Citat:
Ursprungligen postat av
MissAntrophy
Dom åkte ju till Italien i varmaste månaden, Augusti, när grabben var bara ett spädbarn? "Bilade runt" Vilken idioti! Om Elsa kunde sätta sig själv åt sidan en vecka och klättra ner några pinnhål till oss andra dödliga kunde hon och familjen till låta sonen njuta av 1 vecka på Zakynthos med all inclusive. Han är i en perfekt ålder att uppskatta poolerna, det ljumma havet, att själv gå och fixa snacks och glass i mängder samt hitta kompisar att bli bästis med under en vecka! Låt grabben njuta och uppleva något annat än Löjliga Familjen. Ännu bättre: lämna E hemma framför spegeln och låt far och son ha en avkopplande vecka, det är dom värda!
Jag håller faktiskt med här. Elsa verkar fokuserad på att göra allt som är trendigt och kreddigt, och ignorerar att vissa saker kanske man får göra för ungarnas skull.
Hade hon gjort saker som tex äventyrsbad och sånt så hade det synts iaf något gång i bloggen. Hon skriver aldrig om att hon är på bio med Lynn, enbart de egna biobesöken. Aldrig äventyrsbad, lekland osv som ungar ju gillar. Jag säger inte att alla måste göra samma, men vi med barn vet att detta är sånt i princip alla ungar (utom en av mina som är HSP och har NPF) uppskattar. Och kom inte dragande med att ”jamen allt de gör dokumenteras inte i bloggen”, för hade de gjort något av detta hade det funnits med, iaf någon gång.