Citat:
Ursprungligen postat av
Thurizas-09
Se dig i arslet.
I verkligheten är det så att västmedia har bombarderat medborgarna med allsköns propaganda om den ukrainska arméns förträfflighet. Sämre än en Hollywoodfilm.
Kvinnliga prickskyttar som utges vara Putins värsta mardröm, kärringar som påstås sy kläder från stupade ryska soldaters dito, humanitära ukrainare som för hem stupade ryska soldater till deras mödrar och så vidare...Det här ifrågasätter ni aldrig överhuvudtaget.
Det är inte vad du säger som är fakta. Dina illa formulerade textväggar utgör ingen grund för någonting överhuvudtaget. När du inte skojar om vaccin så pressar du fram en intetsägande textvägg utan referenser. Vilket även dina övriga meningslösa inlägg är kliniskt sanerade ifrån.
Det är alltså sådan gödsel medborgarna matas med. Och du som sprider dyngan vill få det till att det är ni som är kritiska!?
Jag säger som tidigare, jag läser knappt MSM om kriget. Jag brukar kolla vad som hänt idag och kanske läser någon ledare. Jag tittar på ryska tv-program. Läser vad ryssar som är inblandade i kriget säger. Jag följer förändringar på
https://liveuamap.com/ och läser vad som skrivs här. Dom exemplen du drar upp här jag aldrig hört talas om. Du kanske skulle sluta läsa Aftonbladet. Men vad ska du läsa då, är en fråga jag skulle vilja ställa. Var hittar du sanningen?
Nu påstår du bara en massa saker om mig som inte håller måttet. Vill du inte svara på det jag säger, slipper du förstås det. Jag framför åsikter om den här tråden och de som skriver här, den är förstås referensen då.
Du verkar lite känslig om vaccinet, men alla behöver inte tycka som dig i den frågan.
Vi som kan tänka själv, tar inte den frågan så allvarligt.