2023-02-26, 02:00
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Långt ifrån Euphoria. Tveksamt om den kommer bli bättre efter 10 lyssningar.

Den växer, oj så den växer.

Finlands bidrag är något av det bästa jag hört på säkert 10 år, det blir en tuff kamp mellan Loreen och finnen.
Citera
2023-02-26, 02:04
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tack, jo jag noterade också att versmelodin är lik den, men det är själva introfrasen jag är ute efter här. Någon mycket nyare låt som gått på radion de senaste åren. Hoppas någon vet för jag blir galen av att inte komma på det

Ellerhur... Där är nån låt som har exakt samma slinga. Men kan fan inte komma på vilken.

Jag har kollat runt lite på sociala medier och scrollat igenom kommentarerna sen den lades upp på youtube också utan träff.. Börjar nästan tro att vi inbillar oss? haha
Senast redigerad av Emelito 2023-02-26 kl. 02:12.
Citera
2023-02-26, 02:05
Medlem
Jag lyckades fan inte uppfatta orden som Loreen sjöng. Någon som sitter på texten till låten?
Citera
2023-02-26, 02:07
Medlem
Vilket dåligt säkerhets team som inte lyckas stoppa någon från att gå upp på scenen under live sändning med en skylt. Dessutom var dom också beredda på detta. Aldrig att jag hade anställt dessa människor igen.
Citera
2023-02-26, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabPizza1337
Hatar att det tjatar om att vi ska ge pengar till Turkiet. Även fast dom flesta vet att dom hade totalt ignorerat. Fy fan säger jag bara
När nämnde dem Turkiet?
Citera
2023-02-26, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tack, jo jag noterade också att versmelodin är lik den, men det är själva introfrasen jag är ute efter här. Någon mycket nyare låt som gått på radion de senaste åren. Hoppas någon vet för jag blir galen av att inte komma på det

Easy On Me med Adele
Citera
2023-02-26, 02:41
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Dj Trexx får återvända i årets final där showen avslutas med att han blir garrotterad av Maria Sur.

Dj Trexx var ju inte ryss i original-sketchen i Grotesco. Då var det typ en tv-shop-reklam för en samlingsskiva med Euro-techno som hette ”Croatian Invation”.
Citera
2023-02-26, 02:43
Medlem
vodericks avatar
Skär ned allt till en final direkt.
Fatta hur mkt skit bidrag vi tvingas lyssna på.
Är det estrella och olw som vill ha många delfinaler? !
Man undrar ju.....
Citera
2023-02-26, 03:01
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vilket dåligt säkerhets team som inte lyckas stoppa någon från att gå upp på scenen under live sändning med en skylt. Dessutom var dom också beredda på detta. Aldrig att jag hade anställt dessa människor igen.

Otroligt kasst...
För övrigt när man ser AF bild så ser det ut som det är en ljudtekniker som är på scen först...

Nä...uppgjort
Citera
2023-02-26, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Jag lyckades fan inte uppfatta orden som Loreen sjöng. Någon som sitter på texten till låten?
Hörde inte ett ord av vad sopan sa i förra låten heller. Hon låter ju som en drogad efter en polypoperation.
Citera
2023-02-26, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Alltså det här jävla skitmanuset är helt sjukt dåligt, AVGÅ ALLA

Ja, årets manus är HIV.
Citera
2023-02-26, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Miljöpartister, så SVT eget folk. De jobbade säkert där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in