2023-02-28, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Läste någonstans (Aftonbladet troligen) att Viktor och Eddie letar program för att göra något ihop framöver 😂😂

Försöker väl bli nya Filip & Fredrik men landar nog mer på Morgan & Ola-Conny-nivån.
2023-02-28, 09:15
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Han verkar ha gått ner en hel del ändå. Man har nog bara glömt bort hur jävla fet han var från början: https://imgur.com/a/77ieVsB Avsnitt 1 vs nu.
Hoppas han tar till sig detta nu. Kanske du kan posta honom jämförelsebilderna så han ser vad han har att göra, nämligen äta mindre och rätt?!

Jag tycker så synd om tjocka människor. Även JC och Rickard har tuggat och svalt till sig sina alltför stora kroppshyddor. Ja också Anna och Sandra hör till de för stora men där är det i än högre grad själva benstrukturen som är ett stort aber för dem.

Sebbe han kan vara hur korrekt och juste som helst men hans kroppshydda skämmer och skymmer det medan Viktor kan vara hur pantad och lömsk som helst då allt sånt överskuggas av hans sköna yttre.
2023-02-28, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Försöker väl bli nya Filip & Fredrik men landar nog mer på Morgan & Ola-Conny-nivån.
Mer nya Blondie och özkan
2023-02-28, 09:27
Medlem
Viktor måste bara va den absolut sämsta deltagaren någonsin som så otroligt oförtjänt lyckas få amuletter till höger och vänster utan att göra någonting bra. Han är den som skulle klara sig sämst där inne, och har varit det från dag 1. Totalt empatilös också.
2023-02-28, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
2023-02-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Viktor måste bara va den absolut sämsta deltagaren någonsin som så otroligt oförtjänt lyckas få amuletter till höger och vänster utan att göra någonting bra. Han är den som skulle klara sig sämst där inne, och har varit det från dag 1. Totalt empatilös också.

Han är inte empatilös. Har flera ggr sagt att han spelar hårt plus visat omtankte gentemot deltagare. Att han vinner amuletter lättvindingt får du kritisera produktionen om.
2023-02-28, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hoppas han tar till sig detta nu. Kanske du kan posta honom jämförelsebilderna så han ser vad han har att göra, nämligen äta mindre och rätt?!
Att kontakta deltagarna är inte riktigt min grej, det får Ghandi mm göra, han verkar gillar sånt.
Jag tror också att det skulle kunna vara så att Sebbe förstår sambandet mellan hans ätande och hans vikt men där är det hans genetiska arv som bestämmer mycket https://imgur.com/a/2hlniwC.
Citat:
Jag tycker så synd om tjocka människor. Även JC och Rickard har tuggat och svalt till sig sina alltför stora kroppshyddor. Ja också Anna och Sandra hör till de för stora men där är det i än högre grad själva benstrukturen som är ett stort aber för dem.

Sebbe han kan vara hur korrekt och juste som helst men hans kroppshydda skämmer och skymmer det medan Viktor kan vara hur pantad och lömsk som helst då allt sånt överskuggas av hans sköna yttre.
Visst är det synd att alla inte kan ha en kropp som Viktor utan större ansträngning. Men folk hade inte använd hans vikt emot honom om han inte skulle ha varit ett svin, samma gäller Sandra fast det är varken benstruktur eller vikt det snackas om där utan bullar på fel ställen, narcissism, själv och kvinnohat och mobbnings beteende.
Anna är precis så som en bra kvinna ska vara: Vacker och kåt Det kanske du också visste en gång i tiden?

Viktor kommer undan med mycket i vanliga livet men tittarna tycker jag inte har sparat på krutet, det har nog varit en stor chock för honom. Det är inte bara hans låga intelligens som gör att han är förvirrat utan också att han alltid fått göra som han vill i vanliga fall. En bra wake up call! Frågan är bara hur mycket han tar till sig.

Citat:
Egentligen skulle det räcka med den tummen.......Eddie fick aldrig möjligheten att offra Viktor
Viktor hann före och det är allt

Jag tror inte Eddie hade svikit Viktor för spelets skull, däremot tycker jag han förtjänade behandlingen han fick av Viktor pga hur han dumförklarade honom hela tiden. Det kanske inte rättfärdigar Viktors beteende helt, men det är iallafall en förklaring till vad som hände och varför.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-02-28 kl. 11:00.
2023-02-28, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Mer nya Blondie och özkan

