2023-02-27, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J1m3n
Alltså, man hade ju firat om Victor dog en plågsam död.

Den här kommentaren är spännande. Du har varit registrerad medlem sedan 2013 och inte förrän Viktor medverkar i Farmen tio år senare bestämmer du dig för att skriva din första kommentar. En kommentar som går ut på att du vill ta livet av någon.

Välkommen in!
2023-02-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja det hoppas jag. Snubben verkar ju helt blåst om han inte spelar. Men talar man om för svenska folket hur tjusig man är och att alla inklusive Anna Brolin faller som käglor så blir man spyfärdig. Jag blev verkligen provocerad och funderade om karln ens har en vän. Skulle inte stå ut med en sådan person i min närhet.

Om han spelar så gör han inte det smart. Han sätter en stämpel på sig själv som kan bli lurig att tvätta bort....
Det finns ett liv efter farmen också...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-27 kl. 20:50.
2023-02-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Den här kommentaren är spännande. Du har varit registrerad medlem sedan 2013 och inte förrän Viktor medverkar i Farmen tio år senare bestämmer du dig för att skriva din första kommentar. En kommentar som går ut på att du vill ta livet av någon.

Välkommen in!

Haha tack, jag brukar inte se farmen, men en bekant är med i år, så kände att jag ville se de
2023-02-27, 20:52
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Vad bra för dig. Då har du ju haft det toppen och njutit av spänningen. Antar att du gråter och hulkar då dom läser upp sin brev också?
Nej, säsongen har inte varit speciellt spännande. De senaste säsongerna har oftast varit stendöda. Men det är knappast Wincents fel så förstår inte vad det har med saken att göra.
2023-02-27, 21:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Nej, säsongen har inte varit speciellt spännande. De senaste säsongerna har oftast varit stendöda. Men det är knappast Wincents fel så förstår inte vad det har med saken att göra.
Nej, jag märker att du inte förstår. Menar du på fullt allvar att du tycker det är spännande att se om dom får belöning eller ej? Märker du inte av hur illa dom sköter samtliga uppdrag och hur mycket slarv och fel som det bestått av? Eddie gjorde inte ens ett handtag utan stod med händerna i fickorna och svamlade. Hade jag haft ett företag med såna personer skulle dom fått sparken första veckan. Även när dom inte gett djuren vatten så fick dom Wincents beröm och tyckte dom skulle få en massa sprit att dricka själva.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-27 kl. 21:05.
2023-02-27, 21:03
Medlem
Citat:
Nu är det förstås ett spel och Artin blev lurad, men ändå pinsamt av Eddie att skriva ”jag är en man av mitt ord” och sen gå rakt emot det man skakat hand på. Trodde Eddie hade mer heder än så i kroppen. Där förlorade han en del respekt.

Kul initiativ av Viktor att hitta på uppdrag. Minns en säsong för säkert tio år sedan där en deltagare fick tälja ett hundratal grillpinnar och en annan fick räkna varje gång korna gick ut eller in från vindskyddet.

Men narcissisten förnekar sig inte. Han tror han är så jävla smart och speciell för att alla tror på vad han säger, men han fattar inte att de hade trott på det vem som än var storbonde. Blir man tillsagd av den vars ord är lag att Wincent gett direktiv så tror man på det för sitt eget bästa. Och att skriva en dikt eller sång är ett uppdrag som hade kunnat förekomma, det är inte direkt absurt som de uppdrag jag tidigare nämnde.

Och nej Viktor, jag tror inte att Wincent litar på dig mer än de andra, snarare mindre då du inte ens kan med simpel matematik, tjafsar emot och ställer rekordmånga följdfrågor.
Men fattar ni inte att det är ett spel för oss TV-tittare. Tror absolut Viktor antagit utmaningen att spela på sitt utseende och göra ”spektakulära” uttalande för att det ska bli bra TV. Han har glimten i ögat och lite full i fan. Jag hejar på honom 🤣😝
2023-02-27, 21:13
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Nej, jag märker att du inte förstår. Menar du på fullt allvar att du tycker det är spännande att se om dom får belöning eller ej? Märker du inte av hur illa dom sköter samtliga uppdrag och hur mycket slarv och fel som det bestått av? Eddie gjorde inte ens ett handtag utan stod med händerna i fickorna och svamlade. Hade jag haft ett företag med såna personer skulle dom fått sparken första veckan. Även när dom inte gett djuren vatten så fick dom Wincents beröm och tyckte dom skulle få en massa sprit att dricka själva.
Klarar man uppdragen så klarar man uppdragen, hur det än gått till. Wincent anmärker på slarvet men är det mesta välgjort och/eller funktionellt så är det godkänt. Vilka som latar sig respektive jobbar, och hur de ska få rutin på att djuren ska skötas väl är något de får reda ut mellan varandra. Uppdragen kontrolleras en gång per vecka och anses det vara övervägande positivt så leder det till belöning. Så har det alltid varit och jag har inte uppfattat någon veckas bedömning som orättvis, så jag håller inte med dig där.
2023-02-27, 21:25
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Ovärdigare är svårt att finna.
Ur ditt men inte hans perspektiv. Han gör ju bara vad han förmår. Vi var väl överens om att det inte finns några moraliska regler då det är ett spel på lika villkor. Ja vad det beträffar val, kamper och arbete. Det gäller för alla....eller hur? Var och en blir salig på sin fason och sin fräschör.
2023-02-27, 21:25
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
Men fattar ni inte att det är ett spel för oss TV-tittare. Tror absolut Viktor antagit utmaningen att spela på sitt utseende och göra ”spektakulära” uttalande för att det ska bli bra TV. Han har glimten i ögat och lite full i fan. Jag hejar på honom 🤣😝
Ja det gör han, exempel när Cia kom in på Farmen: Viktor hällde en hink med vatten på sig, men Cia genomskådade honom snabbt haha. Det sistnämnda håller jag ej med om, vill att Viktor åker ut.
2023-02-27, 21:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Klarar man uppdragen så klarar man uppdragen, hur det än gått till. Wincent anmärker på slarvet men är det mesta välgjort och/eller funktionellt så är det godkänt. Vilka som latar sig respektive jobbar, och hur de ska få rutin på att djuren ska skötas väl är något de får reda ut mellan varandra. Uppdragen kontrolleras en gång per vecka och anses det vara övervägande positivt så leder det till belöning. Så har det alltid varit och jag har inte uppfattat någon veckas bedömning som orättvis, så jag håller inte med dig där.
Jag är glad för din skull att du är nöjd och har en spännande tillvaro. Har själv tyvärr ingen behållning av detta upplägg och får inte ut så mycket av fyllots belöningar. Om du tittar på den norska Farmen någon gång så kanske du förstår bättre vad som menas. Jag vet precis vad gubbhelvetet kommer att säga varenda gång och har haft rätt hitills. Han är inte nöjd -men det är klart att ni ska ha en belöning.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-27 kl. 21:31.
2023-02-27, 21:29
Medlem
Scapulas avatar
Nu börjar man tröttna på att produktionen släpper ut djuren för att det ska hända något i avsnitten. Helvete så uppenbart det är och ändå blir det tråkigt att titta på. Tre gånger på en vecka (med rasade staket dessutom) och inte en enda gång innan dess. Lika bra att de är ärliga från början och säger att "när som helst kan vad som helst hända när produktionen blandar sig i" men de ska låtsas som att det är en genuin farm-upplevelse.
2023-02-27, 21:35
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J1m3n
Haha tack, jag brukar inte se farmen, men en bekant är med i år, så kände att jag ville se de
Vem av dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in