Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Nej, jag märker att du inte förstår. Menar du på fullt allvar att du tycker det är spännande att se om dom får belöning eller ej? Märker du inte av hur illa dom sköter samtliga uppdrag och hur mycket slarv och fel som det bestått av? Eddie gjorde inte ens ett handtag utan stod med händerna i fickorna och svamlade. Hade jag haft ett företag med såna personer skulle dom fått sparken första veckan. Även när dom inte gett djuren vatten så fick dom Wincents beröm och tyckte dom skulle få en massa sprit att dricka själva.
Klarar man uppdragen så klarar man uppdragen, hur det än gått till. Wincent anmärker på slarvet men är det mesta välgjort och/eller funktionellt så är det godkänt. Vilka som latar sig respektive jobbar, och hur de ska få rutin på att djuren ska skötas väl är något de får reda ut mellan varandra. Uppdragen kontrolleras en gång per vecka och anses det vara övervägande positivt så leder det till belöning. Så har det alltid varit och jag har inte uppfattat någon veckas bedömning som orättvis, så jag håller inte med dig där.