2023-02-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Hon kunde ju iallafall tagit på B torra kläder, obehagligt för B att vara blöt på hela bröstet och särskilt fint är det inte heller, ser ofräscht ut...kan hon inte ha en liten haklapp på henne?
Kanske inte är så prinsessigt med haklapp
Citera
2023-02-26, 18:04
Avslutad
Barnen hade tur som fick en sån snäll styvpappa som Simon. Han är verkligen en golden retriever.
Citera
2023-02-26, 18:32
Medlem
Asså varför åka på spa med barn när det finns badhus?
Dom som åker på spa vill ha lugn och ro (själva grejen med spa lixom) och hur kul kan barnen haft i tråkiga pooler? dom vill väll ha lite rutschkanor och grejer.
Citera
2023-02-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Dom som åker på spa vill ha lugn och ro (själva grejen med spa lixom) och hur kul kan barnen haft i tråkiga pooler? dom vill väll ha lite rutschkanor och grejer.

Det kommer nog snart ett samarbete där lokabrunn vill locka till sig barnfamiljer på söndagseftermiddagar när deras dyrt betalande gäster beger sig hemåt.
En gissning bara 🙃
Citera
2023-02-26, 19:23
Medlem
Ja varför spa med tre småbarn??
Citera
2023-02-26, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627

Ja det är inte klokt!🤣🤣
Linn la upp här om dagen i samband med sin frågestund att hon vill iväg på spa som egentid utan barn. 2 dagar senare..detta.. med barnen! Samarbete direkt oj oj
Citera
2023-02-26, 22:24
Medlem
Jag förstår inte riktigt varför så små barn ska ha bikini.
Citera
2023-02-27, 00:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake

Alla tre har likadana bikinis också.

Sen fattar inte jag heller varför man tar med ungar till ett spa, inte som att de kan bada och leka där. Hade jag betalt dyra pengar för att spendera min en ledig söndag på spa hade jag blivit tokig om tre ungar var där och plaskade runt
Citera
2023-02-27, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Alla tre har likadana bikinis också.

Sen fattar inte jag heller varför man tar med ungar till ett spa, inte som att de kan bada och leka där. Hade jag betalt dyra pengar för att spendera min en ledig söndag på spa hade jag blivit tokig om tre ungar var där och plaskade runt
Håller med hundra procent. Dock har loka brunn "barntimmar" på söndag förmiddagar där barn under typ 16 år för vara i spaet. Men håller med om att det inte är så kul när man ska spaa och det är barn som leker, skriker och plaskar.
Citera
2023-02-27, 06:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Håller med hundra procent. Dock har loka brunn "barntimmar" på söndag förmiddagar där barn under typ 16 år för vara i spaet. Men håller med om att det inte är så kul när man ska spaa och det är barn som leker, skriker och plaskar.

Aha då är jag med, är ju bara för andra att hålla sig undan då. Fast man kan ju undra över syftet? Barn lär ju inte uppskatta spa så himla mycket och Linn skrev ju att det var något "de" dvs hon ville göra under egentid...Så varför dra med ungar på spa när de uppenbarligen hade möjlighet till barnvakt under dagen. Jag hade dragit till något barnfritt spa eller på eftermiddagen till loka brunn
Citera
2023-02-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake

Nä, de har ju inga tuttar..

Det är ju som att Linn skulle använda cykelhjälm.
Citera
2023-02-27, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Nä, de har ju inga tuttar..

Det är ju som att Linn skulle använda cykelhjälm.

Företaget Newbie som är konstiga då som ens tillverkar tvådelad bikini till bebisar under 10 år.. är väll lättare o bekvämare med baddräkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in