2023-03-01, 15:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Ja oj vad ledsen han skulle bli av att läsa att en lättprovocerad och totalt anonym person på flashback säger så om honom 😅
Trist om fanskapet blir ledsen. Vore mer sunt om han insåg att han inte är så snygg som han själv säger. Lång och ranglig med dålig hållning. Tråkig röst och låter som han läser ur en bok när han försöker vara rolig. Kan inte se en enda positiv grej hos benranglet. Ännu fulare blir han för varje gång han sitter som ett mimiklöst stolpskott och raljerar. Tycker faktiskt att Sebbe ser bättre ut..
2023-03-01, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
EN? Herregud. Jag har inte läst någonstans att flertalet skulle tycka något bra om viktiga Victor. En gång i tiden tror jag att Björn Ranelid också förstorade upp sitt yttre till orimliga nivåer. Med tiden insåg han dock att det mest var han själv som såg det vackra och kom ner på jorden.
Ja fast det är bara en (du) som verkar vara extra kränkt av hans självförtroende och sjukligt svartsjuk över kärleken mellan honom och Eddie.
2023-03-01, 15:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Ja fast det är bara en (du) som verkar vara extra kränkt av hans självförtroende och sjukligt svartsjuk över kärleken mellan honom och Eddie.
Nejdå. Jag unnar dom att ha fint sex och ett mysigt förhållande. Har inget problem med detta. Vad är det som får dig att tro det, att jag skulle vara svartsjuk och kränkt? Hade hellre tagit gift än legat med någon av dessa två.

Undrar om det inte är du som är kränkt? Om en idiot påstår att han är snygg så får han väl räkna med att höra sanningen. Pajas!!
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-01 kl. 15:34.
2023-03-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du har inte förstått ett smack av Farmen och konceptet samt karaktärer. Finns ingen regel som säger att en vinnare måste kunna sköta en gård. Om du är missnöjd med konceptet får du skriva till prodbolaget. Inte bli sur på någon som är med i programmet. Inte hans fel att det går klara sig kvar i tävlingen även om man slarvar och inte lägger ner sin själ i uppgifterna. Men det är han inte ensam om, varken genom åren eller detta. Vad han säger i synkarna är inget de andra får höra och inget de då drabbas av. Om man är hyfsat öppensinnad och vaken som tittare märks det att Viktor (precis som Master Plan Tobbe för några år sedan) håller distans mellan sin riktiga personlighet och deltagandet i Farmen. Han kör sitt race utan att vara så seriös.

Om det inte går ut på att kunna sköta en gård förstår jag inte varför det överhuvudtaget heter Farmen eller utspelas på en gård. De flesta år har det varit en massa skitsnackare och paktare med men gudskelov brukar de bita sig själv därbak och vinnaren brukar bli en som faktiskt har visat lite framfötter och kunskap längs programmets gång.
2023-03-01, 15:38
Bannlyst
Citat:
Nejdå. Jag unnar dom att ha fint sex och ett mysigt förhållande. Har inget problem med detta. Vad är det som får dig att tro det, att jag skulle vara svartsjuk och kränkt? Hade hellre tagit gift än legat med någon av dessa två.

Undrar om det inte är du som är kränkt? Om en idiot påstår att han är snygg så får han väl räkna med att höra sanningen. Pajas!!
Det låter som det. Du har gnällt på deras "mys" i 10 inlägg nu.
2023-03-01, 16:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Det låter som det. Du har gnällt på deras "mys" i 10 inlägg nu.
Om medelmåttan höll käften och inte sa i TV att han var snygg så skulle ingen ens gett en kommentar om hans utseende. Nu får han finna sig i att höra hur alldagligt och trist han är som person. Att han har kärleksförhållande med en skitig turk visar också att han tar det som står närmast. Nu hoppas jag bara att han åker ut och sen har folk glömt honom.
2023-03-01, 16:52
Medlem
Svårt att säga om det är produktionen som framställer Viktor i sån extrem dålig dager eller om han verkligen är så självupptagen och saknar sån insikt om sitt utseende och om sin kapacitet på gården.

Han får ju en Kristina Lugn på valium att framstå som ett hockeyradioreferat .... ögona är fan I mig snarlika...
2023-03-01, 16:57
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Måste vara lite småkul att titta sig i spegeln med TOFU-kepsen på
2023-03-01, 16:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Svårt att säga om det är produktionen som framställer Viktor i sån extrem dålig dager eller om han verkligen är så självupptagen och saknar sån insikt om sitt utseende och om sin kapacitet på gården.

Han får ju en Kristina Lugn på valium att framstå som ett hockeyradioreferat .... ögona är fan I mig snarlika...
Om det fanns lite intelligens så borde han i så fall nekat till att framställa sig som snygg och sexig. Nog för att den usla produktionen är "duktiga" på att ressigera men man kan ju inte ställa upp på något som är så motbjudande. Att Björn Ranelid gjorde likadant för många år sedan har etsat sig fast så det är ingen favör att raljera om sin egen påhittade skönhet. Lustigast är att han blev så förtjust i skitgrisen och ens kunde dela bädd med denne. Tror han skulle kunna ta Artin också i röven om det gjorde honom till storbonde.
2023-03-01, 17:24
Medlem
Citat:
Om det fanns lite intelligens så borde han i så fall nekat till att framställa sig som snygg och sexig. Nog för att den usla produktionen är "duktiga" på att ressigera men man kan ju inte ställa upp på något som är så motbjudande. Att Björn Ranelid gjorde likadant för många år sedan har etsat sig fast så det är ingen favör att raljera om sin egen påhittade skönhet. Lustigast är att han blev så förtjust i skitgrisen och ens kunde dela bädd med denne. Tror han skulle kunna ta Artin också i röven om det gjorde honom till storbonde.

Undrar om dom som ser han som en gud, vacker, rolig och vinnare av bondgården verkligen vill ha såna som han som kompis, granne eller på jobbet?
2023-03-01, 17:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Undrar om dom som ser han som en gud, vacker, rolig och vinnare av bondgården verkligen vill ha såna som han som kompis, granne eller på jobbet?
Jag tror inte det. Däremot driver dom nog med honom och skrattar bakom hans rygg. Tror det är den sämsta egenskap man kan ha att tala om för omgivningen att man tycker man är snygg. Trodde inte att sånt kunde hända. Speciellt som han endast är ett benrangel och blir fulare för varje man hör honom prata som om han hade ett handikapp.
2023-03-01, 18:34
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Har varit ett jäkla prat om att de styr precis vad han ska säga och göra tror inte att det funkar riktigt så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in