2023-02-26, 22:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks

Flera spoilers tidigare idag handlar om vem som blir storbonde nästa vecka & om vem som blir förstekämpe.
Jaså, men jag vill bara inte missa några potentiella buskis poster
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-26 kl. 22:53.
2023-02-26, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Asi är nog bara blyg

Ironi?

Det tror jag inte. Hon har inte varit blyg tidigare under säsongen. Hon har blivit förorättad om hon inte kommer tillräckligt mycket i centrum, eller när det inte är hon som får bestämma över de andra.

Hon är urtypen för någon som inte vill leka på andras villkor. Dålig samarbetsförmåga.
2023-02-26, 22:53
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Väljs kunskap ska man väll få kunskap och inte bygga en hink. Dålig klippning på de också, artin säger att han ger upp och de visas att hans hink inte är ihopsatt, Eddie bankar i botten, helt plötsligt är Eddies hink i bitar och artin börjar fylla sin hink med vatten🤷🏼‍♀️

Jag tror Eddie ville hem till sina hamburgare, uppgjord läggmatch. Han har redan fått 'gratis reklam' för sitt burgarhak värt bra mycket mer än vinstsumman. Håller med om att bygga en hink inte är kunskap.
2023-02-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Tror mer på att hon vill vara ensam om uppmärksamheten. Hon kan ju prata på när hon sitter ensam framför kameran.

Men det är väl ändå skillnad att prata med en kamera och att prata med dom andra?! Har inte sett henne prata alls typ. Och på festen sa hon inget och skrattade inte heller ☹️
2023-02-26, 22:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Men det är väl ändå skillnad att prata med en kamera och att prata med dom andra?! Har inte sett henne prata alls typ. Och på festen sa hon inget och skrattade inte heller ☹️
Var precis det hon gjorde efter ett tag, kolla igen är mitt tips
2023-02-26, 23:00
Medlem
Citat:

Just så. Hon vill hellre sitta och prata med sig själv och slippa tävla med andra om uppmärksamheten på en fest.
2023-02-26, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Blev nyfiken och gick in på Wincents insta.. Helvete vad han är nöjd över sin gårdssnaps, det är förfan nästan varannan inlägg som handlar om den

Skiter fullständigt i Wincent och hans snaps. Har alltid stört mig på hans töntiga uppsyn och helfejkade auktoritet. Ett riktigt punchable face har han på köpet och jag skulle inte kunna motstå att örfila upp honom om han sa så mkt som BU åt mitt håll. Var 100% säker på att karlfan var råhomo fram till det avsnittet där farmarna skulle anordna hans bröllop.
2023-02-26, 23:28
Moderator
Dr Kings avatar
Håll er till ämnet i denna tråd som är Farmen och dess deltagare. Ämnet är inte andra användare i tråden.

/Moderator
2023-02-26, 23:31
Medlem
Zingo2s avatar
Artin är min hjälte. Stort att ge Eddie chansen i kunskap!👍
2023-02-26, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Just så. Hon vill hellre sitta och prata med sig själv och slippa tävla med andra om uppmärksamheten på en fest.

Hon har inga social skills alls. Åtminstone inte i det här sammanhanget. Hon verkar hata varenda en av de medtävlande.
2023-02-26, 23:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Väljs kunskap ska man väll få kunskap och inte bygga en hink. Dålig klippning på de också, artin säger att han ger upp och de visas att hans hink inte är ihopsatt, Eddie bankar i botten, helt plötsligt är Eddies hink i bitar och artin börjar fylla sin hink med vatten🤷🏼‍♀️
När Päivi skulle bygga ett finskt stuprör (helrör?) för vatten och åkte ut mot Näbbil, gick det också in under paraplyet "Kunskap"?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-26 kl. 23:47.
2023-02-26, 23:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Men på riktigt, Asi är sur som en citron, hon säger ingenting på hela kvällen, sjunger inte med i sångerna och pratar inte med de andra. Vad är hennes problem? Är hon narcissist månne? Får hon för lite uppmärksamhet?
Integrationsproblem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in