Citat:
Ursprungligen postat av Upprclss_drpout
Nord?
Vad ska detta forestalla? Ett skamt? Du vidror inte ens nagot som liknar ett svar pa fragan om vad som skulle trigga en rantehojning fran FED.
Exakt vad ar det som ar en grov missuppfattning av mig? Du skriver total obegripligt! Ar du utvecklingsstord Abram?
Jag må vara utvecklingsstörd, dock ett geni jämfört med dig.
Ehh, du svarade inte på min fråga, eller hur?
Jag kan väl ta det än gång till för att vara lite ödmjuk. Ge mig en förklaring till vaför läget inte skulle
kunna förändras, då vi sett tecken på det sedan hösten -06 då det oftast spekulerades i räntehöjning,
och nu 8 månader senare är det räntesänkning som är aktuellt. Jag vill dock veta varför det inte skulle kunna spekuleras i räntehöjning om 6 månader?
Sätter tillväxten återigen fart så är det ingen omöjlighet kan jag tänka mig.
Dessutom så påpekade jag inte att en räntehöjning skulle ske i detta läget, jag skrev längre fram.
Jag hoppas du inte är en av newage ekonomerna som florerade under IT bubblan och som har väckts till liv igen?
Minns faktiskt en tidning där ett gäng newage ekonomer hade etablerat en tidning ur tomma intet om "Den nya ekonomin"
och som konstigt nog försvann när IT bubblan sprack. Vi får väl se när din karriär som Ekonom tar slut.