2023-02-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Ni har missuppfattat honom totalt.

Han ger oss stor underhållning.

En del tycker säkert att Victor är underhållande när han lurar alla andra. En del tycker att han är underhållande när han gör bort sig totalt, blottar ut sin problematik utan att fatta själv. En det kanske tror att han spelar en viss roll för att vinna, att han spelar grym fast han egentligen är snäll. Jag tror att han visar sitt rätta jag utan att fatta att han borde skämmas.
2023-02-28, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Förstår inte hur någon kan tycka denna pajas är underhållande. Direkt obehaglig istället och allt annat än rolig. Han manipulerade hamburgerturken och låtsasgrät som bara en psykopat klarar när det behövdes. TV4 är väl kända för att inte vara den mest slipade kanalen då det gäller olika program så Victor han nog lurat i produktionen att han är guds gåva till världen.

Det är nog mer så att tittarna skrattar åt han än med han....
Han lär nog behöva mer än 500,000SEK för att rädda nåt av sitt skamfilade rykte, om det nu ens går...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-28 kl. 15:17.
2023-02-28, 15:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
En del tycker säkert att Victor är underhållande när han lurar alla andra. En del tycker att han är underhållande när han gör bort sig totalt, blottar ut sin problematik utan att fatta själv. En det kanske tror att han spelar en viss roll för att vinna, att han spelar grym fast han egentligen är snäll. Jag tror att han visar sitt rätta jag utan att fatta att han borde skämmas.
En sån där narcissistisk individ har inte förmåga att skämmas. Ingenting kan rubba hans förtjusning över sig själv och jag tror han har speglar både i tak och väggar i sitt hem. Han har skev verklighetsuppfattning och inser inte att han ser ganska ordinär ut. Tror att många gått på att han är så djävla vacker då hans diagnos gör att han är väldigt manipulativ och har förmågan att ljuga.

Jag hoppas verkligen att han gör sig till ett åtlöje när det är dags för final och precis som hon förra året då hon högg sig med yxan i benet och förlorade. Den damen var också en självgod typ som kunde gå över lik. Minns inte vad hon hette men glömmer aldrig hur glad jag blev då hon missade vinstpengarna.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-28 kl. 15:25.
2023-02-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Förstår inte hur någon kan tycka denna pajas är underhållande. Direkt obehaglig istället och allt annat än rolig. Han manipulerade hamburgerturken och låtsasgrät som bara en psykopat klarar när det behövdes. TV4 är väl kända för att inte vara den mest slipade kanalen då det gäller olika program så Victor han nog lurat i produktionen att han är guds gåva till världen.

Det är en såpa. Han är både obehaglig och underhållande. 😃 Utan honom och hans käresta hamburgerturken hade det varit ett mer slätstruket program.
Lurat produktionen att han är guds gåva till världen tror jag inte han gjort men dom gillar förmodligen honom och hans sätt. Han lockar tittare, d v s drar in pengar till dom. Det är nog en hel del som tycker det är lite småroligt att se ett sånt stolpskott. Någon att störa sig på. Att han är guds gåva till kvinnorna finns det inget tvivel om. Inte om man frågar honom själv i alla fall. 🤣
2023-02-28, 15:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Det är en såpa. Han är både obehaglig och underhållande. 😃 Utan honom och hans käresta hamburgerturken hade det varit ett mer slätstruket program.
Lurat produktionen att han är guds gåva till världen tror jag inte han gjort men dom gillar förmodligen honom och hans sätt. Han lockar tittare, d v s drar in pengar till dom. Det är nog en hel del som tycker det är lite småroligt att se ett sånt stolpskott. Någon att störa sig på. Att han är guds gåva till kvinnorna finns det inget tvivel om. Inte om man frågar honom själv i alla fall. 🤣
Jag håller med om att det håller såpan i liv att störa sig så mycket på en knäppgök. Däremot tycker jag att den där kobesatta turken var enormt jobbig och jag klarade inte av hans tjatande. Victor använde honom dock och förmodligen konverterade honom till bög så han fick smaka på Victors dolme. Ingen kan ju undgå att bli betagen och kär i Victor. Hamburgaren verkade ju närmast förälskad och tårarna flödade när han lämnade sin ungtupp. Har mött mycket folk i mitt liv men aldrig fällt en tår över någon och speciellt inte om man känt varandra i några veckor.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-28 kl. 15:48.
2023-02-28, 15:58
Medlem
XtraXs avatar
Artin är äcklig tror han luktar mycket svett, äter som en gris gör han också så där har Viktor rätt.
2023-02-28, 16:13
Medlem
greta75s avatar
Jag slår gärna ett slag för Viktor. Min absoluta favorit-typ i den här typ av program. Han älskar syncarna så jag är säker på att han är produktionsbolagets favorit också.

