2023-02-27, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Företaget Newbie som är konstiga då som ens tillverkar tvådelad bikini till bebisar under 10 år.. är väll lättare o bekvämare med baddräkt.
De hade ju inte tillverkat det om efterfrågan saknats
Citera
2023-02-27, 16:41
Medlem
Undrar hur linnsan skulle klara av om Simon skaffade sig ett riktigt jobb. Att ha 40 timmar i veckan och komma hem sent och gå tidigt på morgonen.
Nu lallar han runt på nån ”utbildning” och slutar tidigt.
Käftsmällen att bli mer själv med tre barn som kommer är hon nog inte beredd på 🤪
Citera
2023-02-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Undrar hur linnsan skulle klara av om Simon skaffade sig ett riktigt jobb. Att ha 40 timmar i veckan och komma hem sent och gå tidigt på morgonen.
Nu lallar han runt på nån ”utbildning” och slutar tidigt.
Käftsmällen att bli mer själv med tre barn som kommer är hon nog inte beredd på 🤪
Tror inte det blir så stor skillnad. Linn gör nog redan det mesta, och barnen lär ju vara på förskolan under Simons eventuella arbetstider.
Citera
2023-02-27, 20:47
Medlem
Det enda jag kan tänka på i hennes senaste samarbetsvideo som jag inte ens vet vad den handlade om är hur många gånger hon blinkar och grymtar med näsan
Citera
2023-02-27, 21:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Det enda jag kan tänka på i hennes senaste samarbetsvideo som jag inte ens vet vad den handlade om är hur många gånger hon blinkar och grymtar med näsan

Det var ett djävulskt tjattrande, orkade inte många sekunder och ögonen verkar leva ett eget liv
Citera
2023-02-28, 09:13
Medlem
Är det någon som har kollat in pengapeppen? Kostar det liksom? Tänker att det finns flera sätt som man kan lära barn om pengar som inte kostar. Älskar också frågan: känner du av inflationen? Som att någon skulle missat det.
Citera
2023-02-28, 09:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Är det någon som har kollat in pengapeppen? Kostar det liksom? Tänker att det finns flera sätt som man kan lära barn om pengar som inte kostar. Älskar också frågan: känner du av inflationen? Som att någon skulle missat det.

Sen att hon måste visa sig duktig och berätta att 'de" minsann tycker att det är viktigt att ge varje barn egentid med dem som föräldrar...

Tänker som dig där, nu vet inte jag heller om det kostar men tror inte det. Fast vill man prata pengar med sina barn är det väl bara att göra det. Linn var så duktig och pedagogisk och förklarade för t om jämförspriser och hon såg verkligen hur t tog in informationen. Inte för att vara sådan men med tanke på hur mycket Linn konsumerar så är det nog hon som behöver pengapeppen mest
Citera
2023-02-28, 11:43
Medlem
Linn skriver: ”blev ingen paprika idag” med en bild på ett 2-pack ekologiska paprikor för 60 kr. Men senare lägger hon ut en bild på när hon äter vindruvor. Om vi nu utgår från att hon köpt ekologiska vindruvor så ligger en förpackning för 59,95 på det ica som hon inte handlade paprika på. Tror ju barnen hade fått mer nytta av paprikan. Men vi prioriterar väl olika
Citera
2023-02-28, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Som att Linn skulle förstå begreppet inflation.
Citera
2023-02-28, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Linn skriver: ”blev ingen paprika idag” med en bild på ett 2-pack ekologiska paprikor för 60 kr. Men senare lägger hon ut en bild på när hon äter vindruvor. Om vi nu utgår från att hon köpt ekologiska vindruvor så ligger en förpackning för 59,95 på det ica som hon inte handlade paprika på. Tror ju barnen hade fått mer nytta av paprikan. Men vi prioriterar väl olika
Jag tror hon läste på skylten och trodde paprikorna kostade 60kr/st och inte per förpackning.
Citera
2023-02-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Som att Linn skulle förstå begreppet inflation.
Naturligtvis förstår inte begreppet inflation för i sådana fall hade hon pratat om den höga inflationen och inte ”inflationstider” eftersom varje år är ”inflationstider”
Citera
2023-02-28, 17:35
Medlem
Kattihatt07s avatar
Linn bytar ju bil nästan lika ofta som hon bytar partner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in