2023-02-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det viktigaste är att alla djur lever - Victor om sina ambitioner

Jävla djur - tänk på språket

Victor har fått tips från produktionen att blåsa farmarna
med att skriva dikter, han känner sig som ett geni

Precis vad jag också tänkte...produktionen styr mer än vad man tror.
Men med tanke på andra uppdrag så är väl inte en dikt helt otroligt att Wincent vill ha. Men sin vana trogen så idiotförklarar Viktor alla...
Håller helt med Artin om Viktors arbetsvilja och arbetskapacitet...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-28 kl. 19:47.
2023-02-28, 19:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Att kontakta deltagarna är inte riktigt min grej, det får Ghandi mm göra, han verkar gillar sånt.
Jag tror också att det skulle kunna vara så att Sebbe förstår sambandet mellan hans ätande och hans vikt men där är det hans genetiska arv som bestämmer mycket https://imgur.com/a/2hlniwC.

Visst är det synd att alla inte kan ha en kropp som Viktor utan större ansträngning. Men folk hade inte använd hans vikt emot honom om han inte skulle ha varit ett svin, samma gäller Sandra fast det är varken benstruktur eller vikt det snackas om där utan bullar på fel ställen, narcissism, själv och kvinnohat och mobbnings beteende.
Anna är precis så som en bra kvinna ska vara: Vacker och kåt Det kanske du också visste en gång i tiden?

Viktor kommer undan med mycket i vanliga livet men tittarna tycker jag inte har sparat på krutet, det har nog varit en stor chock för honom. Det är inte bara hans låga intelligens som gör att han är förvirrat utan också att han alltid fått göra som han vill i vanliga fall. En bra wake up call! Frågan är bara hur mycket han tar till sig.

Jag tror inte Eddie hade svikit Viktor för spelets skull, däremot tycker jag han förtjänade behandlingen han fick av Viktor pga hur han dumförklarade honom hela tiden. Det kanske inte rättfärdigar Viktors beteende helt, men det är iallafall en förklaring till vad som hände och varför.
Skev bild det där. Föräldrarna ser allt annat än stabbiga ut och i synnerhet gubben som ju knappt syns på bilden. Nä där är det som jag trodde och som nu också syns på Sebbe, när han gått ner så markant, att det är den tidiga mathållningen som varit helt förödande för barnens tillväxt under deras uppväxt. Käringen har säkert varit en mycket beklagansvärd matmora - tragiskt.

Bastanta Anna är som du säger vacker och även kåt då hon är relativt nyskild men har snart nått toppen av massivet då hon snart nog fyller 43. Nån superdator räknade ut att talet 42 är det viktigaste talet av alla, så vid 43 finns vändpunkten. Om det sen blir snabbt utför till botten eller i långsam medvind in till hamn beror på hur man lagt upp det.

Bra att vändpunkten är så från barndomen väl avlägsen så man fram till vändning hunnit ta hand om och rätta till all arvsynd som man matats med https://www.youtube.com/watch?v=MMFj8uDubsE

Ja Viktor har nog i sitt liv aldrig märkt sig bli ifrågasatt. Så jo visst chockades han när det började blåsa i närmast orkanstyrka, vilket väl märktes av den där intervjun ā la damage control nån beundrande kompis utförde tillsammans med honom.

Att Eddie i alla lägen skulle välja Viktor framför pengarna? Nä kär hann han väl aldrig bli om än smått betuttad av den bångstyrige.
2023-02-28, 19:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Håller helt med Artin om Viktors arbetsvilja och arbetskapacitet...
Men han sitter och sörplar ur den allmänna soppkarotten på produktionens begäran men kamerateamet stör sig på det mer än farmarna bra att Victor var uppmärksam iaf, jag förstår att t.o.m hans snuskkollektiv inte ville ha tillbaka honom
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-28 kl. 20:13.
2023-02-28, 19:56
Medlem
Toras stol blev i alla fall något mer funktionell än hennes kratta!
2023-02-28, 19:57
Medlem
Bakarettans avatar
Jag tror Artin blir nästa offer för Viktors framfart. Han blir förstekämpe.
Synd, för jag gillar honom.
Många här i tråden föraktar ärlighet & vill bara se drama & skit som försiggår sig emellan deltagarna.Jag för min del
föredrar ärlighet.
2023-02-28, 20:02
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Å så undrar en del varför vissa kvinnor alltid möter bad ass och alltid går på pumpen. Lättogna, naiva lättduperade!
En gång för alla rmen handlar först och främst om hur man sköter en gård. Sen att det finns ett spel är självklart. Om det bara handlar om spel, hur man ser och att nån säger häftiga saker... ja då finns det ett uppsjö av andra program. Låt Farmen vara då ett lite mer än bara falskdpel och knivhugg.
Fan att det fortfarande finns så lättlurade kvinna...
Herregud människa, är du full eller har du gått vilse i fel tråd!?
2023-02-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Tyvärr ser redan att vi kommer bjudas denne Vicktor i tid och otid som underhållning på olika program. Vissa ha udda syn på underhållning
Får starka Robinsson Robban vibbar i honom.
Är man tydlig nolla och motsatsen till underhållning samt underbegåvad då har TV folket detta som bevis att honom ska vi ha.
Eller hur, det är väl planen 😇

