2023-03-01, 21:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Den kommentaren om att Chelsea vunnit mer i Europa än Arsenal var egentligen inte en diss mot klubben utan ett svar till pundaren som spelade allan och hävdade att Chelsea hör hemma i Championship.

Min respons var att förklara hur Chelsea såg ut innan Abramovich och därför skrev jag det om Arsenal.

Ja det finns supportrar som är foliehattar till alla lag men Generalen är en klass för sig själv. Jag har aldrig sett en pinsammare internetkrigare i fotbollsforumet någonsin.
Du Didier, du Didier....-

Vem har egentligen påstått ngt annat än att Chelsea har vunnit fler titlar ute i Europa än AFC? Du drar ju upp detta i vartannat inlägg som du skriver. Men vad jag vet, så finns det inte en enda skäl här inne som har hävdat att Arsenal har vunnit fler pokaler i Europa än vad Chelsea har eller ngt liknande. Poänget är bara det att Chelsea är en historielös fake shit klubb, som inte ens kan jämföras med varken Arsenal, Man United eller Liverpool när det kommer till historiska bedrifter, antal titlar, etc.

Ironiskt att du skriver att andra användare har foliehattar på sig, men jag skriver endast faktabaserade inlägg här inne.
Citera
2023-03-01, 22:03
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte fan var han såhär bra för 2 säsonger sedan? :/

Nej, tacka fan för det. Han var bara 19 då. Men han var rätt bra då, bättre säsongen efter och ännu bättre nu.

Så nån one-season-wonder kan man inte kalla Saka.
Citera
2023-03-01, 22:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Nej, tacka fan för det. Han var bara 19 då. Men han var rätt bra då, bättre säsongen efter och ännu bättre nu.

Så nån one-season-wonder kan man inte kalla Saka.
Tycker nog man kan kalla han för det om han stannar upp helt nästa säsong och blir som Dele Alli..
Citera
2023-03-01, 22:30
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Tycker nog man kan kalla han för det om han stannar upp helt nästa säsong och blir som Dele Alli..

Nä det är klart, Dele Alli vill ingen vara. Jag tror risken är rätt liten.
Citera
2023-03-01, 22:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Nä det är klart, Dele Alli vill ingen vara. Jag tror risken är rätt liten.
I och med att han är engelsman så är risken ganska hög faktiskt.
Citera
2023-03-01, 23:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
I och med att han är engelsman så är risken ganska hög faktiskt.

Dele Alli vilken fotboll han bjöd på under några säsonger. Märkligt hur han gick ner sig.

Vi kanske kan få ett expertutlåtande från Generalen?
Citera
2023-03-01, 23:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du Didier, du Didier....-

Vem har egentligen påstått ngt annat än att Chelsea har vunnit fler titlar ute i Europa än AFC? Du drar ju upp detta i vartannat inlägg som du skriver. Men vad jag vet, så finns det inte en enda skäl här inne som har hävdat att Arsenal har vunnit fler pokaler i Europa än vad Chelsea har eller ngt liknande. Poänget är bara det att Chelsea är en historielös fake shit klubb, som inte ens kan jämföras med varken Arsenal, Man United eller Liverpool när det kommer till historiska bedrifter, antal titlar, etc.

Ironiskt att du skriver att andra användare har foliehattar på sig, men jag skriver endast faktabaserade inlägg här inne.

Du har skrivit så mycket ren skit att du tom startade en tråd där du bad om ursäkt.

"Min son sa att jag uppförde mig osakligt, omoget och så vidare. Och efter att jag själv har kikat lite genom min historik, så kan jag ju dvs hålla med. Men jag blir bara alltid så engagerad i diskussioner/debatter, särskilt om debatten handlar om Arsenal."

"Yep. Såg att min son ”skämdes” över div saker som jag hade skrivit, speciellt här i fotbollssektionen. Och kände mig inte så stor då.
När jag själv tog o kikade genom historiken, så blev det extra pinsamt."

Arsenal är bra nu, jävligt bra.
Citera
2023-03-01, 23:45
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du har skrivit så mycket ren skit att du tom startade en tråd där du bad om ursäkt.

"Min son sa att jag uppförde mig osakligt, omoget och så vidare. Och efter att jag själv har kikat lite genom min historik, så kan jag ju dvs hålla med. Men jag blir bara alltid så engagerad i diskussioner/debatter, särskilt om debatten handlar om Arsenal."

"Yep. Såg att min son ”skämdes” över div saker som jag hade skrivit, speciellt här i fotbollssektionen. Och kände mig inte så stor då.
När jag själv tog o kikade genom historiken, så blev det extra pinsamt."

Arsenal är bra nu, jävligt bra.

Felpost
Senast redigerad av Skarparattarn 2023-03-01 kl. 23:55.
Citera
2023-03-01, 23:54
Bannlyst
Viktiga 3 poäng. Bra förändringar av Klopp.

Låt Bajcetic starta tillsammans med Elliott hädanefter.

De två tillsammans med Nunez och Arnold visade hjärta idag. Kände inte igen Arnold förra matchen med hängande axlar, skrik och noll hemjobb, en helt annan Trent idag, bra! Även Jota gör det bra. Vill aldrig se Hendo, Keita och Milner bilda mittfält tillsammans igen, som mot Palace. Det var årets sämsta match i hela PL. Skeppa Keita asap.

Har alltid lita på Klopp, men man måste någon gång få svära i kyrkan.

Jag förstår inte varför Klopp byter ut våran krigare Bajcetic (sliter och påminner mig om en ung Gerrard) och sätter in Milner. Enligt mig borde en sentimad Fabinho med gult kort och ev. en utvisning i luften klivit av. Varför är han så jävla chockad över sitt gula när han sätter dobbarna i låren?!

När Diaz kommer tillbaka hoppas jag att han får kanten och att Nunez spelar centralt.

Salah som lever för sin speed och teknik, gillar honom, men 5 år till med dubbel så hög lön än tvåan Van Dijk? Jag var tveksam redan när det förlängdes.

Låt nu de som spelade bra få fortsätta starta. Konate är 'våran' bästa back enligt mig, var rädd om honom och låt honom spela. Det finns en anledning till att Zlatan ville ha hans tröja och höjde honom till skyarna. Han är min nr1.

Summa summarum: Ljusår bättre än mot Palace och topp fyra är inte körd än. Skaffa kontinutet, dvs. låt Konate, Elliott, Bajcetic spela när de är hel. Hoppas att Diaz är tillbaka snart!

Viktigaste och läskigaste matchen på mannaminne på söndag. Är redan nervös.
Citera
2023-03-02, 00:39
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Inte fan var han såhär bra för 2 säsonger sedan? :/

Nej, han blir ju bara bättre och bättre. Arsenal Player of the Season 20/21, så han var hyfsad även då. Slog igenom 19/20 så Saka har presterat på hög nivå rätt länge, samtidigt som alla tjatade om Phil Foden som tydligen var "såå mycket bättre".

Fantastiskt vackert mål av Saka mot Everton!
Citera
2023-03-02, 00:45
Medlem
Skarparattarns avatar
Inte kul heja på spurs just nu. Nu är top4 det enda jag hoppas på.
Citera
2023-03-02, 02:33
Medlem
Hur kul det än må vara med cupskrällar, så smakar Grimsbys avancemang surt. Kan ha varit de två mest illa dömda straffarna jag sett på länge, Southamptonfans måste koka inombords efter det eländet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in