2023-02-27, 23:34
Medlem
Viktor är retard eller spelar han bara det? Sett några fåtal avsnitt..
2023-02-27, 23:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Vi smålänningar säger kååv (korv), axlen, cyklen, bööjk (burk), men stavar det givetvis inte så!
Varför har så många så mycket emot Sebbe? I mina ögon är han bara trevlig.
Hoppas på att någon i NSS-pakten vinner, hoppas INTE på att Viktor eller Christoffer vinner. Fast dom två får gärna hålla sig kvar länge, båda är ju skitroliga!
Jag sa också kåv och böjk när jag var 1 år. Sen lärde jag mig uttala saker rätt.
2023-02-28, 00:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Psykvården hade sett mina inlägg här. Så i torsdags blev jag tvångsintagen på föreskrivna elchocker. Som tur är så blev jag helt återställd till mitt gamla jag och är nu lika sjuk i huvudet som vanligt. Däremot lyckades de jävlarna göra så att mina lösenord försvann ur mitt huvud för alltid 🙁

Men nu måste jag skriva nått om farmen så att det inte bara blir OT. Viktor svek Eddie För att han kände sig överkörd och dumförklarad av honom (se bland andra avsnitt 32 ) Men även hela Victors storbondevecka där Eddie styrde mer än Viktor "för att Viktor inte kan sånt" enligt Eddie. Dessutom stod hans extrema svartsjuka emellan Viktors och Toras flörtande.
Till er som tror Tora är rädd och äcklad av Viktors "anakonda" kan jag bara säga att hon fick smaka på den i alla sina hål redan på torpet och var så nöjd att hon bestämde sig för att bli hans egna lilla piga.

P:S Medans elchockara pågick var jag borta i en annan värld där jag fick se ett program som hette "Farmen 2023 - Flashback Forum (bakom kulisserna)" vilket var roligare än själva farmen https://imgur.com/a/3FdZlBn . Jag hoppas verkligen Strix noterar detta.
Har du sätt några synliga tecken på flörtande mellan Victor & Tora?

Vår andre vice talman Aayasch Gandhi hade ju upprättat kontakt med Victor & varskott honom om denna tråd, så han är väl den ende som skulle kunna få verifierat ifrån Victor själv ifall han legat in sig hos Tora, antagligen skulle han svara inlindande & overbalt skämtsamt något som iaf bekräftar vilka öppningar han fick tillträde till, tänk på att Andreas fick enbart tillgång till Göingeflickernas oralhål

Hur ser sovrummet ut på Torpet, sov alla i samma rum?
(svårigheterna att fullborda saltlag kan vara begränsade)

Anna har legat lågt med att ögonknulla Victor förra veckan, men nu har hon givit sig själv elchocker
https://imgbox.com/ylIFx5vs
https://imgbox.com/nitM7vC9
https://imgbox.com/NkbMjZa6
Allt Victor behöver påstå är 'varför retas du med mig' och hennes primalaste delar av hjärnan
svarar direkt helt frånkopplat från neocortex

Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Black lives matter-Asa klickade bra med Tora, men inte direkt settde snacka om taktik heller.
Berätta mer, var har hon gafflat om BLM?

Asa är inget träffsäkert smeknamn på Asiatou förövrigt, man tänker så in i norden på Åsa bara
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-28 kl. 01:03.
2023-02-28, 03:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Har du sätt några synliga tecken på flörtande mellan Victor & Tora?

Vår andre vice talman Aayasch Gandhi hade ju upprättat kontakt med Victor & varskott honom om denna tråd, så han är väl den ende som skulle kunna få verifierat ifrån Victor själv ifall han legat in sig hos Tora, antagligen skulle han svara inlindande & overbalt skämtsamt något som iaf bekräftar vilka öppningar han fick tillträde till, tänk på att Andreas fick enbart tillgång till Göingeflickernas oralhål

Hur ser sovrummet ut på Torpet, sov alla i samma rum?
(svårigheterna att fullborda saltlag kan vara begränsade)

Anna har legat lågt med att ögonknulla Victor förra veckan, men nu har hon givit sig själv elchocker
https://imgbox.com/ylIFx5vs
https://imgbox.com/nitM7vC9
https://imgbox.com/NkbMjZa6
Allt Victor behöver påstå är 'varför retas du med mig' och hennes primalaste delar av hjärnan
svarar direkt helt frånkopplat från neocortex

Berätta mer, var har hon gafflat om BLM?

Asa är inget träffsäkert smeknamn på Asiatou förövrigt, man tänker så in i norden på Åsa bara
Har du inte fått order om att gå och lägga dig än?
2023-02-28, 04:35
Medlem
Det var fan vad alla inte skall hålla på och haka upp sig på Eddies dyslexi för. Att ordet "inte" råkade trilla bort i hans brev tycker ni inte är värt att tillmäta hur stor betydelse som helst. Sådant kan faktiskt inte hända den bästa av oss.

Ta och skoja om negrer istället eller nå't...
2023-02-28, 04:52
Medlem
Cofis avatar
Har Wincent några fler typiska uttryck och uttal?
"De ä klart ni ä go'känna"
"Förståsch"
"Ienkligen"
2023-02-28, 06:33
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Synd att inte Sandra får möta den vidirga Victor i en kamp. Hade gärna velat se henne dansa runt med benranglet i säcken. Minns inte vad det är för fler grenar då det endast bestått av husförhör hitills.

Och då hoppas jag Viktor spöar sandra ö. Vidrigare människa än henne finns inte. Skryter och tror hon är rolig. Av med huvudet på horan. Viktor ftw.
2023-02-28, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Tyvärr ser redan att vi kommer bjudas denne Vicktor i tid och otid som underhållning på olika program. Vissa ha udda syn på underhållning
Får starka Robinsson Robban vibbar i honom.
Är man tydlig nolla och motsatsen till underhållning samt underbegåvad då har TV folket detta som bevis att honom ska vi ha.
Eller hur, det är väl planen 😇

Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Jag tror precis som du. I år är de tillsagda, eller åtminstone pushade lite åt olika håll, för att spela olika roller eller att förstärka drag de har. Sebbe sa ju också något sådant i första avsnittet som skulle kunna tolkas så, ungefär att han skulle vara den trevlige och snälle killen under tiden på farmen.

Förmodligen var Farmen så tråkig förra säsongen att de vill få lite fart på programmet.

Har också för mig att Andreas sa att han var skådespelare och skulle spela en roll, lutar åt samma håll där, frågan är om han ens blev arg på Christoffer på riktigt, eller om det bara var riktigt bra TV.

Du har helt rätt. Bra utvecklat 👏 Christoffer har verkligen bytt personlighet allt eftersom avsnitten sänds. Från att ha varit tyken, retsticka etc till nu lugn trevlig analyserande kille 🙏
2023-02-28, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Bra jobbat! Skönt med folk som ställer saker och ting till rätta!👍

Ja nu har han ju världens chans att fortsätta på inslaget spår.
2023-02-28, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Tyvärr ser redan att vi kommer bjudas denne Vicktor i tid och otid som underhållning på olika program. Vissa ha udda syn på underhållning
Får starka Robinsson Robban vibbar i honom.
Är man tydlig nolla och motsatsen till underhållning samt underbegåvad då har TV folket detta som bevis att honom ska vi ha.
Eller hur, det är väl planen 😇

Läste någonstans (Aftonbladet troligen) att Viktor och Eddie letar program för att göra något ihop framöver 😂😂
2023-02-28, 07:26
Medlem
2023-02-28, 08:26
Medlem
Hahaha, kaoset just nu är ett faktum!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här