Citat:
Jag kände MJ. Betyder INTE att det var en vän till mig. För mig som känt honom och hans storebror med vänner (ett gäng jäkla luffare) så är det obegripligt hur någon tjej kan falla för MJ. Jag skiter i hans utseende men varningsklockorna borde ha börjat ringa redan när killen öppnade käften för så jäkla korkad är han. Minns ett av hans ex som ringde mig och jag fick åka och ta ett snack med MJ då killen blev svartsjuk på hennes morsa! Då förstår man kanske hur jäkla illa det var ställt med Jonsson uppe i skallen när man blir svartis på sin tjejs morsa! Nu tänker någon "visst att du tog ett snack med honom etc etc" och det bryr jag mig inte ett dugg om. Som sagt, vi hade ett par gemensamma bekanta och jag är ett par år äldre än MJ med och han vet vad jag gjorde med hans storebror en gång i tiden på S-Grillen i Sundbyberg för en herrans massa år sedan (nu kanske jag outar mig för vissa men dom som vet dom vet) så MJ lyssnade när jag snackade med honom och tjejen hans gjorde sedan slut med honom. Detta var innan Lotta. Hur länge vet jag ej. Poängen är att det är så jäkla tragiskt att MJ dels inte redan satt inne på livstid för den killen är helt slut i skallen. Punkt. Sedan otroligt att någon kan falla för hans snack. För smart är han inte. Tvärtom. En riktig idiot.
Blev lite långt nu men hatar verkligen MJ och hans storebror Th*mas som var ett praktsvin han med. Vem vet, MJ kanske blev som han blev då han var väldigt lättpåverkad som ung och hängde som sagt med folk som manipulerade honom rätt lätt. Började sedan träna och trycka ordentligt och blev minst sagt rätt stor då men innerst inne en liten jäkla fjant. Sjukt att han på nytt klarade sig från livstid. För när han väl kommer ut så är det bara en tidsfråga innan han skadar/dödar någon. Igen. Killen är en tidsinställd bomb.
Hoppas själv på att han råkar tjafsa med fel person och så är det godnatt så att säga... Och inte omöjligt att det sker heller.
Senast redigerad av FatFreddysCat 2023-03-02 kl. 02:08.
Senast redigerad av FatFreddysCat 2023-03-02 kl. 02:08.