinsten med det hade alla i den stora massan försökt öka sitt medvetande. Men frimurare har gjort sitt yttersta för att deras slavar inte ska förstå.

Frimurare har lärt sig kunskapen och sett till att resten fördummas. Det är själva nöten i det här. Istället för att bilda sin medmänniskor väljer man att tänka "dom kan inte hantera sånt" enbart för att kontrollera massan. I slutet av dagen är vi samma energi, en person. Något dom verkar ha glömt bort. Istället har de sålt ut sina egna i hopp om makt och mer kontroll och nu gick allt åt helvete.

Folk som trodde dom satt säkert kommer snart tillbringa resten av sitt liv i en cell och få se på när resten av världen utvecklas ljusår på ett decennium. Allt dom trodde dom skulle få åtnjuta kommer nu slavarna som de gjort allt för att plåga och kontrollera ta över istället samtidigt som dom nu förlorar allt och exponeras för vad dom är inför resten av världen.

Snart slut med dessa eld-dyrkande ormar. och då pratar jag om folk lokalt i tex Svenska städer. Toppen har fått ett skott mellan ögonen sen länge. Synd om för många av den lägre graden förstår det bara.

Det ska bli kul när dom burar iväg alla korrupta poliser, läkare, rektorer, handlare etc. Vi lär få se på tårar när dom inser vad som väntar dom.

Toppen av den här skiten har opererat mot krafter de inte ens förstår och nu är det "karma-time".

2023, pass på.
Senast redigerad av 369Q 2023-02-22 kl. 13:21.
Citera
2023-02-24, 13:25
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Om folk förstod vinsten med det hade alla i den stora massan försökt öka sitt medvetande. Men frimurare har gjort sitt yttersta för att deras slavar inte ska förstå.

Frimurare har lärt sig kunskapen och sett till att resten fördummas. Det är själva nöten i det här. Istället för att bilda sin medmänniskor väljer man att tänka "dom kan inte hantera sånt" enbart för att kontrollera massan. I slutet av dagen är vi samma energi, en person. Något dom verkar ha glömt bort. Istället har de sålt ut sina egna i hopp om makt och mer kontroll och nu gick allt åt helvete.

Folk som trodde dom satt säkert kommer snart tillbringa resten av sitt liv i en cell och få se på när resten av världen utvecklas ljusår på ett decennium. Allt dom trodde dom skulle få åtnjuta kommer nu slavarna som de gjort allt för att plåga och kontrollera ta över istället samtidigt som dom nu förlorar allt och exponeras för vad dom är inför resten av världen.

Snart slut med dessa eld-dyrkande ormar. och då pratar jag om folk lokalt i tex Svenska städer. Toppen har fått ett skott mellan ögonen sen länge. Synd om för många av den lägre graden förstår det bara.

Det ska bli kul när dom burar iväg alla korrupta poliser, läkare, rektorer, handlare etc. Vi lär få se på tårar när dom inser vad som väntar dom.

Toppen av den här skiten har opererat mot krafter de inte ens förstår och nu är det "karma-time".

2023, pass på.

Det finns ingenting i frimureriet som går ut på att kontrollera människor. Det handlar inte om makt utan enbart om att göra världen till ett bättre ställe. Allt som står i ordens allmänna lagar gäller och styr allt vad vi gör. Jag vet att du inte tror mig men det är faktiskt sant.
Citera
2023-02-24, 13:29
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Det finns ingenting i frimureriet som går ut på att kontrollera människor. Det handlar inte om makt utan enbart om att göra världen till ett bättre ställe. Allt som står i ordens allmänna lagar gäller och styr allt vad vi gör. Jag vet att du inte tror mig men det är faktiskt sant.

Bullshit.

Allt är bullshit. Tro mig jag vet. Jag kan exponera flera städer i Sverige om du vill det för sin nazism. Allt kollat till frimureri och betydligt värre.

Sverige kommer exponeras.

Vi behöver inte ens ha sjukhus. Vet du ens vad “Odd fellow” syftar till?