Barbie & Ken!
2023-02-28, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Praise be upon him , vanligtvis brukar överläkaren ge oss en ideologisk kulram som du dreglandes får flyta i vänster sidled, och då blir du efter repetitioner just vänstervriden, bög & morsgris, men våra mannar hade infiltrerat Balder Nords långtidsboende & jag gav order om elchocker på svag ström med stark spänning som gör en till vit bakåtvänd-(k)epabärande hetero högerman
som söker pappa .
Ja jag såg dig ute på rastgården ståendes och skvallrade för läkaren, jag som trodde promenaderna på rastgården var din ensam och reflektionstid?
Jag hoppas inte jag gör pappa ledsen nu med Vänstervriden har jag alltid varit och kommer alltid förbli, förutom när jag och högern har ett gemensamt fiende såsom kärringmaffian som ofta försöker bestämma villkoren här på fb. Då kan även jag köra en "Sebbe the hutt" och spela båda sidor Men mitt hjärta sitter alltid på rätt sida av kroppen, nämligen där den ska vara = på vänstersida
Jag är inte heller en sån som blir kränkt av att höra andras åsikter utan kan tillochmed tycka det är lite roligt (om inte personen står nära mig såklart).

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Har du sätt några synliga tecken på flörtande mellan Victor & Tora?

Vår andre vice talman Aayasch Gandhi hade ju upprättat kontakt med Victor & varskott honom om denna tråd, så han är väl den ende som skulle kunna få verifierat ifrån Victor själv ifall han legat in sig hos Tora, antagligen skulle han svara inlindande & overbalt skämtsamt något som iaf bekräftar vilka öppningar han fick tillträde till, tänk på att Andreas fick enbart tillgång till Göingeflickernas oralhål

Hur ser sovrummet ut på Torpet, sov alla i samma rum?
(svårigheterna att fullborda saltlag kan vara begränsade)
Jag kommer inte ihåg vilka avsnitt det var och jag orkar inte kolla om. Men jag minns att det nämndes att JC sov själv i en annan våning än Viktor och Tora, minns inte om han sov där nere och Viktor och Tora där uppe eller om det var tvärtom. Sen är jag lite som du, jag analyserar blickar men även handlingar så som att sitta och virka för att ens knull ska få en nyckel (och jo hon visste att just Viktor skulle få den, det var sjut därför JC gav sig, han förstod vem den var virkad åt).
En annan grej jag har sett är hennes instagram och facebook som vittnar klart och tydligt att det jagas bekräftelse på alla sätt och vis från alla håll och då kan lite uppmärksamhet och några juck från denna underbara 2 meters mongo vara omöjligt att motstå.. Sen har hennes beteende på farmen bekräftat allt. Och Viktor har tidigare visat att han inte är så petig med dopphålet, utan tar allt som erbjuds, må det vara en montör med inavelständer eller en kraftig snickarbrud.
På farmen har de en mentalitet att det som händer där på kvällarna/nätterna ska inte påverka vanliga livet och därför avslöjas inget om sånt när kamerorna är på. Det var det som Christoffer fick sig en läxa om (i Statist/Cia/Karin fallet) och har förstått det lika bra dom dem andra nu, så några fler såna avslöjande av deltagarna kan vi inte hoppas på (förutom Viktors egna pik/skämt om att de har en kärleksaffär, och som man säger så ligger det lite sanning i alla skämt), därför får alla förlita sig på min sjuka hjärna och mina underbara fantasier som antagligen är rätt. Jag brukar nämligen inte ha fel om sånt förutom möjligtvis antalet hål som togs tillvara.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-02-28 kl. 11:29.
2023-02-28, 11:16
Medlem
Citat:
Jag såg honom faktisk hela vägen och förstår vad du menar. Han vann kamp efter kamp och jobbade som en galärslav. Inget bet på honom vad de än försökte med men Viktor gör det på sitt sätt och alla sätt är ju bra utom de som inte leder till pengarna i fickan.
Så vinner den late så....

Daniel är bäste vinnaren genom tiderna. Inget paktande, höll sig ifrån skitsnack och gick vinnande från kamp till kamp trots att alla gjorde sitt yttersta för att få ut honom.
2023-02-28, 12:08
Medlem
TheRockss avatar
Dagens farm:

Dagens Torp:
2023-02-28, 12:09
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Det var fan vad alla inte skall hålla på och haka upp sig på Eddies dyslexi för. Att ordet "inte" råkade trilla bort i hans brev tycker ni inte är värt att tillmäta hur stor betydelse som helst. Sådant kan faktiskt inte hända den bästa av oss.

Ta och skoja om negrer istället eller nå't...
Vi missade det, men vi ska hålla utkik framöver nu när han åkt hem, man kan tänka sig små fatala stavfel i hamburgermenyn på hans hak, åk dit med EPAN (du är nu medlem) och wallraffa åt oss
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-28 kl. 12:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in