2023-03-26, 20:10
  #9949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Kan dom ha varit på fotografering idag tro? Gissar att det kommer upp en bild på lyckliga familjen i flödet under helgen

Det var inte på hela familjen.. men fotografbilden kom innan helgens slut! Ser ut som hon har klänningen på sig hon visade i story häromdagen som hon sa hon kunde tänka sig gifta sig i. Tror hon tänker mer på att vilja gifta sig än vad hon säger själv i tex frågestunder
Citera
2023-03-26, 21:03
  #9950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det var inte på hela familjen.. men fotografbilden kom innan helgens slut! Ser ut som hon har klänningen på sig hon visade i story häromdagen som hon sa hon kunde tänka sig gifta sig i. Tror hon tänker mer på att vilja gifta sig än vad hon säger själv i tex frågestunder
Bilden på T och Linn var faktiskt ganska fin. Och herregud vad T är lik Marcus, verkligen en kopia av honom!
Citera
2023-03-26, 21:20
  #9951
Medlem
Är det inte väldigt konstigt att Simon och Belle inte är med på påskfirandet? Kan det vara så att det faktiskt är slut?
Citera
2023-03-26, 21:23
  #9952
Medlem
Nu fick jag ont i magen... skrev meddelande till papporna och frågade vad de tyckte om att L exponerar deras barn på nätet, med tanke på senaste pussbilden. Det är tydligt att de är emot all form av offentlig exponering av barnen men det skiter L fullständigt i och de kämpar i motvind för att få henne att sluta lägga ut bilder... det måste vara fruktansvärt som förälder att ha så lite att säga till om när det rör ens eget barn..
Citera
2023-03-26, 21:28
  #9953
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Är det inte väldigt konstigt att Simon och Belle inte är med på påskfirandet? Kan det vara så att det faktiskt är slut?


Simon har jour på snickeriet.
Citera
2023-03-26, 21:38
  #9954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Simon har jour på snickeriet.
???? Jour? På vilket snickeri? Han har ju inte ens ett jobb, utan går på någon typ av komvux.
Citera
2023-03-26, 21:42
  #9955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nu fick jag ont i magen... skrev meddelande till papporna och frågade vad de tyckte om att L exponerar deras barn på nätet, med tanke på senaste pussbilden. Det är tydligt att de är emot all form av offentlig exponering av barnen men det skiter L fullständigt i och de kämpar i motvind för att få henne att sluta lägga ut bilder... det måste vara fruktansvärt som förälder att ha så lite att säga till om när det rör ens eget barn..
Det måste ju kännas extra jobbigt att se sitt eget barn pussa någon annan random unge som man inte har någon koppling alls till. Hade det varit riktiga syskon hade det ju åtminstone varit lite lättare som förälder att acceptera, även om det förstås också hade varit fel.
Citera
2023-03-26, 21:43
  #9956
Medlem
Jag tror att det var tänkt som ironi.
Nej men något är off eller? Lär komma en heeeeeelt logisk förklaring snart
Citera
2023-03-26, 21:58
  #9957
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
???? Jour? På vilket snickeri? Han har ju inte ens ett jobb, utan går på någon typ av komvux.

Försökte skoja till det lite såhär på söndagskvällen. Tror han hoppat utbildningen förövrigt.
Citera
2023-03-26, 22:37
  #9958
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Simon har jour på snickeriet.

Du är go du hahahahahh
Citera
2023-03-26, 22:39
  #9959
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nu fick jag ont i magen... skrev meddelande till papporna och frågade vad de tyckte om att L exponerar deras barn på nätet, med tanke på senaste pussbilden. Det är tydligt att de är emot all form av offentlig exponering av barnen men det skiter L fullständigt i och de kämpar i motvind för att få henne att sluta lägga ut bilder... det måste vara fruktansvärt som förälder att ha så lite att säga till om när det rör ens eget barn..

Fick du svar alltså? Imponerande!
Förskräckligt. Dumma farsor som valde att ha ihop det med denna kossa från början ens.
Citera
2023-03-26, 22:45
  #9960
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Försökte skoja till det lite såhär på söndagskvällen. Tror han hoppat utbildningen förövrigt.

Det är lite därför jag ifrågasätter Linn när de skriver att de nästan aldrig ses numera. Båda går hemma hela dagarna, t är hos Marcus varanann vecka och barnen lägger sig hyfsat tidigt. Tror Linns snack om att Belle "aldrig" sover är brutalt överdrivet, hon vill få det till att det är jobbigt och har gjort Belle extremt mammig eftersom Linn vill ha ständig kontroll och ha barnen som små bebisar beroende av henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in