Här lever folk i helvetet utan att dom ens förstår det.
Senast redigerad av 369Q 2023-02-24 kl. 13:32.
Citera
2023-02-24, 13:32
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Bullshit.

Allt är bullshit. Tro mig jag vet. Jag kan exponera flera städer i Sverige om du vill det för sin nazism. Allt kollat till frimureri och betydligt värre.

Sverige kommer exponeras.
Varsågod och gör det. Jag vet betydligt mer än du.
Citera
2023-02-24, 13:32
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Varsågod och gör det. Jag vet betydligt mer än du.

Nej, det gör du inte.
Citera
2023-02-24, 13:36
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Nej, det gör du inte.
Exponera det du vet då! Vad skumt håller frimurarna på med i alla städer? Det räcker om du visar en stad. Kom igen nu då. Du sitter ju på så mycket.
Citera
2023-02-24, 13:44
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Exponera det du vet då! Vad skumt håller frimurarna på med i alla städer? Det räcker om du visar en stad. Kom igen nu då. Du sitter ju på så mycket.

Jag kan ju säga såhär.

Det finns ett”visst” glatt kommunhus som är format likt ”88” i en stad där jag vet att kärnan är. Du kan väl dina loger antar jag? Ishtar? Tribe of Dan?

FN har tagit över byggnaden sen länge. Som så många andra platser.

Du kommer veta när det är go time.

Vill helst inte säga för mycket då vi inte vill att råttorna gör något dumt mot sig själv innan det är dags att ställas inför rätta.

Och ert nekade och projicerande kommer inte fungera den här gången.

Ni har alltid varit nazisterna. Hitler och SS var bara ett finger av en större dödskult. Och nu ska ni ner.

Moder Svea är en omskrivning av Ishtar. Hela det här landet är byggt av satanister. Vikingarna = Israeliska satanister.
Senast redigerad av 369Q 2023-02-24 kl. 13:47.
Citera
2023-02-24, 14:03
Medlem
Kuggarns avatar
Tribe of Dan eller Ishtar är ingenting som förekommer i den svenska riten. Vad menr du men ”kan dina loger”? Du verkar ju inte veta vad en loge är en gång. Hitler avrättade frimurare i koncentrationsläger. Vi är starka motståndare till nazismen.
Citera
2023-02-24, 14:06
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Tribe of Dan eller Ishtar är ingenting som förekommer i den svenska riten. Vad menr du men ”kan dina loger”? Du verkar ju inte veta vad en loge är en gång. Hitler avrättade frimurare i koncentrationsläger. Vi är starka motståndare till nazismen.

Jag förväntar mig inte ditt erkännande.

Ska vi ta i hand på att tiden får visa vem som fick rätt?

Tro mig. Jag vet att ni alla är körd. Och vi kommer utbilda allmänheten i ert sätt att ljuga och projicera er egen ondska på andra.

Ni är definitionen av ren ondska.

Och det märks att du är en springpojke i sammanhanget.

Att dom kommer klä av Sverige för vad det är globalt har jag sett fram emot länge.
Citera
2023-02-24, 14:22
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Jag förväntar mig inte ditt erkännande.

Ska vi ta i hand på att tiden får visa vem som fick rätt?

Tro mig. Jag vet att ni alla är körd. Och vi kommer utbilda allmänheten i ert sätt att ljuga och projicera er egen ondska på andra.

Ni är definitionen av ren ondska.

Och det märks att du är en springpojke i sammanhanget.

Att dom kommer klä av Sverige för vad det är globalt har jag sett fram emot länge.
Springpojke? Den klassiska grejen man får höra när man påstår att ni konspirationsteoretiker yrar i nattmössan. Bara för att få nåt perspektiv kring hur du uppfattar det, i vilken utsträckning ”vet” de styrande ordförande mästarna om denna masterplan i en typisk svensk kommun som Västerås, Örebro eller Helsingborg? Finns det nån lokalt som sitter inne med den kunskapen? Hur många kan det tänkas röra sig om? Eller är det här bara något man känner till i Provinsiallogerna eller kanske endast i Stockholm? Hur föreställer du dig detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in