Mm. Minns robinsonrobban, han son förstörde hela genren dokusåpa i sverige
2023-02-28, 20:04
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
"Alla på Farnen är så jävla korkade", säger Viktor, som är den mest korkade själv.
Tummen upp på den👍
2023-02-28, 20:07
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Skev bild det där. Föräldrarna ser allt annat än stabbiga ut och i synnerhet gubben som ju knappt syns på bilden. Nä där är det som jag trodde och som nu också syns på Sebbe, när han gått ner så markant, att det är den tidiga mathållningen som varit helt förödande för barnens tillväxt under deras uppväxt. Käringen har säkert varit en mycket beklagansvärd matmora - tragiskt.

Bastanta Anna är som du säger vacker och även kåt då hon är relativt nyskild men har snart nått toppen av massivet då hon snart nog fyller 43. Nån superdator räknade ut att talet 42 är det viktigaste talet av alla, så vid 43 finns vändpunkten. Om det sen blir snabbt utför till botten eller i långsam medvind in till hamn beror på hur man lagt upp det.

Bra att vändpunkten är så från barndomen väl avlägsen så man fram till vändning hunnit ta hand om och rätta till all arvsynd som man matats med https://www.youtube.com/watch?v=MMFj8uDubsE

Ja Viktor har nog i sitt liv aldrig märkt sig bli ifrågasatt. Så jo visst chockades han när det började blåsa i närmast orkanstyrka, vilket väl märktes av den där intervjun ā la damage control nån beundrande kompis utförde tillsammans med honom.

Att Eddie i alla lägen skulle välja Viktor framför pengarna? Nä kär hann han väl aldrig bli om än smått betuttad av den bångstyrige.
Du är lite tråkig som hela tiden stör dig på hur deltagarna ser ut. Kan du inte bara släppa detta & gå vidare..typ?
2023-02-28, 20:15
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Men han sitter och sörplar ur den allmänna kastrullen på produktionens begäran men kamerateamet stör sig på det mer än farmarna bra att Victor var uppmärksam iaf, jag förstår att t.o.m hans snuskkollektiv inte ville ha tillbaka honom
Men låt Artin sörpla ur kastruller hur mycket han vill. Vad är är problemet. Det är ju snarare Viktor som är snarstucken & inte kan hantera situationen. Duuhhh..
2023-02-28, 20:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Men låt Artin sörpla ur kastruller hur mycket han vill. Vad är är problemet. Det är ju snarare Viktor som är snarstucken & inte kan hantera situationen. Duuhhh..
Nej Victor är bara normalintollerant, ingen ska få vara som dom är ifall det är fel, vi ska inte ha anarki som samhällsmodell
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-28 kl. 20:42.
2023-02-28, 20:20
Bannlyst
Citat:
Föräldrarna kan ha gått ner på senare år när de har fått ett uppvaknande pga sjukdomar relaterade till fetma. Eller så är det som du säger. Vilket fall som helst så har de producerat tre feta avkommor.

Citat:
Det var länge sen jag läste den boken. Hur var det nu igen? Först måste man förstå vad frågan är, och själv förstå vad det är man vill ha sagt. Vilket inte alltid verkar vara lätt för alla, ibland är det viktigare att ha interna skämt med sig själv. Lite som Viktor gör när han hittar på uppdrag, ett desperat drag och det enda sättet han kan känna sig överlägsen.

Citat:
Nej han hade inte valt Viktor framför pengarna. Däremot hade han valt honom framför en tävling han själv inte tror att han kan vinna.
Det är inte fråga om vem som har mest moral/lojalitet, utan bara en förklaring på vad jag tror hände. Det han gjorde mot Viktor när han prata om honom på det sättet var just ett typ av svek, det är just det som är poängen.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-02-28 kl. 20:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in