Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Ja men utredningen kom fram till att det var jäv. Inte att det var synd om Staaf.
De anhöriga kan ju i princip stämma Linda Staff för förtal (av avliden), om det finns tillräckliga
detaljer om detta.
Linda Staaf lär klampa i klaveret igen, det osar Mona Sahlin lång väg runt
henne.
"Ta förskott i kassan" hette det visst
En riktig bitch som skulle kunna ta Linda Staaf i försvar vore förstås Gudrun af Schyman,
då tror jag inte MSM vågar klampa på.
Av någon bisarr anledning vågar MSM inte ifrågasätta Schyman.
Och har aldrig gjort heller.
Till exempel hennes (omfattande) svindel med kreditkortet hon fått av Riksdagen.
Men tydligen ideligen använt det för allt möjligt.
Vänsterpartisterna påstår att de lägger en del av sin lön i partikassan, men jag tvivlar på att
detta kan stämma längre.
Det kanske fungerade på 1970-talet då hyrorna inte var så blodiga ändå.
Idag ställer jag mig tveksam till detta.
Fast man undrar om hur jävig Mats Löving egentligen var ?
Kom de bägge, alltså Linda och Mats överens med varandra om att förneka ett intimt umgänge
just för att "stämma i bäcken", och förhindra vidare spekulationer ?
Dvs ett sk "Bill Clinton"-citat.
Alltså en "taktisk fint" ?
Det fungerade ju tillfälligt för Clinton.
MSM höll sig lugna åtminstone några dagar.
Angående jävigheten så måste det väl ha varit så att fler varit inblandade i tillsättningen av Linda Staaf. Alltså så kan Mats Löving inte ensam varit att skylla på ?
Och fanns det några indikationer på att Staaf varit uppenbart oskicklig ?
Och hade skadat polisens arbete på något sätt ?
Det finns ju andra polisdistrikt där gifta par jobbar tillsammans,
kanske inte ute på fältet.
Men inom samma rotel så att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pannkakslagg
Är det ingen som undrar om drevet mot ML kan ha ett visst samband med hans famösa uttalande om släktbaserade kriminella nätverk? Detta har sannolikt upprört många figurer med västerlutning. Har ett sådant påstående varit en komponent i förföljelsen och målsättningen att bringa honom på fall?
Sorgligt, för just detta uttalande om importerad klankriminalitet av mig hopp om att det finns folk därute i poliskåren som ser problemen och rakryggat kan stå för åsikten.
Det är ju självklart att polisen känner till detta genom hela befälsstrukturen,,
Den enda som jag skulle kunna tänka mig att trycka på dessa knappar vore Leif GW Persson.
Jag inbillar mig att han blivit för försoffad och kan inte tänka klart längre, utan reagerar med
den gravt alkoholiserade reptilhjärnan som en gråsosse gör:
- Att rädda utopin om "mångkulturen" till varje pris ?
Jag tror dock inte att Leif GW är alkoholiserad utan att det är andra hälsoproblem han har
fått tyvärr.
Till exempel diabetes II som är svår att reglera, plus kraftig övervikt.
Det roliga med hon är det skrockande skrattet som när han snackade om "rånbögmord".
Eller hur det nu lät ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pannkakslagg
Sorgligt, för just detta uttalande om importerad klankriminalitet av mig hopp om att det finns folk därute i poliskåren som ser problemen och rakryggat kan stå för åsikten.
Asgamarna och hyenorna på MSM kan säkert ta detta som intäkt för att totalkvadda polisens ledningsstruktur.
Fastän en välfungerande polis/säkerhetsstruktur behövs som bäst just nu, när allt möjligt händer dels inne i landet, dels i Ryssland/Ukraina.
MSM har ju ideligen visat att de knappast har Sveriges bästa för ögonen,
utan vrider perspektivet precis som de vill. Att alltid hitta offerperspektivet,
men ibland skiter de högaktningsfullt i offren ändå.
Samtidigt så visar MSM sin allra sämsta sida med att gräva i detta och nu står de själva med skammen och med bromsspår i underkläderna som med Metoo ?
Som de aldrig kommer att erkänna, se tex
jubelåsnan Åsa Linderborg/Benny Fredriksson...
Helt jävla huvudlöst, feminazisterna har bara råkat kapa huvudet på sig själva, typ...
Annat hade det varit om det varit ett
bögpar på NOA då hade det varit gullegull från MSM
för hela slanten ?
Och inga säkerhetsproblem alls, de kunde få leka hur mycket de ville med batongerna på arbetstid, utan att MSM skulle lägga sig i