2023-03-02, 03:19
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Den lilla flickan som blev ihjälskjuten när hon gick ut med hunden då, hur mycket talas det om henne?
Eller familjer som fått handgranater inkastade i lägenheten eftersom den kastades in i fel lägenhet.
Lilla flickan med hunden har det skrivit spaltmeter om, senast i går såg jag i någon av aftontidningarnas nätupplaga där vittnen beskrev hur liten hon var där hon låg nerskjuten.

Den mördaren hade i alla fall inte henne som tilltänkt offer, Juha sköt en knäböjande 15åring rakt framifrån. Jag jagar själv så vet vad ett hagelskott gör på det avståndet.... Det var ren skär ondska i den karln..
Citera
2023-03-02, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag frågade när har en mamma pappa och unge mördats och du drar upp exempel som inte är jämförbara där tex ett fall mördas en mamma som är ihop med en grovt kriminell

Är du lågbegåvad??

Kräver du att de har samma färg på skorna också för att fallen ska bli jämförbara?
Och den lilla flickan som blev ihjälskjuten när hon gick ut med hunden var väl inte kriminell, hon var väl bara typ 7 år.
Citera
2023-03-02, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Lilla flickan med hunden har det skrivit spaltmeter om, senast i går såg jag i någon av aftontidningarnas nätupplaga där vittnen beskrev hur liten hon var där hon låg nerskjuten.

I några dagar ja men sedan blev det normaliserat. Ingen kommer ens minnas vad hon hette om något år, minns vi det ens nu? Någonting på A tror jag.
Citera
2023-03-02, 03:34
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Kräver du att de har samma färg på skorna också för att fallen ska bli jämförbara?
Och den lilla flickan som blev ihjälskjuten när hon gick ut med hunden var väl inte kriminell, hon var väl bara typ 7 år.
Hon blev inte avrättad när mördaren såg henne i ögonen Inte för hon är gladare i dag för det, men hon hann inte känna skräcken och visste hon skulle dö. Någon nämnde tidigare att pojken kräktes när pappan blev skjuten, inget jag läst tidigare men ett hagelskott på nära håll sliter sönder vävnad och det blir ett hål stort som en barnnäve i en kropp, så jag kan tänka mig han kräktes.
Citera
2023-03-02, 03:35
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
I några dagar ja men sedan blev det normaliserat. Ingen kommer ens minnas vad hon hette om något år, minns vi det ens nu? Någonting på A tror jag.
Minns du vad familjen i Åmsele hette utan att googla?
Citera
2023-03-02, 03:44
Medlem
Citat:
Minns du vad familjen i Åmsele hette utan att googla?

Jag minns Juha och alla andra fall av den kalibern fram till år 2000, Malexandermorden t.ex. alla minns det. Det som däremot händer idag minns vi i en vecka om vi ens noterar att det har skett.

Vi lever i en annan tid nu då inget fall som händer idag kommer finnas i allmänhetens minne om 30 år.
Citera
2023-03-02, 03:46
Medlem
CyberIngmars avatar
Kunde inte drabba en bättre man. Bra att han är död. Hoppas att han fick lida.

Human garbage.
Citera
2023-03-02, 03:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag minns Juha och alla andra fall av den kalibern fram till år 2000, Malexandermorden t.ex. alla minns det. Det som däremot händer idag minns vi i en vecka om vi ens noterar att det har skett.

Vi lever i en annan tid nu då inget fall som händer idag kommer finnas i allmänhetens minne om 30 år.
Var inte för säker! Men jag hoppas jag har fel där.. De fall man minns är de som berör. Idag mördas det hejvillt bland de gängkriminella, och visst man bryr sig inte.. Men rätt vad det är händer något utanför ramarna. Engla var ju inte sååå länge sedan, men det glömmer man inte i första taget.
Citera
2023-03-02, 03:57
Medlem
Citat:
Var inte för säker! Men jag hoppas jag har fel där.. De fall man minns är de som berör. Idag mördas det hejvillt bland de gängkriminella, och visst man bryr sig inte.. Men rätt vad det är händer något utanför ramarna. Engla var ju inte sååå länge sedan, men det glömmer man inte i första taget.

Det berör inte när det händer hela tiden och MSM har en agenda att folk inte ska bli upprörda utan att istället acceptera det som sker. Det enda som skulle kunna skapa en mediastorm som hände på 1900-talet skulle vara om en helsvensk person begår grymma handlingar, då skulle MSM ha en agenda att få folk att minnas detta för evigt.
Citera
2023-03-02, 04:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det berör inte när det händer hela tiden och MSM har en agenda att folk inte ska bli upprörda utan att istället acceptera det som sker. Det enda som skulle kunna skapa en mediastorm som hände på 1900-talet skulle vara om en helsvensk person begår grymma handlingar, då skulle MSM ha en agenda att få folk att minnas detta för evigt.
Tänker inte svärta ner den här tråden med något om ickesvenskar. Du kan se min tidigare historik om du är intresserad.
Citera
2023-03-02, 04:17
Medlem
Alla föds goda?
Finns det något gott att säga om denne man?
Om han varit hederlig undrar vad han varit idag?
Varför får Anders Eklund inga friarbrev( Englamördaren)?
Senast redigerad av mikael2 2023-03-02 kl. 04:20.
Citera
2023-03-02, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Alla föds goda?
Finns det något gott att säga om denne man?
Om han varit hederlig undrar vad han varit idag?
Varför får Anders Eklund inga friarbrev( Englamördaren)?

Eklund var fet och ful, stor skillnad mot Juha. En annan avgörande skillnad var att Juha var macho/alfa, en stark person som gör det han vill och kvinnor dras till det även om han är ond och psykopat. Sexförbrytare mot små barn står däremot aldrig högt i kurs hos någon grupp, inte ens bland andra mördare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in