2023-02-27, 23:04
Medlem
Hade givit iallafall ett par celler från min njure för att hitta de svenska Paradise Hotel-säsongerna någonstans. Hittar det bara på skitsidan nyafilmer, men de har tydligen börjat med abonnemang?
Citera
2023-02-28, 15:49
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Sida för fransk film? Anyone.
Citera
2023-03-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
På många streamingssidor kan du ladda upp din egna undertext (i form av en .srt-fil) till streamen. På t.ex. subscene.com hittar du massor med undertexter, eller så kan du bara googla på filmen + .srt + swedish eller något liknande.
tack för tipset, jag är inte så duktig på datorer men jag ska försöka se om jag lyckas ladda ner Svensk text.
Citera
2023-03-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
På många streamingssidor kan du ladda upp din egna undertext (i form av en .srt-fil) till streamen. På t.ex. subscene.com hittar du massor med undertexter, eller så kan du bara googla på filmen + .srt + swedish eller något liknande.
Har du möjlighet att beskriva hur man gör för att ladda ner Svensk text på nätet, jag är inte bra på detta så beskriv så enkelt som möjligt tack,
Citera
2023-03-02, 23:33
Medlem
Jag funderar

För ca 10årsen tankade min kompis ner ca 100st filmer och 30talet serier från piratbay
Det gick rått fort då många delade typ filmer som Avatar och serier som Boardwalk empire.

Jag tror han använde något som heter utorrent?

Jag köpte en stor extern hårddisk och min kompis tankade över det mesta.
Bra att ha i sommarstugan då det regnar.

Nu skulle jag vilja ha serien Mandalorien och The Boys plus några marvel filmer på extern hårddisk att ta till sommarstugan.
Går det att fixa? Hur gör man?

Vänligen
Citera
2023-03-02, 23:36
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Här har du serien med undertext på de flesta språk. Svenska till exempel.

https://fmovies.to/series/game-of-thrones-92p7q/1-1

bananas! kan jag få polis i post om jag tittar? kompis som frågar
Citera
2023-03-02, 23:58
Medlem
Verkar mest bara vara gamla skitserier på fmovies?
Chicagofire, Bluebloods, Hudson Rex, 9-1-1, morden i midsomer och annat bajs från Viasat?
Citera
2023-03-03, 00:02
Medlem
Vad skall man med Vpn skydd när det finns inget att tanka ner?
Citera
2023-03-03, 00:03
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyingElectra
Jag funderar

För ca 10årsen tankade min kompis ner ca 100st filmer och 30talet serier från piratbay
Det gick rått fort då många delade typ filmer som Avatar och serier som Boardwalk empire.

Nu skulle jag vilja ha serien Mandalorien och The Boys plus några marvel filmer på extern hårddisk att ta till sommarstugan.

Vänligen

Ta hem utorrent och gå in på piratebay och börja tanka hem. De du vill ha finns säkert.

Finns bättre sidor men då krävs ofta någon registrering och ofta svårt att inbjudningar till dessa sidor. De släpper inte in vad som helst.
Citera
2023-03-03, 00:31
Medlem
Citat:
Jag funderar

Vänligen

Skit i utorrent och ladda hem Deluge istället. Deluge skapades av internets pionjärer men uppdateras emellanåt. Innehåller ingen reklam och spywares osv.
Citera
2023-03-03, 13:48
Medlem
Någon som har en faktiskt fungerande hemsida där man kan se Premier League och Champions League helt gratis?
Citera
2023-03-03, 18:06
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Jag gillar appen Stremio som jag nyss tog upp (FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar
Du kan ladda ner direkt och man kan se nya filmer och serier samt trailer och betyg så du är bara begränsad till vilka källor du har installerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in