Läst fup, hon ljuger så otroligt. Sen fanns det ju tyvärr inte tillräckligt för att få henne fälld för mordbranden.
I förhören med henne framgår det ju att Pär (offret, exet) verkat startat en vårdnadstvist efter andra branden, hur gick det med det?
Sjukt att hon vid sju tillfällen vad exetet tror att hon försökt mörda honom. Hade ju lika gärna kunnat slutat med mord.
4 år är väldigt billigt att sitta för förskingringen av pengarna plus förberedelse till mord. Jag anser ju att hon borde blivit dömd till mordförsök plus mordbrand.
Saken är den att vid minsta motgång i framtiden lär ju hon försöka något nytt. Tror inte vi hört hennes namn för sista gången.
Nån som kan berätta om denna kvinna som person? Oerhört vacker och spännande men rösten verkar väldigt manlig. Det måste vara det stora minus med henne, rösten
Nån som kan berätta om denna kvinna som person? Oerhört vacker och spännande men rösten verkar väldigt manlig. Det måste vara det stora minus med henne, rösten
Människan är psykopat och helt empatistörd. Dessutom finns en snarlik i fallet med Tova som också tänt eld ett par gånger på olika fastigheter. Obegripligt hur såna här individer kan få gå lösa då det knappast finns något bot. Sen kan man ju undra hur snubben kunde gifta sig och skaffa en till unge med den galna kvinnan?
Såg bilden när hon gifte sig med den nye och där var hon ganska tjock. Kanske blir svårare att charma domstolen framöver av samma anledning och det är ju allmänt känt att psykopater ofta kan se bra ut. Jag skulle inte lämna några tändstickor eller saxar framme om jag var den senaste maken.