Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Den kommentaren om att Chelsea vunnit mer i Europa än Arsenal var egentligen inte en diss mot klubben utan ett svar till pundaren som spelade allan och hävdade att Chelsea hör hemma i Championship.
Min respons var att förklara hur Chelsea såg ut innan Abramovich och därför skrev jag det om Arsenal.
Ja det finns supportrar som är foliehattar till alla lag men Generalen är en klass för sig själv. Jag har aldrig sett en pinsammare internetkrigare i fotbollsforumet någonsin.
Du Didier, du Didier....-
Vem har egentligen påstått ngt annat än att Chelsea har vunnit fler titlar ute i Europa än AFC? Du drar ju upp detta i vartannat inlägg som du skriver. Men vad jag vet, så finns det inte en enda skäl här inne som har hävdat att Arsenal har vunnit fler pokaler i Europa än vad Chelsea har eller ngt liknande. Poänget är bara det att Chelsea är en historielös fake shit klubb, som inte ens kan jämföras med varken Arsenal, Man United eller Liverpool när det kommer till historiska bedrifter, antal titlar, etc.
Ironiskt att du skriver att andra användare har foliehattar på sig, men jag skriver endast faktabaserade inlägg här inne.