Citat:
Ursprungligen postat av
FatFreddysCat
Inte den blekaste och kunde inte bry mig mindre. Finns alltid någon idiot överallt. Bara kolla på hur många brudar och säkert killar med som pratar gott om Breivik. MJ är i mina ögon en idiot, en riktig fegis, men klart det finns någon som "ser upp till honom" som en "god vän".
Minns när han slog ihjäl eller gjorde en kille till en grönsak i Falun eller var det nu var och försökte skylla ifrån sig allt på den tiden på en av sina närmaste vänner. Jäkligt schysst gjort där av MJ. Lyckligtvis klarade sig hans vän från detta men MJ åkte dit för detta har jag för mig. Är så länge sen men minns jag rätt så åkte dom bil i Falun eller nån ort, såg en kille, en främling, och MJ bad dom stanna bilen och hoppade ur och slog/sparkade praktiskt taget ihjäl killen. Minns som sagt ej om killen dog eller blev en grönsak men går säkert att Googla eller söka på. Finns mycket som MJ gjort som inte kommit fram till media så klart och när han var yngre...Och sedan eskalerade allt bara genom årens gång... Borde fått livstid nu på Lotta men icke. Och kommer att mörda igen. Var så säker på det.
Den som i huvudsak är en idiot är psykopaten Martin Jonsson och det som hans manliga vänner vittnar om är att han helt uppenbart har förmåga att visa upp två sidor och vara manipulativ.
Om han får spel så lyckas han bibehålla manliga vänner - likaväl som tjejer.
Att han inte förändrar sig är tyvärr mer än givet. Det sitter som gjutet i ryggraden, ett cementerat beteende - en allvarlig personlighetsstörning ihop med adhd.
Drogmissbruk är som löken på laxen.
Det du nämner om hans historik finns sammanfattat och väldokumenterat via nätet, efter mordet på Lotta.