2023-02-24, 11:48
Avslutad
Tänker på Voltaires ordspråk: Jag hatar dina åsikter men är beredd att gå i döden för din rätt att framföra dem.

Han hatar alla andra åsikter och blockerar i princip alla användare som avviker från hans åsiktslinje.

Men hans förakt mot despotism är tydligt.
Citera
2023-02-24, 12:50
Medlem
huricane4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Wilderäng har nu sett en ryskreggad Audi med emblem ”Wagner” på, lägger upp bild och pingar säpo samt försvarsmakten på twitter.

Kommentarsfältet; det där ”wagner” är en bilhandlarkedja…

Också kommentarsfältet; DEN HADE MAN REPAT DIREKT. FÖRSÅTSMINERA? DU HAR INGEN HAMMARE MED DIG?

——-

Vad fan håller han på med? Tror han att wagnergruppen skyltar sina bilar med emblem under modellbeteckningen? Det här börjar bli löjligt.

Nytt lågvattenmärke 🤣
Citera
2023-02-24, 13:05
Medlem
Citat:
Wilderäng har nu sett en ryskreggad Audi med emblem ”Wagner” på, lägger upp bild och pingar säpo samt försvarsmakten på twitter.

Kommentarsfältet; det där ”wagner” är en bilhandlarkedja…

Också kommentarsfältet; DEN HADE MAN REPAT DIREKT. FÖRSÅTSMINERA? DU HAR INGEN HAMMARE MED DIG?

——-

Vad fan håller han på med? Tror han att wagnergruppen skyltar sina bilar med emblem under modellbeteckningen? Det här börjar bli löjligt.

Hahahaha! Dagens bästa.
Citera
2023-02-24, 13:30
Medlem
Lars försöker rädda upp sin fadäs genom att tillrättavisa kommentarer med besserwissriga saker, personen som förklarade att det inte är wagnergruppen avses öppnade med ”lugn!” Varpå lasse svarar: ” Jag tror inte att någon får panik, så du behöver inte uppmana till lugn.”

Han verkar också blocka folk som tycker det där var kanske ANINGEN förhastat och idiotiskt.

Samtidigt som han vill göra sken av att det inte alls var någon misstanke från hans sida.

Störd
Citera
2023-02-24, 15:12
Medlem
Slints avatar
Citat:
Lars försöker rädda upp sin fadäs genom att tillrättavisa kommentarer med besserwissriga saker, personen som förklarade att det inte är wagnergruppen avses öppnade med ”lugn!” Varpå lasse svarar: ” Jag tror inte att någon får panik, så du behöver inte uppmana till lugn.”

Han verkar också blocka folk som tycker det där var kanske ANINGEN förhastat och idiotiskt.

Samtidigt som han vill göra sken av att det inte alls var någon misstanke från hans sida.

Störd

Herregud…
Finns det någon pinsammare idiot? Han är i klass med Strandhäll, men henne skulle jag i alla fall vilja straffknulla. Bilderäng är ju bara sorglig.

Ingen normal människa kan väl ta fåntratten seriöst?
Wagner emblem på bilen.
Citera
2023-02-24, 16:39
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Herregud…
Finns det någon pinsammare idiot? Han är i klass med Strandhäll, men henne skulle jag i alla fall vilja straffknulla. Bilderäng är ju bara sorglig.

Ingen normal människa kan väl ta fåntratten seriöst?
Wagner emblem på bilen.
Han tycks uppfylla alla definitioner för en tvättäkta tönt och det fattas bara en propellerhatt på huvudet.
Citera
2023-02-25, 10:14
Medlem
1.)
På köpcentrat Frölunda Torg i Göteborg finns en klädbutik för män i karriären aningen dyrare än H&M, Kapp-Ahl, Dressman etc. som heter... Wagner...
Frank Wagber eller just Wagner ( med anspelning på det ryska legosoldatföretaget )

Undrar om Lars köper sina svarta polotröjor där ?

2.)
eLena är ute och flyger och far igen. Denna gång till *katsching* Ukraina !
SKöter hon inte längre sitt arbete som både deltidsbrandman och IT-chef i Marks kommun ?

Eller bara för att förstärka sina egna förmenta "godhetspoäng "?

https://cornucopia.se/2023/02/gastartikel-senaste-fordonsleveransen-till-ukraina-raddningstjanst-minrojning-med-mera/
Senast redigerad av BengtGT 2023-02-25 kl. 10:24.
Citera
2023-02-25, 10:33
Medlem
Vem är kvinnan som äger fastigheten mitt emot Lasses hus? Den kvinnan hittar jag ingen information om. Är hon inte skriven i Sverige?

Hur klarade Lasse av att tala på manifestationen igår? Hans röst tycks mig inte riktigt passa inför stor publik.

Edit: Såg att han lagt upp sitt eget tal. Jag klarade av att lyssna på cirka 5 sekunder innan skämskudden fick plockas fram och jag stängde ner. En värdelös talarsopa är han. Pinsam.
Senast redigerad av Petronius 2023-02-25 kl. 11:27.
Citera
2023-02-25, 15:44
Medlem
Nu har fåntratten trampat ut i minfältet igen. I veckan klargjorde han att alla som tro att det smuglas vapen från Ukraina till Sverige till och av kriminella är Kreml megafoner.

https://sverigesradio.se/artikel/vapen-fran-ukrainakriget-erbjuds-kriminella-i-sverige

Vilket klantarsel i otakt!
Citera
2023-02-25, 16:44
Medlem
Lasse-basse är INTE någon speciellt stor talare..
Han verkar "trött" och oengagerad men mycket krigsfloskler i hans tal

Lasse-basse yttrade något om att alla partier får vara med vilket är FALSKT

Riskdagens näst största parti, Sverige-Demokraterna får INTE vara med på dagens demo i Malmö i samma syfte.

Har "malmöbon"(?) Bend over o Lasse-basses enda vän något finger med i spelet ?

https://www.sydsvenskan.se/2023-02-24/efter-vs-patryckningar-sd-portas-fran-ukraina-manifestation-i-malmo
Citera
2023-02-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
2.)
eLena är ute och flyger och far igen. Denna gång till *katsching* Ukraina !
SKöter hon inte längre sitt arbete som både deltidsbrandman och IT-chef i Marks kommun ?

Eller bara för att förstärka sina egna förmenta "godhetspoäng "?

https://cornucopia.se/2023/02/gastartikel-senaste-fordonsleveransen-till-ukraina-raddningstjanst-minrojning-med-mera/

Tycker ändå Lena ska ha en eloge, hon verkar genuint och handgripligen vilja hjälpa till i Ukraina. Hon verkar 50000 ggr vettigare än Lasse (inte så svårt dock). Tyckte det var ett intressant reportage, värt att läsa (med annonsblockerare på såklart!). Lasse lyfter inte ett finger om han inte tjänar pengar på det. Sitter i sin runkbunker och krigshetsar och hittar på den ena märkliga sagan efter den andra. I kriget har han hittat ett ypperligt sätt att håva in pengar. Vänta bara tills hans nästa bok kommer ut. Var och vartannat inlägg kommer att handla om att kränga hans förbannade kiosklitteratur.
Citera
2023-02-25, 19:22
Medlem
Lena och Chang har kanske gemensamma Rendez Vous under resor?

Har ni märkt att de tre politrukkerna från Sveavägen 68 nästan aldrig syns i krigstrådarna, endast när det vankas Sosse-trolleri i ekonomitrådarna.

Är mer o mer övertygad om att de tre är en och samma avdelning som sitter och sprider sin dynga gemensamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in