2023-02-27, 10:32
Medlem
Kadyrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Vem vill slå vad, jag påstår alla tre tillhör kategorin Atk Hairy Girls

Skämtar du? Detta är antagligen den mest rakade kategorin som finns. Hårlöst är mainstream och 100% av alla WT är rakade. Att uppträda på tex Onlyfans med hår är liksom en annan nivå, ofta är de modellerna både snyggare, har mer självdistans, mer erfarenhet och en helt annan professionalitet. Att vara hårig idag är inte att vara trashig eller ovårdad. Så radhusporren är antagligen den absolut hårlösaste porr som någonsin existerat.
Citera
2023-02-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Sätter 5 kronor att de kör tillsammans och gubbsen swishar över en slant.
Det finns bilder länkade i dottern Kammis tråd här på Flashback. I all fall på dottern och hennes pojkvän.

Intressant ändå att Anja själv blivit utsatt för övergrepp men försvarar dotterns kille som är en dömd våldtäktsman.
Citera
2023-02-27, 21:20
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Typ nåt sådant.

Snabb googling på Cina Pödenphant, så nog verka hon va på hugget.

Oj hur desperata är män. Får jag 1500 kanske jag skulle kunna titta på en bild.
Men visst dom lär tjäna mer än kvinnorna som gjorde samma sak för Fibban mm.
Citera
2023-02-27, 22:04
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadyrov
Skämtar du? Detta är antagligen den mest rakade kategorin som finns. Hårlöst är mainstream och 100% av alla WT är rakade. Att uppträda på tex Onlyfans med hår är liksom en annan nivå, ofta är de modellerna både snyggare, har mer självdistans, mer erfarenhet och en helt annan professionalitet. Att vara hårig idag är inte att vara trashig eller ovårdad. Så radhusporren är antagligen den absolut hårlösaste porr som någonsin existerat.
Pödenphanten ser ut att ha någon dags stubb på en av sina nyare bilder, som hittas om man klickar på tidigare postad länk.
Utseendemässigt skulle hon nog ganska lätt kunna få napp på en vanlig kvarterskrog runt kvart i stängning.
Citera
2023-02-28, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Oj hur desperata är män. Får jag 1500 kanske jag skulle kunna titta på en bild.
Men visst dom lär tjäna mer än kvinnorna som gjorde samma sak för Fibban mm.

Nöden har nog ingen lag när kärleksruset vill mer
Citera
2023-02-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
I det nya fattigsverige så får man göra vad som krävs för att överleva.
Efter att staten rånat oss på våra skattepengar så är det inte mycket kvar.
Och något välfärdssystem eller skyddsnät värt namnet existerar inte längre.

Prostution, rån, inbrott, häleri och knarkförsäljning blir det naturliga steget för många.
Väl talat! Avskaffa statjäveln!
Citera
2023-02-28, 13:10
Medlem
Kadyrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Rakat är såååå boooring!

Visst är det. Och stubb är inte samma sak som hår. Jag tänker att dessa personer är de sista att avvika från normen. Vem betalar ens för det här?
Citera
2023-02-28, 13:29
Medlem
Det är dags att förbjuda prostitution för kvinnor. Det är diskriminerande och urhålkande av samhället och själen att ägna sig åt sådant där.
Citera
2023-02-28, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Har folk helt tappat greppet? Det är som att en del ser allt som sker via nätet som "på låtsas" eller "inte lika allvarligt" som om det hände irl.

Hur mycket självrespekt har man kvar om man säljer videor där man onanerar till snuskgubbar online? Bara tanken på om jag själv skulle göra något sådant gör mig illamående.
Klandra inte kvinnorna:
”Anja Rosenskjold blev redan som femåring utsatt för incest av sin morfar. Hennes första kontakt med sex blev genom övergrepp.”

Det är killarna som tittar på det där som inte fattar att det är trasiga tjejer eller bara skiter fullständigti att de är det. Det är upphetsning i alla fall för dem.

Normala tjejer vill inte att vem som helst ska kunna få njuta av ens ”material”. Aldrig i livet…
Citera
2023-02-28, 15:27
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Klandra inte kvinnorna:
”Anja Rosenskjold blev redan som femåring utsatt för incest av sin morfar. Hennes första kontakt med sex blev genom övergrepp.”

Det är killarna som tittar på det där som inte fattar att det är trasiga tjejer eller bara skiter fullständigti att de är det. Det är upphetsning i alla fall för dem.

Normala tjejer vill inte att vem som helst ska kunna få njuta av ens ”material”. Aldrig i livet…
De flesta kvinnor som blivit utsatta för övergrepp (de är många) blir aldrig sexarbetare, detsamma gäller män. Ni moralister vill låtsas att detta inte har med pengar att göra, varav ni lyfter fram övergrepp för att lura i er att övergrepp leder till sexarbete.
Citera
2023-02-28, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
De flesta kvinnor som blivit utsatta för övergrepp (de är många) blir aldrig sexarbetare, detsamma gäller män. Ni moralister vill låtsas att detta inte har med pengar att göra, varav ni lyfter fram övergrepp för att lura i er att övergrepp leder till sexarbete.
Nej tack…jag vet…

Men just att bli antastad som barn av sin morfar eller pappa. Samtidigt har de haft en annan sida också, blir säkert svårt att släppa.

Min kompis sambo kallade mig dum som inte gör business på att hålla på att filma när jag trycker upp dildos i mig och lägger upp för allmän beskådan. Han tjatade om hur mycket pengar jag kunde tjäna på det. Hur mycket äckelkänslor får jag inte av att någon jag verkligen inte vill sitter och njuter av mitt material? Hur mycket skam hade man inte behövt känna för att mitt barns mamma skulle hålla på på det sättet. Det är inte värt några pengar alls…

Han kan faktiskt sälja sina egna videos. Till bögar då, men det är väl för äckligt för honom att killar sitter och njuter av hans kropp. Fan samma sak ju.
Senast redigerad av Roxic 2023-02-28 kl. 15:39.
Citera
2023-02-28, 15:50
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Nej tack…jag vet…

Men just att bli antastad som barn av sin morfar eller pappa. Samtidigt har de haft en annan sida också, blir säkert svårt att släppa.

Min kompis sambo kallade mig dum som inte gör business på att hålla på att filma när jag trycker upp dildos i mig och lägger upp för allmän beskådan. Han tjatade om hur mycket pengar jag kunde tjäna på det. Hur mycket äckelkänslor får jag inte av att någon jag verkligen inte vill sitter och njuter av mitt material? Hur mycket skam hade man inte behövt känna för att mitt barns mamma skulle hålla på på det sättet. Det är inte värt några pengar alls…

Han kan faktiskt sälja sina egna videos. Till bögar då, men det är väl för äckligt för honom att killar sitter och njuter av hans kropp. Fan samma sak ju.
Du är fri att välja själv hur du vill tjäna pengar. Du är inte mer eller mindre normal än de som väljer att tjäna pengar på sexarbete.

Att vilja tjäna pengar och inse vikten av en god ekonomi är väldigt normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in