Citat:
Ursprungligen postat av
thebyebyeman
Förstår inte hur ni kan knapra någon form av benzo om det så är klonazepam, alpra eller dia utan att folk i er närhet märker det, förstår om ni får det på recept att folk vet om att ni tar det och är okej med det men er andra som köper det svart och inte berättar förstår jag mig inte på. Syns så extremt tydligt i ögonen att det knaprats benzo dom får ett helt annat utseende än vanligt ser i princip ihåliga/tomma/trötta ut och tappar sin gnista helt och hållet.
När jag fick mina Xanor, 6 mg, en ganska hög dos, så blev det samtal mellan mina chefer och sjukvården, där läkaren upplyste cheferna det här att reaktionsförmågan kan bli nedsatt, att man inte ska köra bil eller använda farliga maskiner. Mitt jobb innebar både farliga maskiner och truckkörning, så vi kom överens, med min vetskap, att min närmaste chef skulle hålla lite koll så jag inte fumlade med truckarna eller maskinerna, men det var aldrig nån incident o han sa att han inte märkte något.
Däremot var jag på en dejt ungefär i den vevan, o var så nervös att jag tryckte i mig dubbel eller trippel dos Xanor, satt o sluddrade höll på somna under dejten...

Behöver jag tillägga att hon inte ville ses mer...?
Bytte sen till 4 mg Iktorivil, o var ganska trött under de 17 åren jag tog dem, men märkte inte det själv. Sov alltid till 10:30 o sånt. Har nu gått ner till 1,5 mg o vaknar alltid pigg o utvilad mellan 04:00 o 05:00, men det beror nog på flera andra saker också. Men tar jag 4 mg idag, så däckar jag av det.
Försöker dra ner ytterligare, men det är inte ångest eller abstinens som hindrar det, jag blir bara så rastlös efter ett tag... Inte särskilt obehagligt, men irriterande.