Citat:
Ursprungligen postat av
MoppepojkeNr1
Att kontakta deltagarna är inte riktigt min grej, det får Ghandi mm göra, han verkar gillar sånt.
Jag tror också att det skulle kunna vara så att Sebbe förstår sambandet mellan hans ätande och hans vikt men där är det hans genetiska arv som bestämmer mycket
https://imgur.com/a/2hlniwC.
Visst är det synd att alla inte kan ha en kropp som Viktor utan större ansträngning. Men folk hade inte använd hans vikt emot honom om han inte skulle ha varit ett svin, samma gäller Sandra fast det är varken benstruktur eller vikt det snackas om där utan bullar på fel ställen, narcissism, själv och kvinnohat och mobbnings beteende.
Anna är precis så som en bra kvinna ska vara: Vacker och kåt

Det kanske du också visste en gång i tiden?
Viktor kommer undan med mycket i vanliga livet men tittarna tycker jag inte har sparat på krutet, det har nog varit en stor chock för honom. Det är inte bara hans låga intelligens som gör att han är förvirrat utan också att han alltid fått göra som han vill i vanliga fall. En bra wake up call! Frågan är bara hur mycket han tar till sig.
Jag tror inte Eddie hade svikit Viktor för spelets skull, däremot tycker jag han förtjänade behandlingen han fick av Viktor pga hur han dumförklarade honom hela tiden. Det kanske inte rättfärdigar Viktors beteende helt, men det är iallafall en förklaring till vad som hände och varför.
Skev bild det där. Föräldrarna ser allt annat än stabbiga ut och i synnerhet gubben som ju knappt syns på bilden. Nä där är det som jag trodde och som nu också syns på Sebbe, när han gått ner så markant, att det är den tidiga mathållningen som varit helt förödande för barnens tillväxt under deras uppväxt. Käringen har säkert varit en mycket beklagansvärd matmora - tragiskt.
Bastanta Anna är som du säger vacker och även kåt då hon är relativt nyskild men har snart nått toppen av massivet då hon snart nog fyller 43. Nån superdator räknade ut att talet 42 är det viktigaste talet av alla, så vid 43 finns vändpunkten. Om det sen blir snabbt utför till botten eller i långsam medvind in till hamn beror på hur man lagt upp det.
Bra att vändpunkten är så från barndomen väl avlägsen så man fram till vändning hunnit ta hand om och rätta till all arvsynd som man matats med
https://www.youtube.com/watch?v=MMFj8uDubsE
Ja Viktor har nog i sitt liv aldrig märkt sig bli ifrågasatt. Så jo visst chockades han när det började blåsa i närmast orkanstyrka, vilket väl märktes av den där intervjun ā la damage control nån beundrande kompis utförde tillsammans med honom.
Att Eddie i alla lägen skulle välja Viktor framför pengarna? Nä kär hann han väl aldrig bli om än smått
betuttad av den bångstyrige.