Citat:
Ursprungligen postat av
thisisnotniceatall
Nyligen hemkommen från Artemis. Hade 3 lyckade sessioner och 1 sisådär session (med "shark" bruden Raissa som jag känner sen innan). Jag valde alla tjejer och att gå med Raissa var mitt val men tveksamt om jag kommer välja henne igen. Hon har alltid varit trevlig (då jag är stammis på Artemis) men stressade mig denna gång när jag inte kunde komma.
Hursomhelst, planerar en ny resa till Frankfurt denna gång. Tänker åka runt mitten av maj och testa Mainhattan och Sharks. Min fråga är då hur ser det ut på dessa klubbar på tisdag/onsdagar?
Såsom jag ser på Mainhattans hemsida har de "gratis filetsteak" på tisdag/onsdag. Vilket är riktigt nice.
Men undrar mer om utbudet på Mainhattan och Sharks tidigt på veckan en tisdag/onsdag? Tomt på brudar eller?
Hej
Om du vill gå på besök tidigt på dagen så undvik Mainhattan, dit kan du gå efter kl 1900 då som först kommer det en del brudar, och det är en väldigt mysig klubb, där vänligheten lyser igenom nästan överallt
Däremot om du vill pippa tidigt så är Shark att föreslå, alltid många brudar från 1300 tiden.
Något dyrare klubb, men va fan, smakar det så kostar det.
Ha så kul.