2023-02-28, 17:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Från en Anna till nästa, så I "Min Sanning" skulle nog parhästarna kunna tömmas med ett helt fantastiskt gott resultat, kan jag tänka. Vann han? Nä men han var den gladaste hingsten hos Anna!
Det där lät lite fel "tömmas med gott resultat" det finns risk att det bara
blir skit . Jag förstår inte riktigt, ska Victor & Eddie ta över Annas jobb? & tömma andra kändisar på sanningen eller är det som ska tömmas av Anna i en parhäst-intervju, det har inte ens hänt Filip och Fredrik ännu
2023-02-28, 17:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Jag har hört att Artin inte var välkommen tillbaka på kollektivet efter farmen för att de kom på hur skönt det var utan honom där.
Väldigt äcklig människa och där är jag beredd att hålla med Victor. Speciellt som han ville ha storbondestugan för sig själv för att ligga och runka nonstop. Bläh..
2023-02-28, 18:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det där lät lite fel "tömmas med gott resultat" det finns risk att det bara
blir skit . Jag förstår inte riktigt, ska Victor & Eddie ta över Annas jobb? & tömma andra kändisar på sanningen eller är det som ska tömmas av Anna i en parhäst-intervju, det har inte ens hänt Filip och Fredrik ännu
Nä just det så nu finns chansen för dem att bräcka den nu till leda överexponerade frågvisa duon fulla av hemligheter. Så nej de skall tömmas o mästras av Anna sittandes på kuskbocken med piskan utifall och programmet är inte över förrän de spänstigaste skrittstegen är tagna uppföljt av det renaste travet. Lugnt och fint, du vet! Ja du fattar galoppen
2023-02-28, 18:27
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Väldigt äcklig människa och där är jag beredd att hålla med Victor. Speciellt som han ville ha storbondestugan för sig själv för att ligga och runka nonstop. Bläh..
2023-02-28, 18:50
Medlem
Citat:
Å Viktor ligger å väntar på att Tora ska fråga om hon får ligga hos honom Han låg väl där själv första natten Han kanske väntar in någon från Torpet?

Är ganska säker på att Tora redan legat hos Viktor. Antagligen redan under tiden på Torpet.

Den riktigt spännande frågan är väl om Viktor haft ytterligare någon sängkamrat under tiden på Farmen mer än Julia och Tora. Hann han med en sväng med Cia också tro?

Citat:
Om inte bondlivet ska beaktas så kan TV4 placera gruppen på nåt hotell med bad , sprit och intriger....

Den lantliga miljön bidrar till programmets charm. Det betyder inte att det handlar om att leva ett realistiskt bondeliv.

Tycker programmet tappat lite på det sista. Säsongens höjdpunkt var nog när Hannan valde Viktor till SB och Sebbe & Co stod där besvikna.

Nu är inte minst Torpet lite väl händelsefattigt. Visst är Sandra trevlig att titta på, men i övrigt är NSS som har trevligt på Torpet inte så spännande. Det är så man saknar att Tova kommer dit och har sönder äggen och släpper ut djuren.

Hoppas det tar sig nu när det närmar sig final.
2023-02-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du har inte förstått ett smack av Farmen och konceptet samt karaktärer. Finns ingen regel som säger att en vinnare måste kunna sköta en gård. Om du är missnöjd med konceptet får du skriva till prodbolaget. Inte bli sur på någon som är med i programmet. Inte hans fel att det går klara sig kvar i tävlingen även om man slarvar och inte lägger ner sin själ i uppgifterna. Men det är han inte ensam om, varken genom åren eller detta. Vad han säger i synkarna är inget de andra får höra och inget de då drabbas av. Om man är hyfsat öppensinnad och vaken som tittare märks det att Viktor (precis som Master Plan Tobbe för några år sedan) håller distans mellan sin riktiga personlighet och deltagandet i Farmen. Han kör sitt race utan att vara så seriös.

Å så undrar en del varför vissa kvinnor alltid möter bad ass och alltid går på pumpen. Lättogna, naiva lättduperade!
En gång för alla rmen handlar först och främst om hur man sköter en gård. Sen att det finns ett spel är självklart. Om det bara handlar om spel, hur man ser och att nån säger häftiga saker... ja då finns det ett uppsjö av andra program. Låt Farmen vara då ett lite mer än bara falskdpel och knivhugg.
Fan att det fortfarande finns så lättlurade kvinna...
2023-02-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag sa också kåv och böjk när jag var 1 år. Sen lärde jag mig uttala saker rätt.
Vilken diss! Själv tycker jag att dialekter är berikande, utan blir det språk-fattigt. Tycker du inte själv att det vore tråkigt om alla pratar exakt som du? Om inte, säger det mer om dig.
2023-02-28, 19:31
Medlem
Bakarettans avatar
Att som deltagare i en dokusåpa som Farmen och dumförklara de andra medspelarna, gynnar inte den som tror sig är störst, bäst & vackrast. Tvärtom.
Fanskapet Viktor är fullständigt ovetande om att han gör bort sej kapitalt i en svensk tv4-såpa. Men å andra sidan kan man komma långt på det. Han hamnar säkert som nån superhjälte tillsammans med Eddie i någon kommande skitkanal typ som tv4, kanal5...
Hans fullständigt döda ögon och nollade ansikte är ju kalas för att tv4-prod. ska lotsa honom vidare till en final.
2023-02-28, 19:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det viktigaste är att alla djur lever - Victor om sina ambitioner

Jävla djur - tänk på språket

Victor har fått tips från produktionen att blåsa farmarna
med att skriva dikter, han känner sig som ett geni
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-28 kl. 19:38.
2023-02-28, 19:33
Avslutad
Men idiot! Du kan ju inte lämna grinden öppen.
2023-02-28, 19:38
Medlem
picapicans avatar
"Alla på Farnen är så jävla korkade", säger Viktor, som är den mest korkade själv.
2023-02-28, 19:42
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
"Alla på Farnen är så jävla korkade", säger Viktor, som är den mest korkade själv.

Dunning–Kruger-effekten personifierad..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in