Han har levererat hela säsongen på en hög nivå utan gnäll.
Senast redigerad av greta75 2023-02-28 kl. 16:25.
2023-02-28, 16:28
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Inför nästa avsnitt:

Spekulationer:

Nästa veckas storbonde enligt tv.nu
Senast redigerad av TheRocks 2023-02-28 kl. 16:37.
2023-02-28, 17:00
Medlem
Nästa veckas storbonde enligt tv.nu
[/quote]

Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-28 kl. 17:08.
2023-02-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag slår gärna ett slag för Viktor. Min absoluta favorit-typ i den här typ av program. Han älskar syncarna så jag är säker på att han är produktionsbolagets favorit också.

Han har levererat hela säsongen på en hög nivå utan gnäll.

Som namnet antyder så ska en vinnare besitta en viss kompetens att driva en bondgård. Inte glida omkring, hugga folk i ryggen och vara allmänt overlägsen och dryg mot andra. Dessutom har han en lite väl överdriven positiv syn på sig själv, både intellektuellt och kroppsligt.
Om inte bondlivet ska beaktas så kan TV4 placera gruppen på nåt hotell med bad , sprit och intriger.... hmmm fast det konceptet verkar bekant🤔
2023-02-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Som namnet antyder så ska en vinnare besitta en viss kompetens att driva en bondgård. Inte glida omkring, hugga folk i ryggen och vara allmänt overlägsen och dryg mot andra. Dessutom har han en lite väl överdriven positiv syn på sig själv, både intellektuellt och kroppsligt.
Om inte bondlivet ska beaktas så kan TV4 placera gruppen på nåt hotell med bad , sprit och intriger.... hmmm fast det konceptet verkar bekant🤔

Du har inte förstått ett smack av Farmen och konceptet samt karaktärer. Finns ingen regel som säger att en vinnare måste kunna sköta en gård. Om du är missnöjd med konceptet får du skriva till prodbolaget. Inte bli sur på någon som är med i programmet. Inte hans fel att det går klara sig kvar i tävlingen även om man slarvar och inte lägger ner sin själ i uppgifterna. Men det är han inte ensam om, varken genom åren eller detta. Vad han säger i synkarna är inget de andra får höra och inget de då drabbas av. Om man är hyfsat öppensinnad och vaken som tittare märks det att Viktor (precis som Master Plan Tobbe för några år sedan) håller distans mellan sin riktiga personlighet och deltagandet i Farmen. Han kör sitt race utan att vara så seriös.
2023-02-28, 17:30
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Morgan & Ola Conny, det håller för 2 säsonger

Jag kan tänka mig att det blir Fångarna på Fortet (få nu inga idéer av detta tv4 ) jag menar Camilla Henemark passade på att knulla skiten ur Frank Andersson i en cell så att han utveckla förmaksflimmer, och det blir en hel del festa i La Rochelle har jag hört så Victor lär inte tagga nej till att ragga på Agneta Sjödin och hon lär inte spotta ut den ur glittergrottan/hallongrottan, Anna Brolin blir lagledare för Farmen laget och pervo Gunde slår in en adrenalinspruta i hennes förstorade vadmuskel innan hon skickas in till gyttjebrottningen & han börjar filma med privata semesterkameran med 3.5 mm film

Eddie kan nog vara rolig fysisk i en cell med tanke på att han inte kan springa som en svensk ens
utan måste bäras fram av dvärgarna medans för-alltid storbonde Eddie trumpetar ut riktningen via megafonen.
Victor skulle antagligen med sin otroliga streetsmartness klara en del gåtor uppe hos Fader Flås i Tornet, Victor tror även att man fortfarande ska simma efter nyckeln och magplaskhoppar från Fader Fouras torn (100 meters svikten) och hinner göra helikoptern med snoppen under luftfärden ner

Vilka program vill ni se dom i? som Nyhetsankare och meteorolog?
Leda Nyhetsmorgon och ha hand om triss-skrapet
Från en Anna till nästa, så I "Min Sanning" skulle nog parhästarna kunna tömmas med ett helt fantastiskt gott resultat, kan jag tänka. Vann han? Nä men han var den gladaste hingsten hos Anna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in