2023-03-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
och det spelar roll när du ligger och känner livet rinna ur dig?

"-Fan vilken tur att det inte händer så ofta iallafall"

"Varje människas död är en tragedi, en miljon människors död är statistik" Vi känner tragedi för den enskilde som skadats.
Citera
2023-03-02, 21:22
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Turister från Nederländerna har otur i Sverige, tänk bara på tältmorden i Appojaure!
Folk överlag som turistar i Sverige. Kurden som körde ihjäl en missionär vid ett övergångsställe, pojken som hälsade på släktingar när någon kastade in en handgranat. Ja det är väl en del fall när folk åker hit och hälsar på när de får möta på invandringsrelaterade brott.

Kriminell kurd? Skuldsatt med uppdrag att kniva ett svenskt barn? Kriminell i vilken miljö?
Citera
2023-03-02, 21:24
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
GM motiv kanske var att flickan skrattade och var glad, som barn gör, och galningen i sitt förvirrade tillstånd fick för sig att hon skrattade åt honom, så han knivhögg henne.......och en sån typ får springa vid för våg bland folk!!
Vågar sätta min arm på att det är en copycat på mordet i Linköping för att orsaka terror och oro bland folk genom attack på vilket svenskt barn som helst på gatan. Det räcker inte att bara antasta blonda flickor och unga kvinnor och försöka spela härskare genom att preja dem ur vägen.

Typisk invandrarmentalitet därunder och väldigt lite "vansinnesbrott".
Citera
2023-03-02, 21:25
Medlem
Dom skrev ju om att dom skulle göra Brunnsparken tryggare för ett par år sen.. krängde dom inte upp ett gäng bra övervakningskameror då? Bör väl iofs redan ha funnits på en sån plats som Brunnsparken.. Lär väl aldrig få se filmen ändå dock..
Citera
2023-03-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Så det var inga blattar som ingrep förstår jag. Svenskar??
Tror det vad både och i filmen sitter en svensk med luva på gärningsmannen vars händer är bakbundna.
Citera
2023-03-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Tror det vad både och i filmen sitter en svensk med luva på gärningsmannen vars händer är bakbundna.

Ser bara svenskar som griper in och några babblar som står och stirrar som idioter i bakgrunden?
Citera
2023-03-02, 21:28
Medlem
Narutoshippchops avatar
Hade jag sett någon hugga folk med kniv hade jag rusat dit och drämt en påk hårt som fan i skallen på idioten. Varför har folk inte saker de kan försvara sig med? Är man i farliga städer måste man ha något man kan drämna till med. En rejäl kedja eller Stenar i en strumpa funkar ju också. Men helst något man kan slå till hårt som fan med.
Citera
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo65
"Varje människas död är en tragedi, en miljon människors död är statistik" Vi känner tragedi för den enskilde som skadats.

”-Det gör det inte bättre”
Fantomens brorsa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justtalktrue
Vilket underbart läge för alla rasister detta är.
Spekulationer, anklagelser hit och dit.
Oavsett så är ni fel ute just p,gr av att ni vet inte fakta , ingenting.
Hur tänker du nu?

Finns ju bilder och film på när den gripne mörkhyade misstänkta gärningsmannen stoppas in i en polisbil?!?!?
Behövs det mer mer fakta än så?
Det blir väll inte mer kristallklart än så?
Citera
Medlem
qups avatar
Vem är GM? Medierna vet ju, då borde flashback också veta.
Citera
2023-03-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag tror inte att dådet har religiösa motiv. Det är mer troligt att GM är en anti-vit svartskalle

En blond flicka är en perfekt måltavla för en apa. Hur många sådana här undermänniskor springer det runt i Sverige egentligen?

Det börjar bli dags att rensa snart. En stor jävla repatriering är vad som behövs.

Mer eller mindre alla från dom stora utomeuropeiska invandrargrupperna ser ner på svenskar och blonda européer i allmänhet.

Dom flesta ser det som ett faktum skulle jag tro?

Troian har rätt, eftersom BO här troligen ingår i en påstådd majoritet i svensk kontext, kan detta omöjligen vara ett hatbrott även om jag gissar att det hade kunnat falla inom den rubriceringen om etniciteten hade varit den omvända.
Citera
2023-03-02, 21:29
Medlem
KattKorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Har du levt i Sverige ett helt liv och inte fattat att svenskar reagerar mer när bensinen, dieseln och elen går upp och räntan stiger. I villa idyllen är det ingen som bryr sig om andras ungar.

Händer något på stan så är det enklare att titta bort, glo i mobilen eller bara gå iväg.
När vi väl kommer hem så visar vi jävlaranamma genom att skriva på Flashback eller Facebook

Precis. Här är vi så tuffa och skulle minsann gått bärsärk direkt, som den stolta viking man givetvis är, och "kicksparkat in hjärnan på fanskapet". Ingen vågar göra en fluga förnär i vår närhet, med tanke på den förmåga till blint raseri och våld vi besitter. Enligt vad vissa skriver här alltså. Det enda rätta är att håna dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in