Citat:
Ursprungligen postat av
scrafty
De flesta kvinnor som blivit utsatta för övergrepp (de är många) blir aldrig sexarbetare, detsamma gäller män. Ni moralister vill låtsas att detta inte har med pengar att göra, varav ni lyfter fram övergrepp för att lura i er att övergrepp leder till sexarbete.
Nej tack…jag vet…
Men just att bli antastad som barn av sin morfar eller pappa. Samtidigt har de haft en annan sida också, blir säkert svårt att släppa.
Min kompis sambo kallade mig dum som inte gör business på att hålla på att filma när jag trycker upp dildos i mig och lägger upp för allmän beskådan. Han tjatade om hur mycket pengar jag kunde tjäna på det. Hur mycket äckelkänslor får jag inte av att någon jag verkligen inte vill sitter och njuter av mitt material? Hur mycket skam hade man inte behövt känna för att mitt barns mamma skulle hålla på på det sättet. Det är inte värt några pengar alls…
Han kan faktiskt sälja sina egna videos. Till bögar då, men det är väl för äckligt för honom att killar sitter och njuter av hans kropp. Fan samma sak ju.